Η Ferrari νίκησε για τρίτη συνεχόμενη φορά στις 24 Ώρες του Le Mans, αυτήν τη φορά μέσω της ομάδας δορυφόρου AF Corse.
To #83 hypercar δια χειρός Phil Hanson, Robert Kubica και Yifei Ye κάλυψε 387 γύρους και ολοκλήρωσε το 24ωρο όντας 14 δευτερόλεπτα μπροστά από τη #6 Porsche των Kevin Estre, Laurens Venthoor και Matt Campbell.
Τα hypercars της Ferrari έδειχναν να έχουν τον έλεγχο για υο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα, αλλά λάθη και ατυχίες κράτησαν την Porsche στη μάχη καθώς η #51 εργοστασιακή 499P των Alessandro Pier Guidi, James Calado και Antonio Giovinazzi δέχτηκε ποινή 5 δευτερολέπτων για επαφή, στη συνέχεια ένα stop-go 20 δευτερολέπτων για παραβίαση του ορίου ταχύτητας στο pit lane και, με τον Pier Guidi στο τιμόνι, έχασε πολύ χρόνο μετά από ολίσθηση στην αμμοπαγίδα πριν τα pits, ενώ η επίσης εργοστασιακή #50 των Antonio Fuoco, Nicklas Nielsen και Miguel Molina δέχτηκε ποινή διέλευσης για παραβίαση των κανονισμών κίτρινης σημαίας.
Αυτό σήμαινε ότι η #6 Porsche 963, που είχε εκκινήσει από την 21η θέση, βρέθηκε να παλεύει για τη νίκη, με τον Estre να την ανεβάζει μέσα σε μία ώρα στην πέμπτη θέση και το τρίο των οδηγών της να αποδεικνύεται ταχύτατο στις μάχες της πίστας, προσπερνώντας την #51 Ferrari στην ευθεία και κερδίζοντας στα pits την #50.
Στη δορυφορική #83 Ferrari οι οδηγοί είχαν με τη σειρά τους να καλύψουν απώλειες από ποινη διέλευσης, αλλά και χαμένο χρόνο λόγω εντολών από τα pits που τους απαγόρευσαν να επιτεθούν στο εργοστασιακό #51. Σε συνδυασμό και με τον ανταγωνιστικό ρυθμό της #6 963, ο τερματισμός ήταν πολύ πιο οριακός απ’ό,τι θα περίμενε κανείς, με τη διαφορά να πέφτει έως και στα 10 δευτερόλεπτα πριν η γερμανική ομάδα αποδεχτεί την ήττα. Ακόμα κι έτσι όμως, οι Estre, Venthoor και Campbell χάλασαν το κάθε άλλο παρά απίθανο ενδεχόμενο του 1-2-3 της Ferrari, ολοκληρώνοντας στη δεύτερη θέση πίσω από τη #83.
Οι δύο εργοστασιακές συμμετοχές της Ferrari έδωσαν μάχη μέχρι την καρό σημαία για την τελευταία θέση του βάθρου, που πήγε τελικά στο #51 hypercar για κάτι παραπάνω από 1 δευτερόλεπτο. Την πεντάδα έκλεισαν οι polemen Will Stevens, Norman Nato και Alex Lynn στη #12 Cadillac V-Series.R, που όπως αναμενόταν δεν αποδείχθηκαν τόσο ανταγωνιστικοί στον αγώνα όσο στις κατατακτήριες, πέφτοντας γρήγορα πίσω από τις Ferrari και παραμένοντας μακριά από τη διεκδίκηση της νίκης.
Στην LMP2 η νίκη πήγε στο #43 της Inter Europol δια χειρός Tom Dillmann, Jakub Smiechowski και Nick Yelloly, που ηγήθηκαν για το τελευταίο τρίτο του αγώνα και κράτησαν πίσω τους το #48 της VDS Panis Racing με τους Oliver Gray, Esteban Masson και Franck Perrera.
Στην κατηγορία GT3 η μάχη ήταν ως είθισται σκληρή, με πέντε διαφορετικά αυτοκίνητα να ολοκληρώνουν στην πρώτη οεντάδα και τη νίκη τελικά να πηγαίνει στη Manthey 1st Phorm #92 Porsche των Ryan Hardwick, Richard Lietz και Riccardo Pera, μετά και την εγκατάλειψη στο μέσο του αγώνα της Team WRT #46 BMW των Valentino Rossi, Ahmad Al Harthy και Kelvin Van der Linde.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!