Στην πρωτοπορία παραμένει η Ferrari στις 24 Ώρες του Le Mans, με τα πράγματα να φαίνονται επιτέλους να έχουν ηρεμήσει ως ένα βαθμό στην πίστα αλλά την Toyota να είναι έτοιμη για επίθεση.
Μπροστά λοιπόν η #51 Ferrari 499P στα χέρια του Alessandro Pier Guidi, με τη #8 Toyota GR010 Hybrid, δια χειρός Brendon Hartley αυτήν τη στιγμή, να μην μπορεί να ακολουθήσει τις πρώτες ώρες της ημέρας το ρυθμό του ιταλικού hypercar και να χάνει σταθερά χρόνο. Καθυστέρηση μετά από pit stop ωστόσο μετέτρεψε διαφορά ενός λεπτού σε δεύτερη θέση, καθώς η Toyota βρέθηκε οριακά μπροστά, πριν ο Pier Guidi αξιοποιήσει την ανωτερότητα που έχει δείξει η 499P αυτήν την εβδομάδα για να ανακτήσει την πρωτιά. Η διαφορά όμως είναι μικρή και η Toyota σίγουρα δε φαίνεται έτοιμη να τα παρατήσει.
Αρκετά λεπτά πιο πίσω καιροφυλακτούν οι #2 και #3 Cadillac V-Series.R, με την ομάδα να ελπίζει σε ατυχία των προπορευόμενων, έχοντας πάντως φαινομενικά εξασφαλίσει τουλάχιστον μια θέση στο βάθρο, μετά και από δυνατά stints εκ μέρους των Richard Westbrook και Alex Lynn στο #2. Την αποκλειστικότητα της τρίτης θέσης ενίσχυσε και η έξοδος της πρώτης Porsche, καθώς ο Kevin Estre, μετά από λάθος, έστειλε τη #6 963 στα προστατευτικά ελαστικά. Ο οδηγός κατάφερε να φέρει το τραυματισμένο hypercar στα pits, αλλά οι επισκευές τον έριξαν στην 25η θέση, μακριά από κάθε ελπίδα διεκδίκησης βάθρου.
Εξόδους είχαν και τα δύο μονοθέσια της Glickenhaus, αλλά κατάφεραν να συνεχίσουν με μικρές ζημιές και απώλεια χρόνου στα pits.
Σε ανάκαμψη από την άλλη η #50 Ferrari, που μπορεί να μην ελπίζει σε τίποτα περισσότερο από μια θέση στην πεντάδα, και αυτή αμφισβητούμενη, αλλά που με την ταχύτητα που επιδεικνύει αυτήν τη στιγμή μπορεί δυνητικά να πάρει πίσω γύρους από την εναπομείνασα Toyota και στην πορεία να καθυστερήσει το μεγάλο αντίπαλο.
Σταθερά παρέμειναν τα πράγματα στην LMP2, με το #34 Oreca 07 της Inter Europol να διατηρεί αξιοπρεπή διαφορά από το #41 της Team WRT, έχοντας πιο πίσω το #30 της Duqueine Team. Οι πρωτοπόροι ωστόσο αναμένουν απόφαση των αγωνοδικών για παράβαση σε προηγούμενο pit stop τους, με την πιθανή ποινή να αναμένεται να κοστίσει μεγάλο μέρος του προβαδίσματος που έχουν χτίσει.
Ανοιχτή και απίστευτα ανταγωνιστική παραμένει πάντως η GTE-Am, με τη Sarah Bovy να ηγείται στη #85 Porsche 911 RSR των Iron Dames, έχοντας σε μια σχετική απόσταση τον Michael Dinan στη #25 Aston Martin Vantage αλλά έχοντας επίσης κάνει τρία λιγότερα pit stops. Από κοντά η #33 Corvette, δια χειρός Nicolas Varrone, ενώ και η #56 Porsche της Project 1 – AO δεν απέχει πολύ από τη μάχη της κορυφής.
Να σημειωθεί τέλος ότι η NASCAR Camaro συνεχίζει με τον Jenson Button πίσω από το τιμόνι, έχοντας αποδειχτεί ικανά ανθεκτική μέχρι στιγμής.
Τέσσερις ακόμα ώρες περιμένουν τους οδηγούς στη la Sarthe και οι 24 Ώρες του Le Mans συνεχίζουν στο όριο καθώς Ferrari και Toyota μάχονται για τη νίκη στον πιο διάσημο αγώνα αντοχής και η GTE-Am φλέγεται. Η βροχή δεν έχει επιστρέψει την Κυριακή, αλλά τα σύννεφα βαραίνουν και τα λάθη δεν έχουν λείψει. Ένα κακό πέρασμα μπορεί να αλλάξει άρδην τα τεκταινόμενα και όλα φαίνεται ότι θα κριθούν στο νήμα.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!