Η Corvette Racing με τους Nicky Catsburg, Nico Varrone και Ben Keating κάλυψε την διαφορά δύο γύρων και πήρε μία εμβληματική νίκη στις 24 ώρες του Le Mans και την κατηγορία GTE-Am.
Ο Catsburg είδε την καρό σημαία με το No. 33 και την Chevrolet Corvette C8.R με δύο λεπτά πλεονέκτημα από τον Charlie Eastwood και το No. 25 της ORT by TF Sport με την Aston Martin Vantage GTE όπου οδηγούσαν οι Michael Dinan και Ahmad Al Harthy.
Οι Ben Barker, Riccardo Pera και Mike Wainwright τερμάτισαν στην 3η θέση με την GR Racing και την Porsche 911 RSR-19 καθώς τρεις διαφορετικές μάρκες τερμάτισαν στο βάθρο στον τελευταίο αγώνα της κατηγορίας GTE-Am στο Le Mans, όπου θα αντικατασταθεί από την LMGT3 του χρόνου.
Η Corvette ανέκαμψε ύστερα από την διαφορά δύο γύρων από τους πρωτοπόρους στο πρώτο τέταρτο του αγώνα.
Ο Catsburg ξεκίνησε από την pole position αλλά μετά από 2:30 ώρες ο Ολλανδός έφερε την Corvette πίσω στο γκαράζ με πρόβλημα στην μπροστινή ανάρτηση.
Το μεγάλο service κόστισε δύο γύρους, ενώ οι δύο περίοδοι του αυτοκινήτου ασφαλείας δεν επέτρεψαν στην Αμερικάνικη μάρκα να ανακάμψει γρήγορα και να κερδίσει έδαφος.
Η Corvette εμφανίστηκε ανταγωνιστική κατά την διάρκεια της νύχτας και έτσι μπόρεσε να ανακάμψει και να βρεθεί μαζί με τους πρωτοπόρους.
Με 6 ώρες να απομένουν, η Iron Dames με την οδηγό Rahel Frey προηγούταν περίπου 30 δευτερόλεπτα από τον Eastwood και τον Keating, με τα τρία πρωτοπόρα αυτοκίνητα να μπαίνουν στα pits σε διαφορετικές στιγμές το καθένα.
Ένα πολύ καλό stint από τον Varrone έφερε την Corvette στην κορυφή κατά την διάρκεια της 21ης ώρας, ακολουθώντας το No. 85 της Iron Dames με την Porsche και η TF Sport με την Aston Martin.
Ο Eastwood έπειτα προσπέρασε την Frey στο Daytona Chicane με λιγότερο από 1 ώρα και 30 λεπτά να απομένουν για το τελευταίο βάθρο της κατηγορίας στον 24ωρο αγώνα.
Ένα τελευταίο αργό pit stop για την Iron Dames έριξε τις Frey, Michelle Gatting και Sarah Bovy στην 4η θέση, καθώς ο Pera μείωσε την διαφορά 3 δευτερολέπτων και στο τέλος πήρε την 3η θέση με 4 δευτερόλεπτα προβάδισμα.
Η AF Corse με το No. 54 και η Ferrari 488 GTE Evo με τους Davide Rigon, Francesco Castellacci και Thomas Flohr ολοκλήρωσε την πεντάδα, περίπου 90 δευτερόλεπτα πίσω από την Iron Dames.
Περισσότερα από τα μισά αυτοκίνητα όπου πήραν μέρος στην κατηγορία GTE-Am εγκατέλειψαν. Συνολικά έλαβαν μέρος 21 αυτοκίνητα.
Ένα αξιοσημείωτο ατύχημα την Κυριακή ήταν το Νο. 57 της Kessel Racing με Ferrari το οποίο ήταν υποψήφιο για την πρώτη 5αδα. Ο Daniel Serra σπίνιαρε στην Indianapolis και χτύπησε στις μπαριέρες με λίγο λιγότερο από 4 ώρες να απομένουν.
Και οι τέσσερις Proton Competition με τις Porsches, είχαν συγκρούσεις με χαρακτηριστική του No. 911, όταν ο Michael Fassbender κατέστρεψε το πίσω μέρος του αυτοκινήτου και εγκατέλειψε.
Ο Jonas Ried τράκαρε με την Proton και το No. 88 στην Indianapolis, ενώ το No. 77 είχε μία επαφή από νωρίς με μονοθέσιο της LMP2 όπου αργότερα εγκατέλειψε.
Η JMW Motorsport με Ferrari, το No. 21 της AF Corse με Ferrari, η GMB Motorsport με Aston Martin, η Iron Lynx με το No. 60 και η D’station Racing με την Aston Martin δεν κατάφεραν να τερματίσουν εγκαταλείποντας από νωρίς τον αγώνα με διάφορα προβλήματα.
Η Hendrick Motorsports με το αυτοκίνητο τύπου Nascar και τους Jenson Button, Mike Rockenfeller και Jimmie Johnson τερμάτισε στην 39η θέση γενικής. Η Αμερικάνικη ομάδα ολοκλήρωσε 285 γύρους.
Τα αποτελέσματα του αγώνα 24 Hours of Le Mans
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!