Νικήτρια στον συναρπαστικό αγώνα 12 ωρών του Spa Francorchamps αναδείχθηκε η Phoenix Racing με το No. 18 οι Kaffer, Doppelmayer, Erhart και Kupinski με το Audi R8 LMS Evo.
Μετά από έναν γεμάτο αγώνα με δυνατές συγκινήσεις και ανατροπές τόσο το Σάββατο όσο και την Κυριακή, η Phoenix Racing φάνηκε ανώτερη και αντέδρασε καλύτερα με τον εκπληκτικό Pierre Kaffer να πραγματοποιεί δύο πολύ δυνατά stins. Ο 45χρονος Γερμανός με την μεγάλη εμπειρία του κατάφερε να πιέσει στο μέγιστο την Audi από την αρχή του σημερινού αγώνα και να φτάσει πρώτος στην γραμμή του τερματισμού.
Στην 2η θέση και μετά από πολλές αλλαγές και μονομαχίες τερμάτισε η CP Racing με την Mercedes-AMG GT3 με τους Putman, Espenlaub, Lewis, οι οποίοι κατάφεραν να διατηρηθούν μπροστά από την Ferrari της WTM Racing. Οι Mercedes και Ferrari πάλευαν σε όλη την διάρκεια του αγώνα και τελικά το κλατάρισμα της Ferrari φάνηκε καθοριστικό.
Η Ferrari ήταν πολύ δυνατή τόσο την Παρασκευή όσο και το Σάββατο στον αγώνα 6 ωρών αλλά η ατυχία με το κλατάρισμα και η στρατηγική των pit stops δεν ήταν αρκετή.
Αρκετά προβλήματα είχε η Bentley η οποία φάνηκε να συνέρχεται μετά από το κακό ξεκίνημα της όμως μία επαφή στην έξοδο της La Source και ακόμη μία είσοδο στο pit box για επισκευές την έριξε στις τελευταίες θέσεις.
Η Vortex είχε επίσης έναν καταστροφικό αγώνα και για τα δύο πληρώματα της καθώς είχε ένα άσχημο ατύχημα το Σάββατο το ένα από τα δύο αυτοκίνητα και το δεύτερο είχε και αυτό μία έξοδο την Κυριακή.
Στην 4η θέση και εκτός βάθρου βρέθηκε η Herberth Motorsport με την Porsche αλλά ήταν εκτός ρυθμούς και δεν μπόρεσε να πιάσει ποτέ τους πρωτοπόρους.
Την 5αδα συμπλήρωσε η Juta Racing με το Audi R8 LMS GT3 με το No. 71, ενώ το κλατάρισμα στο πίσω δεξί ελαστικό ήταν καθοριστικό για την άλλη Audi με το No. 34 της Car Collection όπου είχε κάποια ξεσπάσματα στον αγώνα ανά χρονικά διαστήματα.
Η HRT Performance πήρε την νίκη στην κατηγορία 992 και απέδειξε δικαίως ότι ήταν το φαβορί πριν από τον αγώνα
Η HRT με το No. 929 και τους Φιλανδούς οδηγούς δεν απειλήθηκε ιδιαίτερα τερματίζοντας στην 6η θέση γενικής. Την 2η θέση πήρε η Ant Racing με την κόκκινη Porsche και το No. 903, ενώ 3η με τους Ολλανδούς οδηγούς τερμάτισε η Red Camel-Jordans.nl.
Παρότι οι Porsches ήταν αρκετά δυνατές στο midfield της τελικής κατάταξης δεν μπόρεσαν να πιάσουν ποτέ τα αυτοκίνητα της κατηγορίας GT3.
Στην κατηγορία GT4 η BMW της Team ACP θριάμβευσε
Η Team ACP με το No. 421 πανηγύρισε στον εντός έδρας αγώνα για εκείνην και μετά την ομαδική δουλειά που έκαναν οι οδηγοί της σε συνδυασμό με το πλήρωμα της πείρε την νίκη τελικά στην GT4.
Η Ginetta της Αγγλικής ομάδας CWS με πολύ δουλειά κατάφερε και ανέβηκε στην 2η θέση μετά το κακό ξεκίνημα και τις ατυχίες της Παρασκευής, ενώ την 3αδα συμπλήρωσε η 2η BMW της Veidec Racing με το No. 422.
Τα πληρώματα της BMW ήταν εντυπωσιακά στις αλλαγές ελαστικών στα paddocks και οι οδηγοί των δύο ομάδων φάνηκε ότι βρήκαν τα πατήματα του αυτοκινήτου.
Άτυχη ήταν η Alfab Racing με την McLaren η οποία είχε προβλήματα παρότι ήταν σταθερή και στις ελεύθερες δοκιμές και το Σάββατο και δεν κατάφερε να ξεπεράσει τα προβλήματα εγκαταλείποντας.
Τα αυτοκίνητα της Volkswagen θριάμβευσαν στην κατηγορία TCR
Η Holmgaard Motorsport με τους Holmgaard M., Holmgaard J. Eldand και Mortensen τερμάτισαν στην 1η θέση της κατηγορίας. Αυτή η νίκη ήρθε μετά την καταστροφική πρώτη ημέρα για την BBR όπως αποδείχθηκε καθώς η ομάδα με το Cupra Leon και το No. 159 είχε έξοδο στον 1ο αγώνα του Σαββάτου και αυτό της στέρησε το βάθρο.
Στην 2η θέση ωστόσο ανέβηκε η Ισπανική Totcar με ακόμη ένα Volkswagen Golf GTi TCR και έδειξε την σταθερότητα της ως ομάδας. Το βάθρο συμπλήρωσε η GSR Motorsport με τους Εσθονούς οδηγούς. Η Valluga ανέβηκε στην 4η θέση και ενώ συμμετέχει στην TCX φαίνεται πως έχει βάλει για τα καλά στόχο να μπει ανάμεσα στα αυτοκίνητα της TCR.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!