Η #63 Grasser Racing Team Lamborghini Huracan GT3 πήρε μια ανταγωνιστική νίκη στις 3 Ώρες του Silverstone.
Μετά από έναν επιπλέον γύρο σχηματισμού, ο Bortolotti πήρε το προβάδισμα στην Copse από τη δεύτερη θέση στο grid, καθώς ο εργοστασιακός οδηγός της Lamborghini κέρδισε από το πράσινο φως την Mercedes-AMG GT3 του Felix Serralles. Ο Bortolotti άνοιξε γρήγορα ένα άνετο χάσμα με πάνω από έξι δευτερόλεπτα, ενώ ο Serralles βγήκε εκτός συναγωνισμού όταν κρίθηκε ένοχος για ένα λανθασμένο ξεκίνημα στον πρώτο γύρο σχηματισμού και έπρεπε να εκτελέσει ποινή Stop-and-Go για ένα λεπτό.
Πίσω, η #44 Strakka Racing McLaren 650S GT3 του Jonny Kane ωθήθηκε στις μπαριέρες στην στροφή 3, γεγονός που προκάλεσε μια μακρά περίοδο Safety Car. Η ΑΚΚΑ ASP εκμεταλλεύτηκε την περίοδο με μια πρόωρη στάση που προώθησε την #90 Mercedes-AMG GT3 στην πρώτη θέση μπροστά από την #63 Huracan.
Αναλαμβάνοντας το τιμόνι από τον Bortolotti, ο Caldarelli άρχισε αμέσως να κυνηγάει τον νέο ηγέτη Michael Meadows, αλλά παρά την τεράστια πίεση του οδηγού της Grasser, ο βρετανός άσσος κράτησε τη θέση του.
Ο τρίτος Jimmy Eriksson εκμεταλλεύτηκε το μαχητικό δίδυμο μπροστά για να τους πιάσει με τη #84 Mercedes-AMG Team HTP Motorsport. Ο Σουηδός οδηγός ήταν σύντομα στο πίσω μέρος του Caldarelli και όταν ο ιταλός έχασε τη φόρμα του προσπαθώντας να περάσει τον Meadows, ο Eriksson πήρε την εσωτερική της Lamborghini για να αρπάξει την 2η θέση.
Το τρίο συνέχισε να τρέχει από μύτη με ουρά μέχρι τον τελικό γύρο των στάσεων, ενώ ο Andy Soucek της Bentley Team M-Sport στην #8 Bentley Continental GT3 το έκανε ακόμη και σε τετραμερή μάχη καθώς όλοι φτάσανε το pitlane για τα τελικά 60 λεπτά δράσης.
Το άριστο pit stop της GRT επέτρεψε στον Christian Engelhart να περάσει τις #90 και #84 Mercedes και να βγει πίσω στη πίστα στο προβάδισμα. Ο Γερμανός οδηγός έπρεπε ακόμη να αντισταθεί στον Raffaele Marciello, ενώ ο Maxi Buhk και η Ferrari 488 GT3 του Davide Rigon με την #72 SMP Racing να βρίσκονται επίσης κοντά στον πρώτο του αγώνα.
Ο Engelhart όντως αντιστάθηκε, αν και έπρεπε να διαχειριστεί κάποιες δύσκολες καταστάσεις μέσω του κυκλοφοριακού. Μία από αυτές τις στενές συναντήσεις με έναν backmarker κόστισε σχεδόν στην #63 Lamborghini το προβάδισμα, αλλά ήταν ο Marciello που τελικά έχασε, όπως ο ιταλός άσος γλίστρησε πίσω από τον Buhk.
Αυτό δεν ήταν το τέλος της ιστορίας, όμως, με τον Πρωταθλητή του Blancpain GT Series να έρχεται όλο και πιο κοντά στα τελευταία λεπτά. Με δύο λεπτά να μένουν στον αγώνα, ο Buhk ήταν κολλημένος πίσω από το κιβώτιο ταχυτήτων του Engelhart με κυκλοφοριακό στη πίστα και στα 5.891 τελευταία μέτρα να κρατιέται μπροστά, ή έτσι νόμιζε! Καθώς η σημαία δεν έπεσε γιατί είχαν απομείνει τρία δευτερόλεπτα να απομένουν για το τέλος του αγώνα, χρειάστηκε ένας ακόμα γύρος.
Ο Buhk είχε ακόμα μία ευκαιρία αλλά ο Engelhart κράτησε τη ψυχραιμία του υπό έντονη πίεση για να εξασφαλίσει την τρίτη συνεχόμενη νίκη της Grasser στο Blancpain GT Series, ακολουθώντας τις επιτυχίες τους σε Monza και Brands Hatch.
Στην κατηγορία Pro-Am αρχικά είχε τιτανομαχία μεταξύ της #87 AKKA ASP Mercedes-AMG και της Ferrari 488 GT3 της Rinaldi Racing, ενώ οι Jules Gounon και Daniel Keilwitz μπήκαν μέσα στο top10. Ο Γερμανός οδηγός άρπαξε την πρωτοπορία της κατηγορίας, μόνο για να την χάσει όταν η #333 Ferrari έλαβε ποινή για υπερβολική ταχύτητα στο pitlane. Η μη εκτέλεση της ποινής οδήγησε σε μια μαύρη σημαία για τους ηγέτες στην κατηγορία του Pro-Am, ενώ η #77 Barwell Motorsport Lamborghini Huracan GT3 του Adrian Amstutz, του Martin Kodric και του Patrick Kujala πήρε τη νίκη στη κατηγορία.
Δεν ήταν μία απλή βόλτα όμως, δεδομένης της ταχύτητας που είχαν και πάλι ο Ahmad Al-Harthy και ο Jonny Adam στην #97 Aston Martin V12 GT3. Η ομάδα Ομάν Racing με την TF Sport πήρε την καρό σημαία λίγο περισσότερο από ένα δευτερόλεπτο πίσω από την νικηφόρα Lamborghini. Μετά ένα δυνατό πρώτο κομμάτι του Gounon, οι Jean-Luc Beaubelique και Nico Bastian εξασφάλισαν ένα καλό τρίτο αποτέλεσμα για την #87 AKKA ASP.
Η κατηγορία ΑΜ είχε νικητές ένα πλήρωμα με δύο οδηγούς, τους Pierre Ehret και Rino Mastronardi στην #488 Rinaldi Racing Ferrari 488 GT3. Δεύτερη στην κατηγορία ήταν άλλη μία Ferrari 488 GT3, το αυτοκίνητο #888 Kessel Racing του David Perel, ο οποίος είχε διεκδικήσει την pole το πρωί της Κυριακής, με τους Marco Zanuttini και Jacques Duyver. Ολοκληρώνοντας τις θέσεις του πόντιου στην AM ήταν οι Matias Henkola, David Schiwietz και Henry Walkenhorst στην #36 Walkenhorst Motorsport BMW M6 GT3.
Το Blancpain GT series τώρα κατευθύνεται στο Zolder τον επόμενο μήνα όπου φιλοξενεί τον πέμπτο γύρο της φετινής σεζόν – τον τρίτο αγώνα Sprint της σεζόν – στις 3 και 4 Ιουνίου.
https://www.youtube.com/watch?v=pN8lq9YGTzw
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!