Μετά από ένα δύσκολο φινάλε στη συνεργασία Ferrari-Vettel, ο Γερμανός παραδέχτηκε πως είναι “πιο χαρούμενος απ’ ότι πριν” με την Aston Martin.
Το συμβόλαιο του Vettel με τη Ferrari δεν ανανεώθηκε μετά το τέλος του 2020, με τον Carlos Sainz να τον αντικαθιστά ως teammate του Charles Leclerc από το 2021.
Ο τετράκις παγκόσμιος πρωταθλητής ωστόσο δεν έμεινε εκτός αθλήματος, βρίσκοντας θέση στην Aston Martin μετά από 6 χρόνια στο Maranello, όπου και το πλάνο του για τον 5ο τίτλο δεν υλοποιήθηκε όπως και ο ίδιος παραδέχτηκε τότε.
Ο Vettel δήλωσε προσφάτως πως, αν και απόλαυσε τα χρόνια της Ferrari, πλέον νιώθει πολύ καλύτερα απ’ το 2020.
“Λοιπόν, η αποχώρησή μου από τη Ferrari έγινε λίγο περίεργα”, δήλωσε στη Blick ο Γερμανός. “Υπό αυτή την έννοια, είμαι πιο χαρούμενος τώρα απ’ ότι πριν. Αλλά ποτέ δε θέλω να ξεχάσω τα χρόνια στη Ferrari”.
“Ακόμα και αν οι μεγάλες επιτυχίες που σχεδίαζα δεν υλοποιήθηκαν εκεί. Θέλαμε να γίνουμε Παγκόσμιοι Πρωταθλητές”.
Οι Ferrari και Vettel κέρδισαν μαζί τελευταία φορά το 2019 στη Σιγκαπούρη, ενώ έκτοτε κανείς εκ των δύο δεν έχει γευτεί τη χαρά της νίκης. Ο οδηγός της Aston Martin ωστόσο δήλωσε πως οι Ιταλοί θα καταφέρουν ξανά να βρεθούν στο προσκήνιο.
“Αυτό οφείλεται ξεκάθαρα στην κυριαρχία των Mercedes και Red Bull”, δήλωσε όταν ρωτήθηκε για το σερί ανομβρίας της Ferrari. “Δυστυχώς, συνεχίζουν να είναι τόσο κατάφωρα ανώτεροι. Αλλά σε κάποιο σημείο, η Ferrari θα κερδίσει ξανά και θα γίνει Πρωταθλήτρια”.
A journey just beginning. 2021 marked @AstonMartinF1‘s return to the #F1 grid, and you’ve been with us all the way. 💚#IAM pic.twitter.com/mQf8XdYoQ2
— Aston Martin Cognizant F1 Team (@AstonMartinF1) December 9, 2021
Η Aston Martin φέτος δεν μπόρεσε να συνεχίσει την εμφάνιση του 2020 που ως Racing Point τότε βρέθηκε μια ανάσα από την 3η θέση στους Κατασκευαστές, μιας και τερμάτισε 7η φέτος. Ωστόσο, έγιναν σημαντικές επενδύσει στις υποδομές, με προσλήψεις προσωπικού σε θέσεις-κλειδί (Martin Whitmarsh), ενώ τρέχουν εντός σχεδίου τα έργα για το νέο εργοστάσιο και τη νέα αεροσήραγγα στο Silverstone.
Με τις επενδύσεις αυτές να γίνονται για το μακροπρόθεσμο μέλλον της ομάδας, ο Vettel δήλωσε πως οι νέοι κανονισμοί του 2022 θα είναι η ευκαιρία ώστε να αποδείξει η ιστορική φίρμα τί μπορεί να καταφέρει.
“Αυτή είναι η μεγάλη ερώτηση”, δήλωσε επί του θέματος ο Vettel. “Όπως έχω πει, οι νέοι κανονισμοί δίνουν σε όλους ελπίδα. Θα πρέπει να περιμένουμε ένα χρόνο τώρα ώστε να δούμε εάν όλα εκτυλίσσονται θετικά, σε όλους τους τομείς”.
“Εν συντομία: θα δούμε το εάν όλοι θα βρεθούν πιο κοντά μεταξύ τους και εάν θα γίνονται περισσότερες προσπεράσεις”.
Ο επικεφαλής της ομάδας, Otmar Szafnauer, πιστεύει πως ο Vettel θα μπορέσει να “κάνει τη δουλειά” εάν του δοθεί κι ένα αντάξιο μονοθέσιο για το μέλλον. Από τη μεριά του όμως, ο 53 φορές νικητής Grand Prix δήλωσε πως η φετινή χρονιά ήταν δύσκολη για την ομάδα, καθώς έπεσε στην κατάταξη των κατασκευαστών μετά τις αλλαγές στην αεροδυναμική που έγιναν φέτος.
“Είχαμε μια δύσκολη χρονιά γενικά με τους νέους κανονισμούς και το τροποποιημένο πάτωμα”, πρόσθεσε ο Vettel.
“Δεν είχαμε τόσο μεγάλο rake όσο η Red Bull για παράδειγμα. Η Mercedes είχε επίσης προβλήματα με το πάτωμά της. Το 2020, ήταν 1,5 δευτερόλεπτο μπροστά απ’ όλους”.
“Το μονοθέσιό μας δεν ήταν τόσο αποδοτικό. Αυτό αποτέλεσε αδυναμία. Δυστυχώς, είχαμε μεγάλη αεροδυναμική αντίσταση συχνά”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!