Ο Sebastien Buemi τερμάτισε πρώτος στις δεύτερες ελεύθερες δοκιμές των 24 ωρών του Le Mans, ενώ αρκετά αυτοκίνητα της LMP2 αντιμετώπισαν προβλήματα.
Ο Buemi ήταν ο πρώτος οδηγός που έπεσε κάτω από το όριο του 3:20 μέσα στην εβδομάδα, πραγματοποιώντας 3:19.719 με την No. 8 Toyota TS050 Hybrid στην περίοδο τριών ωρών, όπου είδαμε δύο περιόδους με κόκκινη σημαία λόγο ατυχημάτων.
Ο Ελβετός οδηγός ήταν 1.360 δευτερόλεπτα πιο γρήγορος από την αδερφική Toyota με το No. 7, που δεν μπόρεσε να κάνει ένα “καθαρό γύρο” με τον Jose Maria Lopez στο τιμόνι της.
Η No. 3 Rebellion R13 Gibson ήταν 3η ταχύτερη, 3δ πιο μακριά από τον ρυθμό που έθεσαν οι Toyota, ενώ η No. 1 Rebellion δεν έκανε χρόνο λόγο μίας αλλαγής στον κινητήρα.
Ένα μεγάλο ατύχημα από την No. 28 IDEC Sport Oreca 07 Gibson του Paul Lafargue, που βγήκε εκτός στην έξοδο του δεύτερου Mulsanne chicane, είχε ως αποτέλεσμα την κόκκινη σημαία και την διακοπή για 20 λεπτά της περιόδου.
Το δεύτερο αυτοκίνητο της ομάδας με το No. 17, στα χέρια του Dwight Merriman, ωστόσο, είχε επαφή με τις μπαριέρες κοντά στην είσοδο των pit lane, με 1 ώρα και 20 λεπτά να απομένουν, έτσι όπως και το No.28 της Oreca επέστρεψε στα pit για επισκευή.
Στην LMP2 το No. 29 της Racing Team Nederland Oreca με τον Nyck De Vries, έκανε ταχύτερο γύρο 3:27.125 από πολύ νωρίς.
Ήταν ένα αρκετά καλό αποτέλεσμα για την Ολλανδική ομάδα που βρέθηκε στην 4η θέση γενικής, μπροστά από την ByKolles ENSO CLM P1/01 Gibson με το No. 4.
Οι δύο Porsche έδειξαν καλύτερο ρυθμό στο FP2, με χρόνο 3:52.783 με το No. 92 και την Porsche 911 RSR-19 του Michael Christensen ακολουθώντας η No. 97 Aston Martin Vantage GTE, που προηγήθηκε από νωρίς.
Στην GTE-Am η Porsche είχε πιο γρήγορο ρυθμό με τον εργοστασιακό οδηγό Matt Campbell να κάνει χρόνο 3:53.961.
Αμέσως μετά ακολουθούν οι κατατακτήριες.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!