Μια σειρά ατυχημάτων και διακοπών είχαν σοβαρές επιτπτώσεις στο FP3 από τον 24ωρό αγώνα του Le Mans. Συνολικά μετρήθηκαν δύο κόκκινες και αρκέτες κίτρινες σημαίες με αρκετές ζώνες να αναγκάζουν τα οχήματα να πηγαίνουν αργά.
Στην κατηγορία LMP2, έλαβε χώρα το μεγαλύτερο ατύχημα μεταξύ των Oreca 07 Gibsons από την IDEC Sport και την DragonSpeed. Υπήρξαν και ξεχωριστά ατυχήματα από τους Dwight Merriman και Juan Pablo Montoya στην είσοδο Dunlop Curves που οδήγησαν σε πολύωρη σηματοδότηση κόκκινη σημαίας για να γίνει καθαρισμός της πίστας και επισκευή των προστατευτικών κιγκλιδωμάτων.
Προς το τέλος της ώρας ο Merriman έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου του υπ’ αριθμόν 17 στην είσοδο IDEC και μία ώρα αργότερα ο Montoya είχε πανομοιότυπο ατύχημα.
Τουλάχιστον δέκα αυτοκίνητα είχαν ατύχημα κατά την διάρκεια του 3ωρου session, συμπεριλαμβανομένου του αυτοκινήτου με το Νο 65 της ομάδας, IDEC Sport Oreca (Patrick Pilet), του Νο. 29 της ομάδας, Racing Team Nederland Oreca (Guido van der Garde /Frits van Eerd) κάνοντας τρεις επισκέψεις εκτός πίστας και τέλος του το No. 20 της High Class Racing στην είσοδο του Marco Sorensen.
Το αυτοκίνητο Νο. 1 Richard Mille Racing Oreca της Sophia Floersch σταμάτησε στην πίστα με προβλήματα στον κινητήρα, ενώ ο Antonio Garcia είχε μια ασυνήθιστη έξοδο στις στροφές της Porsche, καταστρέφοντας το πίσω μέρος του Νο 63 Chevrolet Corvette C8.R.
Το Νο. 30 της Duqueine Team Oreca του Rene Binder, επίσης, φάνηκε να έχει σταματήσει στην πίστα κάποια στιγμή, ενώ ο Ollie Hancock είχε ένα off στην Indianapolis με το Νο. 95 της TF Sport Aston Martin Vantage GTE.
Το Νο 8 της Toyota GR010 Hybrid, βρήκε ακόμη προβλήματα με τον Kazuki Nakajima να γλιστράει στην Indianapolis και να χτυπάει στα κιγκλιδώματα με λιγότερο από 30 λεπτά για να βγει άλλο FCY. Ο Ιάπωνας αφότου πρώτα ξεκόλλησε από το γρασίδι, με την βοήθεια γερανού, κατάφερε να γυρίσει πίσω στα pits μη έχοντας όμως πίσω αεροτομή.
Ο teamtate του, Mike Conway ήταν ο πιο γρήγορος γενικά, λόγω του γύρου του με 3:28.064 που έθεσε λίγο νωρίτερα με το αυτοκίνητου του, της Toyota No 7.
Ένας γρήγορος γύρος από τον Nico Lapierre έβαλε την Alpine Endurance Team στην κορυφή των συνολικών χρονοδιαγραμμάτων με τον ταχύτερο γύρο της εβδομάδας Alpine A480 Gibison μέχρι τώρα, 3: 26.594.
Αφού έμεινε εκτός της ώρας λειτουργίας λόγω αλλαγών στον κινητήρα και το κιβώτιο ταχυτήτων, το ζευγάρι του Glickenhaus 007 κατέληξαν στην τέταρτη και στην εικοστή όγδοη θέση σαν συνολική απόδοση.
Το Νο 709 της Glickenhaus, αναφέρθηκε ότι είχε προβλήματα που σχετίζονται με τον κινητήρα αργά στο session.
Η κατηγορία LMP2, ηγήθηκε από τον Antonio Felix Da Costa, με το No.38 της JOTA Sport Oreca, ο οποίος έκανε χρόνο 3:30.507 ρίχνοντας το ζευγάρι της United Autosports στην δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα.
Η Porsche συνέχισε να αφήνει την σφραγίδας της στις βαθμολογικές κατατάξεις με το No 92 να πέρνει την 1η θέση στο GTE-Pro, οδηγώντας έτσι τον Γερμανό κατασκευαστή για το 1-2-3.
Στην GTE-Am, εν δω μεταξύ, είδαμε τις Porsche να σαρώνουν τις τέσσερις πρώτες θέσεις, με επικεφαλής τον Νο. 88 του Dempsey-Proton Racing του Julien Andlauer.
Ακολουθεί το παρακάτω πρόγραμμα:
Hyperpole: 22:00 – 22:30
Free Practice 4: 23:00 – 01:00
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!