Με χρόνο κάτω από το 1:47.000, ο Kamui Kobayashi της Toyota είδε πρώτος την καρό σημαία στο FP2 του Sebring. Όχι πολύ μακριά ο Hartley, πιο πίσω Ferrari και Cadillac.
Ο Kamui Kobayashi διατήρησε την Toyota Gazoo Racing στην κορυφή των χρονοδιαγραμμάτων κάνοντας τον ταχύτερο γύρο στη δεύτερη περίοδο δοκιμών του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής της FIA στο Sebring.
Ο Ιάπωνας οδηγός ηγήθηκε του 1-2 για την Toyota, η οποία βρέθηκε 1 δευτερόλεπτο πάνω από την Ferrari με το πέρας του FP2 της Τετάρτης που σημαδεύτηκε από κόκκινες σημαίες.
Αφού το Νο. 8 Toyota GR010 Hybrid έφτασε στην κορυφή της πρωινής διαδικασίας δοκιμών, ήταν η σειρά του Νο. 7 της Toyota να κάνει το ίδιο το απόγευμα χάρη στην προσπάθεια του Kobayashi στο 1:46.954.
Γράφοντας τον πρώτο γύρο κάτω από το 1:47 από τότε που το WEC έφτασε στο Sebring το περασμένο Σάββατο, ο Kobayashi επικράτησε του ομόλογου του στην Toyota, Brendon Hartley, για 0,318 δευτερόλεπτα.
Ο Antonio Fuoco κατάφερε να βελτιώσει τον χρόνο για τη Ferrari AF Corse αργά στη διαδικασία, για να κατακτήσει την τρίτη θέση με χρόνο 1:48.121, μπροστά από τον Richard Westbrook που σημείωσε 1:48.265 στο Cadillac V-Series.R της Chip Ganassi Racing.
Ο Westbrook ενεπλάκη σε ένα συμβάν με τον Ryan Hardwick στη στροφή 7 που οδήγησε στην πρώτη κόκκινη σημαία της συνεδρίας όταν η Porsche 911 RSR-19 του τελευταίου οδηγού σταμάτησε με ζημιά και χρειάστηκε να ανακτηθεί από γερανοφόρο.
Η δεύτερη διακοπή προκλήθηκε από τετακέ για τον Takeshi Kimura, ο οποίος παρόλα αυτά κατάφερε να επαναφέρει την Kessel Racing Ferrari 488 GTE Evo του.
Την πρώτη πεντάδα στο Hypercar συμπλήρωσε η Νο. 51 Ferrari που τερμάτισε δεύτερη στο FP1, ενώ η Glickenhaus 007 Pipo κατέλαβε την έκτη θέση με τον καλύτερο της χρόνο στην εβδομάδα μέχρι στιγμής.
Ο Olivier Pla έκανε 1:49.700 για την αμερικανική ομάδα για να κατέβει σχεδόν ένα δευτερόλεπτο από το προηγούμενο καλύτερό της χρόνο.
Η Glickenhaus τερμάτισε το FP2 μπροστά από τις Porsche 963s και Peugeot 9X8s, καθώς και το μοναδικό Vanwall Vandervell 680 Gibson.
Η Νο. 5 Porsche ήταν το μόνο μέλος αυτού του κουιντέτου που έκανε γύρους κάτω από 1:50 και μπροστά από τον πρωτοπόρο των LMP2, Pietro Fittipaldi, ο οποίος τερμάτισε όγδοος συνολικά με 1:50.326.
Το ζευγάρι Oreca 07 Gibsons της JOTA κατέλαβε την πρώτη και την τέταρτη θέση στην κατηγορία, με τα δύο αυτοκίνητα United Autosports του ίδιου τύπου να βρίσκονται ανάμεσα τους.
Στα GTE-Am, η Kessel Racing πρωτοστάτησε παρά την άσχημη στιγμή του οδηγού Kimura που βγήκε εκτός πίστας προσωρινά.
Ο εργοστασιακός οδηγός της Ferrari, Daniel Serra, ήταν ο πιο γρήγορος στην κατηγορία παραγωγής με 1:58.845 που κέρδισε τον Nicky Catsburg της Corvette Racing για 0,277 δευτερόλεπτα.
Ο οδηγός της D’station Racing Aston Martin, Casper Stevenson, και ο πιλότος της Iron Lynx της Porsche, Alessio Picariello, κατέστησαν τέσσερις διαφορετικούς κατασκευαστές στην πρώτη τετράδα.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!