Ο Lewis Hamilton παραδέχθηκε ότι «έκανε τη ζωή του πιο δύσκολη» στις κατατακτήριες του Grand Prix της Formula 1 στο Μονακό με μια προσαρμογή στο set-up της Mercedes για το Q3 που τελικά δεν λειτούργησε.
Ο Hamilton, ο οποίος είχε ατύχημα στο τέλος του FP3, πέρασε από το Q1 την τελευταία στιγμή με τον τελευταίο του γρήγορο γύρο, και το ίδιο ξανά λίγα λεπτά αργότερα καθώς κατάφερε να βγει από το Q2 στη τελευταία του προσπάθεια.
Στο τελευταίο sector, κέρδισε την έκτη θέση στο grid, η οποία στη συνέχεια έγινε πέμπτη όταν ο τρίτος Charles Leclerc έλαβε ποινή επειδή εμπόδισε τον Lando Norris.
Ο Hamilton αναγνώρισε επίσης ότι οι αναβαθμίσεις που παρουσίασε η Mercedes αυτό το Σαββατοκύριακο έχουν ήδη αποδειχθεί πλεονέκτημα, αλλά μια αλλαγή στη ρύθμιση για να τον βοηθήσει στο τελευταίο sector της πίστας απέτυχε στο Q3.
«Δοκιμάζαμε κάτι το Σαββατοκύριακο και υπήρχε κάποια αβεβαιότητα σχετικά με αυτό», εξήγησε ο Hamilton.
«Γυρίσαμε στα μισά του δρόμου στις αρχικές ρυθμίσεις το άλλο μονοθέσιο, αλλά εγώ πήγα μέχρι τέλους στο δικό μου. Είπα «Θα έπρεπε να το βγάλουμε» και μου είπαν, «Όχι, όχι, πρέπει να το κρατήσουμε, πρέπει να το κρατήσουμε».
«Ήμουν σίγουρος γι’ αυτό και είπα: «Αν κάνω λάθος, τότε θα σηκώσω τα χέρια μου». Στο τέλος, νομίζω ότι ήταν εντάξει. Πιθανώς για έναν μόνο γύρο να ήταν λίγο χειρότερο, αλλά για τον αγώνα, νομίζω ότι θα είναι καλύτερο».
Ο Hamilton παραδέχτηκε ότι ανησυχούσε ότι μπορεί να μην περάσει στο Q3 καθώς δυσκολευόταν να ανεβάσει τη θερμοκρασία των ελαστικών καθ’ όλη τη διάρκεια των κατατακτήριων.
«Δυσκολεύτηκα να ανεβάσω θερμοκρασία στα ελαστικά μου σε αυτό το session, οπότε ήταν πάντα στον τελευταίο γύρο που κατάφερνα να βγάλω κάτι», είπε.
«Αλλά με άγχωνε πολύ, γιατί θα μπορούσε να είναι μια κίτρινη σημαία, θα μπορούσε να είναι μια κόκκινη σημαία, ποιος ξέρει; Αλλά τα καταφέραμε και είμαι ευγνώμων για τον γύρο που κάναμε».
«Δεν προσπάθησα να το αφήσω για αργά, όπως έγινε! Πρώτον, η ομάδα έκανε πολύ καλή δουλειά για να φέρει αυτές τις αναβαθμίσεις – μπορούσες να τις νιώσεις αμέσως, ιδιαίτερα στο μπροστινό μέρος του μονοθεσίου».
«Το μεσαίο sector μας ήταν εκεί που χάναμε όλο το Σαββατοκύριακο μέχρι στιγμής, οπότε έκανα μια αλλαγή στις κατατακτήριες, κάτι που μας έκανε πιο δύσκολο το τελευταίο sector. Επομένως, δεν μπορείτε να έχετε πάντα το σκύλο σας χορτάτο και τη πίτα σας ολόκληρη».
Ερωτηθείς εάν ήταν έκπληκτος που χρειάστηκε τόσος καιρός για να επιδιώξει η Mercedes μια αλλαγή φιλοσοφίας, ο Hamilton κατέστησε σαφές ότι ήλπιζε να το δει να συμβαίνει νωρίτερα, ενώ αναγνώρισε ότι η αλλαγή κατεύθυνσης δεν είναι πάντα απλή.
«Σίγουρα», είπε. «Δεν ξέρω τι άλλο να πω! Είναι σίγουρα δύσκολο όταν το βλέπεις και όταν βλέπεις την απόδειξη του concept να λειτουργεί. Αλλά δεν είναι τόσο εύκολο απλά να το αλλάξεις».
«Είδατε πέρυσι με την Aston, άλλαξαν τα sidepods και δεν πήγαν πιο γρήγορα – χρειάστηκε ολόκληρη δουλειά τον χειμώνα».
«Αλλά το γεγονός είναι ότι είμαστε περισσότερο προς αυτή την κατεύθυνση. Ωστόσο και πάλι η ροή αέρα που έχουν – πώς ελέγχουν τις αεροδίνες και όλα τα άλλα – είναι ακόμα λίγο διαφορετικά από τη δικά μας, και νομίζω ότι χρειάζεται δουλειά για να μπορέσουμε να χρησιμοποιήσουμε αυτό το μικρότερο φτερό που έχουν».
«Εξακολουθούμε να μην είμαστε τόσο αποτελεσματικοί, εξακολουθούν να έχουν λιγότερη οπισθέλκουσα, έχουν ακόμα περισσότερη κάθετη δύναμη σχεδόν παντού, οπότε έχουμε πολλή δουλειά να καλύψουμε τη διαφορά».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!