Ο Olivier Pla ήταν ταχύτερος στην 3η και τελευταία περίοδο των ελεύθερων δοκιμών για τον αγώνα 1000 Miles of Sebring καθώς η Glickenhaus Racing νίκησε την Alpine Elf Team για να βρεθεί στην κορυφή των χρόνων.
Ο οδηγός της Glickenhaus, ο Pla σημείωσε τον ταχύτερο γύρο με 1:49.261 όπου ήταν ο πιο γρήγορος στις περιόδους διάρκειας 60 λεπτών την Τετάρτη και την Πέμπτη.
Η Alpine με οδηγό τον Nicolas Lapierre στην αρχή ήταν πρώτη με το 1:49.664, ωστόσο ο Pla κατάφερε να βρεθεί μπροστά από τον Γάλλο για 4 δέκατα λίγο μετά τα μισά της περιόδου.
Ο Filipe Albuquerque κατατάχθηκε στην 3η θέση γενικής και ήταν ο πρωτοπόρος της LMP2 με την Oreca 07 Gibson από την United Autosports.
Ο Πορτογάλος οδηγός παρουσίασε χρόνο 1:49.745 αφήνοντας την United με το No. 22 μπροστά από το No. 38 της JOTA με Oreca που σημείωσε 1:49.980 στα χέρια του Antonio Felix da Costa.
Παρότι τα μη υβριδικά μονοθέσια βρέθηκαν στην 1η και 2η θέση, η Toyota Gazoo Racing τερμάτισε στο FP3 στην 5η και 8η θέση γενικής με τις δύο GR010 Hybrids.
Flying around the old airfield with our GR010 HYBRID. ✈️#GoHyper #1000MSebring #WEC pic.twitter.com/uqs0ALEunu
— TOYOTA GAZOO Racing WEC (@TGR_WEC) March 17, 2022
Ο Brendon Hartley, ο οποίος έκανε τον ταχύτερο γύρο πριν ο Lapierre περάσει μπροστά, πήρε την 5η θέση με 1:50.169 και το No. 8 της Toyota.
Οι Orecas της LMP2 από την United Autosports με το No. 23 και την AF Corse χώρισαν τις δύο Toyotas στην κατάταξη.
Δύο συμβάντα υπήρξαν ωστόσο με μονοθέσια της LMP2, όπου το ένα έφερε την κίτρινη σημαία και το άλλο είχε ως αποτέλεσμα την Full Course Yellow σε όλη την πίστα.
Η πρώτη κίτρινη σημαία αφορούσε την Inter Europol Competition με οδηγό τον Fabio Scherer ο οποίος σπίνιαρε στην στροφή 10, ενώ ο Ed Jones έκανε μία περιστροφή με το No. 38 της JOTA με Oreca στην έξοδο της στροφής 3.
Yo this LMP2 just lost a wheel in front of me #SuperSebring #WEC pic.twitter.com/l4FmDTjA9z
— Joe Yakes 💙🏁 (@Yakes87) March 17, 2022
Το απόλυτο η Porsche στις κατηγορίες της GTE
Η Porsche τερμάτισε στο 1-2 στην κατηγορία GTE-Pro με την εργοστασιακή 911 RSR-19s, επαναλαμβάνοντας το αποτέλεσμα από την εναρκτήρια περίοδο των ελεύθερων δοκιμών.
Ο Michael Christensen πέρασε την ευθεία του τερματισμού με 1:57.448 για να προηγηθεί στο FP3 από το No. 91 της Porsche με οδηγό τον Gianmaria Bruni, ο οποίος ήταν τρία τέταρτα του δευτερολέπτου πίσω από τον teammate του.
#WEC – FP3 for #1000MSebring of @FIAWEC is underway. The GTE-Pro #Porsche #911RSR go on track with @GianmariaBruni (no. 91) and @ChristensenMK (no. 92) at the wheel. Session runs for 60 minutes@sebringraceway #RespectTheBumps pic.twitter.com/Oohj46pqww
— Porsche Motorsport (@PorscheRaces) March 17, 2022
Ο Nick Tandy πήρε την 3η θέση με την Corvette Racing μπροστά από τις δύο AF Corse με τις Ferrari 488 GTE Evos.
Ο Matteo Cairoli έδωσε τον ρυθμό στην κατηγορία GTE-Am για την ιδιωτική Porsche με την ομάδα της Team Project 1 να σημειώνει ένα χρόνο 1:58.776 και να είναι πολύ ανώτερη από τις Ferraris.
Ο Sebastian Priaulx πήρε την 2η θέση στην κατηγορία για την ομάδα της Porsche την Dempsey-Proton Racing, μπροστά από την NorthWest AMR με την Aston Martin και τον εργοστασιακό οδηγό Nicki Thiim στην 3η θέση.
*Η επόμενη προγραμματισμένη περίοδος είναι οι κατατακτήριες στις 01:00 (Ώρα Ελλάδος)
Τα αποτελέσματα της 3ης περιόδου των ελεύθερων δοκιμών
Olivier Pla thrusts Glickenhaus to the top of the times in the final free practice before the opening qualifying session of the 2022 FIA WEC later today.@Glickenhaus No.708@UnitedAutosport No.22@PorscheRaces No.92@Project1_93 No.46#WEC #1000MSebring pic.twitter.com/xgn5el0IqZ
— WEC (@FIAWEC) March 17, 2022
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!