Έπειτα από 6 ώρες δράσης ο αγώνας 24 ωρών του Spa για το πρωτάθλημα GT World Challenge συνεχίζεται με την αγωνία να κορυφώνεται και την νύχτα να έχει πέσει πάνω από την πίστα του Spa-Francorchamps.
Καθώς η νύχτα έχει πέσει για τα καλά και με τις συνθήκες να είναι αρκετά κρύες, με την θερμοκρασία τόσο στον αέρα όσο και στην πίστα να έχει πέσει σε χαμηλά επίπεδα, η βροχή έχει κάνει την εμφάνιση της ανά τακτά χρονικά διαστήματα δυσκολεύοντας τους οδηγούς.
Τα μεγαλύτερα προβλήματα τα έχουν αντιμετωπίσει οι οδηγοί των χαμηλότερων κατηγοριών Am Cup και Pro-Am Cup, ενώ οι οδηγοί των δύο πρώτων κατηγοριών συνεχίζουν με στεγνά ελαστικά.
Στην κατηγορία Pro είδαμε από νωρίς τον Marciello με την Mercedes-AMG να έχει την πρωτοπορία μέχρι την δεύτερη περίοδο των pit stop όταν και έχασε την πρωτιά από την FFF Lambrorghini του Marco Mapelli.
Όμως οι μάχες δεν σταμάτησαν εκεί καθώς από την 3η θέση και έπειτα η δράση έχει τεράστιο ενδιαφέρον. 7 διαφορετικοί κατασκευαστές έχουν βρεθεί σε ένα σύνολο αυτοκινήτων όπου η κάθε λεπτομέρεια στην οδήγηση μετράει.
Η εργοστασιακή Porsche της GPX Raxing με το No. 12 μάχεται με την AF Corse Ferrari των κορυφαίων οδηγών του WEC Calado, Pier Guidi και Nielsen. Πίσω τους ακολουθούν η Audi με το No. 66 των Drudi, Niederhauser και Vervisch, η Lambrorghini της Emil Frey Racing και η μοναδική εργοστασιακή ομάδα της Honda.
Οι διαφορές στην κατηγορία Pro ήταν τόσο μικρές όπου οι οδηγοί άλλαζαν συνέχεια θέσεις και είχαν την ευκαιρία να βρεθούν πιο ψηλά αλλά και πιο χαμηλά στο grid.
Όπως είχε δηλώσει και ο “άσος” της Porsche Kevin Estre, η αξιοπιστία παίζει πολύ σημαντικό ρόλο καθώς ήταν το βασικό πρόβλημα του Γερμανού κατασκευαστή στους αγώνες αντοχής με την καινούργια Porsche 911.
Ωστόσο να σημειωθεί ότι η στρατηγική της AF Corse που ακολουθείται από την ομάδα μπορεί να μην έχει φέρει κάποιο σημαντικό αποτέλεσμα μέχρι στιγμής αλλά φαίνεται να δικαιώνει τους Ιταλούς φέτος σε όλους του αγώνες του GT World και στο WEC.
Με το ενδεχόμενο βροχής και την μεγαλύτερη διάρκεια της νύχτας η στρατηγική και η αξιοπιστία των αυτοκινήτων θα παίξει σημαντικό ρόλο.
Στις υπόλοιπες κατηγορίες είδαμε από την αρχή έντονες μάχες για τις πρώτες θέσεις με αρκετές ομάδες να πηγαίνουν “πλάι πλάι”.
Στην κατηγορία Pro-Am οι ομάδες Garage 59 με Bentley και η SKY Tempesta Racing με Ferrari βρίσκονται στον ίδιο γύρο με τον Fisichella να έχει το momentum σε αρκετές στιγμές του αγώνα μετά το δύσκολο ξεκίνημα που είχε.
Στην Silver Cup 7 ομάδες παλεύουν για τον θρίαμβο στην κατηγορία τους με την Lambrorghini της Barwell Motorsport να είναι στον ίδιο γύρο με την Mercedes-AMG της HRT με το No. 5.
Ωστόσο οι υπόλοιπες μάχες γίνονται μεταξύ της Aston Martin με το No. 159 και της Lexus της Tech 1 Racing.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!