Τα 60 αυτοκίνητα που θα λάβουν μέρος στον 84η διεξαγωγή του τρίτου γύρου Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής της FIA έχουν πλέον ολοκληρώσει οκτώ ώρες δοκιμών στην 13,6 χιλιομέτρων πίστα του Le Mans.
Η Audi Sport με τον Lucas Di Grassi έκανε τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας λίγο πριν από τα μισά της απογευματινής περιόδου. Η No.8 R18 έκανε χρόνο 3:21.375.
Η διαφορές μεταξύ των Porsches και της No.7 Audi ήταν πολύ σφιχτές πίσω από τη νικήτρια των 6 ωρών του Spa, με τις δύο Toyota TS050 – να τρέχουν με το κιτ αεροδυναμικής τους για το Le Mans για πρώτη φορά – από κοντά.
Η Rebelion Racing με το No.13 R-One AER συνέχισε να οδηγήσει τον ομόσταυλό του και την ByKolles Racing, με την τελευταία να δίνει στον Pierre Kaffer αρκετό χρόνο, όπως ο ίδιος κάνει την επιστροφή του στο WEC για πρώτη φορά τη φετινή σεζόν.
Υπάρχει πολύ στενός ανταγωνισμός μεταξύ όλων των ανταγωνιστών στην LMP2, με την Signatech Alpine, την No.26 G-Drive Racing και τη δεύτερη G-Drive (No.38) σε στενή διαδοχή πίσω από την Eurasia Motorsport. Οι Manor και KCMG θέσανε ισχυρές αποδόσεις – η πρώτη στο ντεμπούτο της στο Le Mans και η δεύτερη για την επιστροφή της στην κατηγορία LMP2.
Μετά από τεχνικά ζητήματα που κράτησαν και τις δύο AF Corse Ferrari 488 GTEs (Νο.51 και 71 στην LMGTE Pro) στο γκαράζ για μεγάλο χρονικό διάστημα το πρωί, οι δύο έτρεξαν πιο ομαλά στην απογευματινή περίοδο. Η No.51 του Gimmi Bruni ήταν η ταχύτερη των νεοεισερχόμενων, 5ος στην κατηγορία με μόλις ένα δευτερόλεπτο να χωρίζει την πρώτη δεκάδα στην κατηγορία.
Οι Chevrolet Corvettes ολοκλήρωσαν στη κορυφή στην LMGTE Pro και στην Am, με τη Larbre Competition να σταματά τα ρολόγια στο 3:57.999 για να ρυθμίσει τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας στην τάξη Am. Η ZO6 No.50 Corvette C7 στα χέρια των Yutaka Yamagishi, Pierre Ragues και – για αυτήν την ημέρα της δοκιμής, στη θέση του τραυματισμένου Paolo Ruberti, Nicky Catsburg και Jean-Philippe Belloc.
Υπήρχε μία περίοδος κόκκινης σημαίας για να βγει η Krohn Racing από τη χαλικοπαγίδα, και η περίοδος ολοκληρώθηκε 28 λεπτά νωρίτερα καθώς ένα άλλο μονοθέσιο LMP2 είχε επαφή με τις μπαριέρες όπου απαιτήθηκαν επισκευές, που θα χρειαζόντουσαν περισσότερο από το διαθέσιμο χρόνο.
Οι δοκιμές τώρα τελειώσαν, και το επόμενο rendez vous για όλες τις ομάδες θα είναι ο τεχνικός και διοικητικός τεχνικός έλεγχος, στο κέντρο του Le Mans, την Κυριακή 12 και τη Δευτέρα 13 Ιουνίου.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!