Ο Nico Lapierre έκοψε στην μέση τις δύο Toyota GR010 Hybrids στην 4η και τελευταία περίοδο ελεύθερων δοκιμών για τον αγώνα 24 ωρών του Le Mans.
Ο Γάλλος σημείωσε 3:28.280 με το No. 36 και την Alpine A480 Gibson 0.286 δευτερόλεπτα πιο αργός από τον Kazuki Nakajima, ο οποίος έθεσε τον ρυθμό στην περίοδο 2 ωρών με το No. 7 της Toyota.
Ο κάτοχος της pole position No. 8 της Toyota με τον Kamui Kobayashi ήταν στην 3η θέση των χρόνων με 3:29.567 στον γύρο με το No. 709 της Glickenhaus 007 να ακολουθεί στην 4η θέση.
.@kamui_kobayashi celebrating his pole with beautiful save ?#LeMans24 #WEC | @TGR_WEC pic.twitter.com/2pHmjaXHJ7
— 24 Hours of Le Mans (@24hoursoflemans) August 19, 2021
Το άλλο hypercar της Glickenhaus ήταν στην 26η θέση γενικής.
Ο Franco Colapinto ήταν στην κορυφή των χρόνων της LMP2 με το No. 26 της G-Drive Racing με την Aurus 01 Gibson, μπροστά από το No. 29 της Racing Team Nederland με την Oreca 07 Gibson και το No. 22 της United Autosports με Oreca.
Ο Laurens Vanthoor προηγήθηκε στην GTE-Pro με το No. 79 της WeatherTech Racing με Porsche 911 RSR-19 ενώ το No. 83 της AF Corse με Ferrari 488 GTE Evo έθεσε τον ρυθμό στην GTE-Am.
Η περίοδος σταμάτησε νωρίς μετά το ατύχημα του No. 71 της Inception Racing με Ferrari του Ollie Milroy στο Ford Chicane. Ο Millroy ήταν 2ος και είχε τον 2ο χρόνο στην κατηγορία GTE-Am.
?Red flag?
#71 Inception Racing crashes out in the Ford chicane. Driver is OKThat's the end of FP4!@FerrariRaces | #WEC #LeMans24 pic.twitter.com/LLFrElEDQm
— 24 Hours of Le Mans (@24hoursoflemans) August 19, 2021
Ήταν η μοναδική κόκκινη σημαία, με την διαδικασία να ξεκινάει 10 λεπτά αργότερα.
58 αυτοκίνητα από τα 62 συνολικά σημείωσαν γύρους, με τα δύο τρακαρίσματα του No. 92 με Porsche και του No. 17 της IDEC Sport με Oreca από το FP3 και την Hyperpole αντίστοιχα, να μην έχουν επιδιορθωθεί.
#92 is still in the garage after its crash in #Hyperpole
Mechanics are hard at work ?@PorscheRaces #LeMans24 #WEC pic.twitter.com/h26LtF1203— 24 Hours of Le Mans (@24hoursoflemans) August 19, 2021
Σήμερα ήταν η τελευταία ημέρα δοκιμών με την αυριανή ημέρα να μένει ελεύθερη για τα πληρώματα και τις ομάδες.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!