Ο Norris, που είχε πάρει τη θέση του Alonso στην πρώτη περίοδο, κατάφερε να βρεθεί μπροστά από τον Vandoorne, ενώ ο Βέλγος στη δεύτερη περίοδο κράτησε το κεφάλι του κάτω και συγκέντρωσε σημαντικά δεδομένα για την ομάδα. Το απόγευμα, από την άλλη, του Alonso δεν ήταν το καλύτερο δυνατό καθώς έμεινε στη 19η θέση.
Fernando Alonso:
«Είναι πάντα ευχάριστο να έρχεσαι και να αγωνίζεσαι σε αυτή τη μοναδική πίστα, με χαμηλή πυκνότητα αέρα, γρήγορες ευθείες και χαμηλή πρόσφυση.
«Είχαμε καλή αίσθηση σήμερα. Στη δεύτερη περίοδο δοκιμάσαμε διαφορετικά πράγματα που φέραμε από το P1 και προφανώς το μεγαλύτερο ζήτημα ήταν τα ελαστικά. Φαίνεται ότι υπάρχει μεγάλη φθορά, οπότε θέλαμε να ελέγξουμε και τις δύο ενώσεις – και επειδή μπορεί να υπάρξει κάποια βροχή αύριο.
«Έχουμε συγκεντρώσει καλές πληροφορίες. Αυτή είναι μία πίστα που πρέπει να προσαρμοστούμε σε πολλά πράγματα. Από μηχανολογικής άποψης είναι πολύ απαιτητική λόγω της θερμοκρασίας του κινητήρα και των φρένων, οπότε στην τελική είχαμε μια σημαντική ημέρα δοκιμών.
«Είναι δύσκολο να μαντέψουμε πού θα είμαστε αύριο και την Κυριακή, γιατί τα hypersoft δίνουν μόνο έναν γύρο. Μερικοί από τους κορυφαίους σήμερα σε αυτόν τον γύρο ίσως βρέθηκαν σε κίνηση ή είχαν μπλοκάρισμα και δεν έκαναν έναν άρτιο γύρο, κάτι που νομίζω ότι θα κάνουν αύριο, έτσι ώστε η κατάταξη να είναι πιο “κανονική”.»
Stoffel Vandoorne:
«Ήταν μια λογική Παρασκευή. Νομίζω ότι για όλους το σημείο συζήτησης ήταν πιθανότατα τα ελαστικά σήμερα. Ήταν σημαντικό για μας να είμαστε στην πίστα και να δούμε τις μεγάλες διαδρομές, και να διαχωρίσουμε τις ενώσεις των ελαστικών για να δούμε την φθορά τους. Νομίζω ότι όλοι δυσκολεύονταν πολύ με αυτό σήμερα. Είναι μια πολύ ολισθηρή πίστα για να ξεκινήσεις και η εξέλιξη είναι πολύ μεγάλη, οπότε θα δούμε πώς θα εξελιχθεί αυτό.
«Στην πραγματικότητα, για εμάς νομίζω ότι θα ήταν καλό αν μείνουν έτσι τα πράγματα την Κυριακή – θα έκανε σίγουρα τον αγώνα πιο διασκεδαστικό. Είναι δύσκολο να πούμε πού βρισκόμαστε στην ανταγωνιστική τάξη, καθώς το πεδίο είναι πραγματικά πολύ σφιχτό.
«Η Red Bull είναι σίγουρα ένα βήμα μπροστά, αλλά πίσω από αυτούς φαίνονται όλοι πολύ κοντά, οπότε αν σκεφτούμε μερικά πράγματα από την πλευρά μας και κερδίζουμε λίγη απόδοση, ίσως πάμε για κάτι καλό. Το πιο σημαντικό πράγμα θα είναι η διαχείριση των ελαστικών, και αυτή θα είναι η μεγαλύτερη ευκαιρία να κερδίσουμε βαθμούς εδώ.»
Lando Norris:
«Συνολικά, η πρώτη περίοδος δοκιμών ήταν μια δύσκολη περίοδος. Είναι η πρώτη μου φορά εδώ στην Πόλη του Μεξικού. Η σύνοδος ήταν ένας συνδυασμός μεγάλης φθοράς των ελαστικών και μιας σκονισμένης πίστας, γεγονός που καθιστούσε το μονοθέσιο δύσκολο να οδηγηθεί, οπότε ήταν αρκετά εύκολο να κάνεις λάθη.
«Είχα κάποια μπλοκαρίσματα εδώ και εκεί, αλλά γενικά ολοκληρώσαμε το πρόγραμμα που έπρεπε να κάνουμε και νομίζω ότι έδωσα στον εαυτό μου μια καλή αίσθηση του αυτοκινήτου και της πίστας. Αυτό είναι το πιο σημαντικό για μένα, έτσι ώστε όταν επιστρέψω εδώ το επόμενο έτος, να αισθάνομαι πιο σίγουρος αμέσως.
«Όσον αφορά την οδήγηση του μονοθεσίου, ήταν πολύ δύσκολη – η χαμηλότερη κάθετη δύναμη που έχω οδηγήσει ποτέ. Ήταν μία καλή εμπειρία που έζησα πάλι κάτι διαφορετικό, και από την άποψη της μάθησης ήταν μια παραγωγική σύνοδος.»
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!