Honda παραδέχεται πως το MGU-H (σύστημα ανάκτησης θερμικής ενέργειας) είναι δυνατόν να αντέξει το πολύ 2 αγώνες, ύστερα από ακόμα ένα «απαράδεκτο» πρόβλημα στο GP του Μονακό.
Ο Jenson Button έφτασε στην 9η θέση στην μοναδική του εμφάνιση για την σεζόν του 2017 αλλά θα πάει πίσω 15 θέσεις επειδή η Honda αποφάσισε να αλλάξει το turbo και το MGU-H στον κινητήρα του πριν τις κατατακτήριες. Η Ιαπωνική εταιρία δεν είναι σίγουρη τι προκαλεί το πρόβλημα, με το αφεντικό Yusuke Hasegawa να το τοποθετεί στον άξονα περιστροφής.
Παρόλο που έχει επανασχεδιαστεί ύστερα από πολλαπλά σφάλματα στο Bahrain τον Απρίλιο, ο Hasegawa λέει πως η συμπεριφορά του νέου ανταλλακτικού είναι πάνω κάτω η ίδια και δείχνει πως το σχέδιο δεν είναι αρκετά ανθεκτικό να κρατήσει πάνω από 2 αγώνες.
«Κάθε δύο αγώνες πρέπει να το αλλάζουμε – αυτό δεν μπορούμε να το δεχθούμε. Πιστεύω πως πρέπει να έχουμε πιο πολλές αλλαγές για αξιοπιστία, ειδικά με τα μέρη που περιστρέφονται. Προς το παρόν θέλουμε να ελέγξουμε την θερμοκρασία.»
«Μπορούμε να διαχειριστούμε την αξιοπιστία. Αυτή την φορά τα πήγε καλά, αλλά και πάλι έχουμε κάποια θέματα με την συνέχεια.»
Ξέροντας πως μια ποινή στην θέση εκκίνησης θα κατέστρεφε τις ελπίδες της McLaren για βαθμούς, και ειδικά σε ένα σιρκουί που είχε ελπίδες για βαθμούς, η Honda σκέφτηκε πολύ σοβαρά πριν προχωρήσει σε αλλαγή.
Αλλά φοβούμενη πως θα έπαιρνε μεγάλο ρίσκο να προσπαθήσει να εναποθέσει ελπίδες στο ανταλλακτικό να βγάλει όλον τον αγώνα, προχώρησε σε αλλαγή. « Μετά το FP2 πάντα ελέγχουμε κάθε κινούμενο μέρος – μηχανή, MGH-U – και είδαμε πως ήταν σε λίγο περίεργη κατάσταση.»
«Δεν ήταν πολύ παράξενο, αλλά οι μηχανικοί ένιωσαν λίγο τριβή. Όταν το MGU-H χαλάει, τότε η τουρμπίνα του κολλάει. Σφραγίζει. Αυτή την φορά δεν υπήρξε τέτοιο πρόβλημα, αλλά οι μηχανικοί ένιωθαν αντίσταση. Μιλήσαμε με Ιαπωνία και αποφασίσαμε να το αλλάξουμε την Παρασκευή το πρωί.»
«Είναι ένα ανταλλακτικό που περιστρέφετε στις 100.000 στροφές, αν νιώσεις κάτι περίεργο, ποτέ δεν κρατάει για πολύ. Υπήρχε μια μικρή περίπτωση, αλλά δεν άξιζε το ρίσκο.»
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!