Η Toyota με τον Kamui Kobayashi κατέκτησε την 4η pole position σε 5 χρόνια στον 24ωρο αγώνα του Le Mans σημειώνοντας τον καλύτερο γύρο κατά την διάρκεια του απογεύματος την Πέμπτη στην διαδικασία της hyperpole.
Ο Kobayashi πρόσθεσε στις poles του Le Mans μία ακόμη από αυτές που είχε στην LMP1 του 2017, το 2019 και μία πέρυσι όπου κατέκτησε την πρώτη pole στην νέα εποχή για την Toyota.
Ο Ιάπωνας σταρ πέταξε λίγο χρόνο μέχρι να σκαρφαλώσει στην κατάταξη, με την τελευταία του προσπάθεια να είναι 3:29.900 στον πρώτο καλό γύρο για το No. 7 με την Toyota GR010 Hybrid.
Αυτό αρχικά έφερε στον Kobayashi ένα τεράστιο πλεονέκτημα 1,2 δευτερολέπτων μπροστά από τον teammate του Brendon Hartley, αλλά τα περιθώρια στένευαν με τα 30 λεπτά της περιόδου καθώς ο Νεοζηλανδός απειλούσε με το No. 8 της Toyota LMH.
Time for a very quick breather and then back on track again! ?#LeMans24 #GoHyper #ToyotaGAZOORacing @FIAWEC @24hoursoflemans pic.twitter.com/tZBQHAyQi9
— TOYOTA GAZOO Racing WEC (@TGR_WEC) August 19, 2021
Ο Hartley τερμάτισε φέρνοντας την διαφορά στα 0.295 δευτερόλεπτα μετά τον χρόνο του στο 3:24.195.
Ο Nicolas Lapierre κατατάχθηκε 3ος με την Alpine Endurance Team, μπροστά από τις δύο Glickenhaus 007 Pipo LMHs με οδηγούς τους O.ivier Pla και Romain Dumas.
Ο Pla έκανε μία μικρή βελτίωση αλλά κατάφερε να φτάσει μόνο τον Lapierre με 3:25.574 πίσω από τιμόνι της πρώην Rebellion, Alpine A480 Gibson η οποία είναι μονοθέσιο της LMP1.
Μόνο τα μονοθέσια της Hypercar και μία “ντουζίνα” LMP2s κατάφεραν να σημειώσουν γρήγορους γύρους πριν την κόκκινη σημαία μετά το τρακάρισμα του Kevin Estre με την Porsche 911 RSR-19 στην Indianapolis, σταματώντας το ρολόι ενώ ο Γάλλος οδηγός σταμάτησε από την διαδικασία.
Ο Antonio Felix da Costa κατέκτησε την pole position στην LMP2, με τον οδηγό της Jota να κερδίσει την Team WRT με τον Louis Deletraz για μισό δέκατο.
Ο Da Costa ήταν ταχύτερος μετά την κόκκινη σημαία με 3:28.574, αλλά έμεινε εκτός από το να κάνει μία επιπλέον προσπάθεια.
Αυτή η προσπάθεια ήταν καθοριστική καθώς ο Deletraz βελτίωσε στο 3:28.470 το οποίο ήταν αρκετά καλό για την pole, εάν ο οδηγός της Jota δεν είχε κάνει τον τελευταίο χρόνο στο 3:27.950.
Ο Will Stevens ήταν 3ος για την Panis Racing, κερδίζοντας τον Nyck De Vries με την Algarve Pro Racing.
Έκπληξη με την HubAuto να κερδίζει τις εργοστασιακές ομάδες στην GTE-Pro
Ο Dries Vanthoor έφερε στα χέρια μου μία εκπληκτική pole position στην GTE-Pro για την ιδιωτική HubAuto Racing, καθώς η Porsche 911 RSR-19s έφτασε στο κορυφαία σημείο των κατηγοριών GTE.
Η ομάδα HubAuto από την Ταιβάν η οποία δέχεται βοήθεια από την Team Project 1 όπου συμμετέχει με τις προδιαγραφές της Porsce, κέρδισε τις εργοστασιακές ομάδες των Porsche GT Team, AF Corse Ferrari και Corvette Racing.
Ο Vanthoor, ο οποίος κανονικά οδηγεί το αυτοκίνητο Audi GT3, ήταν 4ος ταχύτερος πριν από το τρακάρισμα του Estre και την κόκκινη σημαία.
Red flag. The @PorscheRaces No.92 is out of the race for Hyperpole in LMGTE Pro after @kevinestre went off track.#WEC #LeMans24 pic.twitter.com/PBGpe1bpqp
— WEC (@FIAWEC) August 19, 2021
Ο Βέλγος σκαρφάλωσε στην κορυφή της GTE-Pro με 10 λεπτά να απομένουν, κερδίζοντας τον Daniel Serra με τον καλύτερο του χρόνο του Daniel Serra και το No. 52 της AF Corse με Ferrari 488 GTE Evo στα 0.181 δευτερόλεπτα.
Ο Nick Tandy ήταν 3ος με το No. 64 της Chevrolet Corvette C8.R, ενώ ο James Calado από την Ferrari και ο Gianmaria Bruni συμπλήρωσαν την 5αδα.
Η Porsche πήρε την pole και στις δύο κατηγορίες της GTE με τον Julien Andlauer να προηγείται στην GTE-Am με την Dempsey-Proton Racing.
Ο Γάλλος σημείωσε 3:47.987 για να είναι μόλις 3 δέκατα μακριά από τον κάτοχο της pole το 2020 Come Ledogar και τερμάτισε μισό δέκατο μακριά από τον Tom Gamble στην 2η θέση.
Ο Gamble θα βρίσκεται στην μπροστινή σειρά με την GR Racing, ενώ ο Matteo Cairoli ήταν 3ος για την Team Project 1 με την Porsche στο 1-2-3.
Οι Antonio Fuoco και Ben Barnicoat ήταν στην 4η και 5η θέση με την Ferrari, ενώ στην 6η βρέθηκε η TF Sport με το No. 33 με Aston Martin Vantage GTE.
Hyperpole: Αποτελέσματα
?First Hyperpole in Hypercar class for @kamui_kobayashi in the #8 @TGR_WEC with an impressive 3:23.900!
?@afelixdacosta #38 @JotaSport
?@dries_vanthoor #72 Hub Auto Racing
?@JAndlauer #88 @ProtonRacing #LeMans24 #WEC pic.twitter.com/V2SAX1JPBl— 24 Hours of Le Mans (@24hoursoflemans) August 19, 2021
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!