Ο Charles Leclerc λέει ότι η Ferrari πρέπει να αναβαθμίσει ολόκληρο το πακέτο της SF1000 για να αποδώσει στο μπροστινό μέρος του grid της F1 μετά από μια κουραστική μέρα στο Αυστριακό Grand Prix.
Ερχόμενοι στη σεζόν του 2020 και έχοντας παραδεχθεί ότι πιθανότατα θα αποδώσουν κάτω των προσδοκιών, οι Sebastian Vettel και Charles Leclerc ολοκλήρωσαν τις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής στην τέταρτη και ένατη θέση, μακριά από τη Mercedes και βρέθηκε να μάχεται με τις Racing Point, Renault και McLaren.
Με τη Ferrari να προετοιμάζει ένα πακέτο αναβάθμισης για τον τρίτο αγώνα στην Ουγγαρία, ο Leclerc παραδέχεται ότι δεν είναι μόνο ένας τομέας όπου η SF1000 έχει θέματα, προσθέτοντας ότι πρέπει να κάνει ένα συνολικό βήμα στην απόδοση.
“Ένιωσα καλά που επέστρεψα στο μονοθέσιο, αλλά από την άλλη πλευρά δεν ήταν μια υπέροχη μέρα για εμάς, αυτό που περιμέναμε, πολλά μονοθέσια είναι πολύ κοντά, συναρπαστικό από τη μία πλευρά, αλλά από την άλλη πλευρά θα θέλαμε να παλέψουμε λίγο περισσότερο στην κατάταξη. Πρέπει να εργαστούμε πολύ σκληρά για αύριο και να δούμε πώς θα πάμε.”
“Η ισορροπία δεν είναι τόσο άσχημη, δεν είναι τελείως εκτός θέσης για τώρα, οπότε πρέπει να εργαστούμε πολύ σκληρά για να καλύψουμε τη συνολική απόδοση.”
“Φαίνεται να χάνουμε σε σύγκριση με τις άλλες ομάδες στην ταχύτητα στις στροφές, η ισορροπία είναι αρκετά καλή αλλά η συνολική πρόσφυση του μονοθεσίου, υποθέτω ότι δεν είναι μόνο ένα πράγμα, αλλά είναι και το πλήρες πακέτο που πρέπει να αναβαθμίσουμε.”
Είναι ένα συμπέρασμα που μοιράστηκε ο Vettel, ο οποίος λέει ότι η Ferrari υστερεί σε όλους τους τομείς αυτή τη στιγμή.
“Δεν κοιτάξαμε πολύ τη Renault, την Racing Point και τη McLaren, οπότε είναι πάντα δύσκολο να προβλέψουμε τι φορτίο καυσίμου έχουν. Νομίζω ότι θα δούμε το Σάββατο. Νομίζω ότι μπορούμε να πούμε ότι η Mercedes φαίνεται να είναι η ταχύτερη, η Red Bull ήταν λίγο ασαφές, δεν νομίζω ότι έδειξαν τα πάντα, αλλά ελπίζουμε ότι μπορούμε να είμαστε πολύ παρόμοιοι.”
“Αυτή τη στιγμή δεν έχουμε το ρυθμό να πολεμήσουμε, αλλά εναπόκειται σε εμάς να αναπτύξουμε και να εργαστούμε για να κάνουμε το μονοθέσιο γρηγορότερο. Νομίζω ότι έχουμε έλλειψη συνολικής πρόσφυσης και κάθετης δύναμης σε σύγκριση με τους άλλους, λίγη έλλειψη στις ευθείες, έτσι είναι ένας συνδυασμός όλων αυτών των πραγμάτων.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!