Το εργοστασιακό πλήρωμα της AF Corse με Ferrari πέρασε μπροστά στα μισά του αγώνα 24 ωρών του Spa μετά την προσπέραση που έκανε στην Orange 1 FFF Racing Team που έβγαλε εκτός στρατηγικής την Lamborghini Huracan GT3 Evo.
Ο πρωταθλητής του 2017 FIA World Endurance GT Alessandro Pier Guidi προηγήθηκε με 13 δευτερόλεπτα του πρωταθλητή στο Endurance Cup του GT World Challenge Europe Andrea Caldarelli στην διαδικασία των pit stop πριν την 12η ώρα.
Οι Pier Guidi, James Calado και Nicklas Nielsen παρέμειναν σταθεροί στην πεντάδα και κράτησαν τον ρυθμό τους ενώ προς το τέλος είχαν μία απότομη αύξηση της απόδοσης του που τους έφερε στην κορυφή.
Το αυτοκίνητο τους μείωνε την διαφορά μέχρι τα μέσα του αγώνα και πείρε την πρωτιά από την FFF Lamborghini των Caldarelli, Dennis Lind και Marco Mapelli, όπου ήταν το πιο ανταγωνιστικό τρίο μετά την έναρξη του αγώνα.
Η FFF ήταν για μισή ώρα εκτός δράσης καθώς είχε επαφή με την Ferrari και άλλους, αλλά όταν η AF Corse βγήκε από τα pit στο τέλος της 11ης ώρας ο Pier Guidi είχε περισσότερα από 10 δευτερόλεπτα διαφορά.
Τα δύο αυτοκίνητα συνέχιζαν να παλεύουν για την πρωτοπορία στο τέλος της 11ης ώρα όταν ο Pier Guidi προσπάθησε να περάσει εκτός πίστας από την Bus Stop τον Mapelli, με τον οδηγό της Ferrari να αναγκάζεται να δώσει την θέση του.
Στην 12η ώρα την πρωτοπορία είχαν οι Calado, Pier Guidi και Nielsen κερδίζοντας τους περισσότερους πόντους για το GTWC Europe Endurance Cup στα μέσα του αγώνα.
Ο κάτοχος της pole με το No. 88 της AKKA-ASP Mercedes-AMG GT3 Evo στην 12η ώρα του αγώνα, η οποία ήταν πρώτη μέχρι τα μέσα του αγώνα, βγήκε εκτός λόγο ενός προβλήματος στα φρένα.
Ο Felipe Fraga έχασε πάνω από 20 δευτερόλεπτα με μία στάση στα pit, με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο της ομάδας να πέσει πίσω από την 5η θέση με τις FFF, AF Corse και την Porsche 911 GT3 Rs της ROWE Racing και της Dinamic Motorsport.
Ο Fraga γρήγορα ανέκαμψε όταν προσπαθούσε να περάσει την Dinamic του Christian Engelhart για την 3η θέση, όμως η AMG ήταν άτυχη όταν ο εμπρός αριστερός τροχός της αποκολλήθηκε.
Ακόμη ένα αυτοκίνητο που είχε προβλήματα ήταν το No. 47 της KCMG Porsche με τους Kevin Estre, Michael Christensen και Richard Lietz, όπου έχασαν αρκετό χρόνο προσπαθώντας να φτιάξουν το πρόβλημα που είχαν στην ανάρτηση τους.
Ωστόσο μέχρι και αυτή την ώρα η Ferrari έχασε την πρωτιά από την Rowe Racing με το No. 98 καθώς δεν μπήκε έγκαιρα στα pit μετά την διαδικασία της Full-Curse Yellow με την AF Corse να πέφτει στην 5η θέση.
Στην κατηγορία Silver Cup προηγείται η Barwell Motorsport με το No. 78 Lamborghini, ενώ η AF Corse που αγωνίζεται με την Sky-Tempesta Racing με Ferrari έμεινε μακριά για αρκετή ώρα καταφέρνοντας ωστόσο να περάσει μπροστά και να βρεθεί και πάλι στην πρωτοπορία.
Οι εγκαταλείψεις στην Am Cup ήταν δύο, ενώ παρέμειναν μόνο δύο αυτοκίνητα με πρωτοπόρο την CMR με το No. 108 της Bentley και 2η την Raton Racing.
Τα αποτελέσματα μέχρι και την 15η ώρα του αγώνα
Τα αποτελέσματα μετά τις αλλαγές στις πρώτες θέσεις με την Rowe Racing να περνάει μπροστά
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!