Ο Nick Tandy ήταν στην κορυφή με το #75 Porsche 963 καθώς ολοκληρώθηκε το 1/4 του 24H of Le Mans, 1,7 δευτερόλεπτα μπροστά από την #51 Ferrari 499P του Alessandro Pier Guidi, λίγο πριν κάνει pitstop.
Μετά την πολύλεπτη παρέμβαση του αυτοκινήτου ασφαλείας που διήρκεσε μία ώρα και 25 λεπτά, οι στρατηγικές στην κατηγορία των Hypercar διαφοροποιήθηκαν, καθώς ορισμένα αυτοκίνητα απέτυχαν να επιστρέψουν σε slick ενώ η πίστα στέγνωνε πριν κλείσουν τα pits για την επανεκκίνηση.
Μεταξύ αυτών ήταν τα Toyota GR010 HYBRID, τα οποία φαινόταν να ετοιμάζονται να μπουν στα pits πριν ξεκινήσουν οι διαδικασίες wave-by και drop-back.
Αυτό σήμαινε ότι τόσο το νούμερο 8 μονοθέσιο του Hartley όσο και το Νο 7 του Lopez έπρεπε να μπουν στα pits καθώς ο αγώνας συνεχιζόταν, μαζί με το Νο 6 Porsche 963 του Estre.
Η Peugeot πρωτοστάτησε σε αυτή τη συγκυρία με τον Gustavo Menezes στο τιμόνι του #94 9X8, μένοντας έξω για άλλον έναν γύρο πριν μπει – μαζί με το μονοθέσιο #75 του Tandy – το οποίο έδωσε το πλεονέκτημα στα μονοθέσια που είχαν καταφέρει να αλλάξουν σε slick πριν την επανεκκίνηση.
Αυτό περιελάμβανε τη Jota Porsche, και τις δύο Ferrari, την Porsche #5 και το Peugeot #93, αλλά η τελευταία αποχώρησε από τη μάχη με το προβάδισμα όταν ο Jean-Eric Vergne έφυγε στη στροφή της Mulsanne και έπρεπε να ανακτηθεί.
Ο Ye ανέλαβε το προβάδισμα και απομακρυνόταν από τον Dane Cameron της Porsche, μέχρι που υπέστη μια θεαματική έξοδο στις Porsche Curves που άφησε #38 που χορηγήθηκε από τη Hertz με σημαντική ζημιά στο πίσω μέρος.
Στη συνέχεια, ο Cameron δέχτηκε ποινή διέλευσης από τα Pits για προσπέραση υπό καθεστώς κίτρινων σημαίων, που έφερε τη Ferrari ξανά στο ένα-δύο καθώς ο αγώνας μπήκε στην έκτη ώρα.
Ο Miguel Molina στο αυτοκίνητο #50 οδήγούσε τον ομόλογο του Antonio Giovinazzi στο μονοθέσιο #51, με τους δύο να αλλάζουν τις θέσεις τους πριν κάνουν τα pitstops τους λίγο πριν από το όριο των έξι ωρών.
Αυτό ανέβασε για λίγο τα δύο Toyota πίσω στο προβάδισμα, προτού μπουν κι αυτά, θέτοντας τον Tandy στο #75 Porsche μπροστά μετά από έξι ώρες από τις δύο Ferrari, τώρα στα χέρια των Pier Guidi και Nicklas Nielsen αντίστοιχα.
Ο Loic Duval είχε το #94 Peugeot στην τέταρτη θέση, ακολουθούμενο από τον Alex Lynn στο #2 Cadillac V-Series.R, που κατάφερε επίσης να σταματήσει υπό το αυτοκίνητο ασφαλείας, και τα Toyota των Hartley και Lopez.
Οι άλλοι διεκδικητές της Porsche υπέστησαν ατυχία καθώς ο Cameron έπρεπε να σταματήσει στην πίστα λόγω βλάβης του αισθητήρα, ενώ το #6 αυτοκίνητο καθυστέρησε με ένα τρυπημένο λάστιχο όταν ο Laurens Vanthoor ήταν στο τιμόνι.
Στην κατηγορία LMP2, η Inter Europol Competition προηγήθηκε στις έξι ώρες με τον Jakub Smiechowski στο τιμόνι του #34 ORECA, παίρνοντας το προβάδισμα όταν το αυτοκίνητο Jota #28 του Oliver Rasmussen έκανε το πιο πρόσφατο πέρασμα του από το γκαράζ.
Ο Oliver Jarvis είχε επίσης το #23 μονοθέσιο United Autosports στη μάχη για το προβάδισμα, τρέχοντας με μια εναλλακτική στρατηγική έχοντας περάσει από τα pits μετά την επανεκκίνηση του αυτοκινήτου ασφαλείας μαζί με το αυτοκίνητο #41 WRT του Louis Deletraz.
Η κατηγορία GTE Am οδηγούταν από την #66 JMW Motorsport Ferrari του Giacomo Petrobelli μπροστά από την #85 Iron Dames Ferrari της Michelle Gatting.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!