Αυτή ήταν μια απίστευτη σεζόν τόσο εντός όσο και εκτός πίστας: εδώ θα δείτε μερικά γεγονότα και στοιχεία ως αναμνηστικό από έναν χρόνο που θα μείνει στην ιστορία. Η Pirelli έχει εισαγάγει μια εντελώς νέα σύνθεση – την ultrasoft – αλλά και είχαμε νέους κανονισμούς που επέτρεψαν στις ομάδες να χρησιμοποιούν τρεις συνθέσεις κατά τη διάρκεια κάθε αγώνα, που επιλέγονται εκ των προτέρων. Αυτή η επιπλέον τακτική αποδείχθηκε ότι είναι ένα highlight του έτους, ενισχύοντας το showακόμα περισσότερο. Είχαμε, επίσης, την τελική χρονιά των ελαστικών με ένα σκόπιμα υψηλό επίπεδο φθοράς, από το επόμενο έτος θα υιοθετηθεί μια νέα φιλοσοφία σύμφωνα με την κατεύθυνση του αθλήματος. Παράλληλα με την ολοκλήρωση αυτής της σεζόν, έγιναν δοκιμές για την επόμενη: χρησιμοποιώντας πρωτότυπα ελαστικά σε διαστάσεις του 2016 και, στη συνέχεια, από τον Αύγουστο, πρωτότυπα σε μέγεθος του 2017 σε τροποποιημένα αυτοκίνητα άνω των 24 αθροιστικά ημερών δοκιμών. Ως αποτέλεσμα αυτού, και του μεγαλύτερου προγράμματος που υπήρξε ποτέ στο άθλημα, ολοκληρώθηκε η μεγαλύτερη απόσταση, σε υψηλότερα επίπεδα απόδοσης, από ό, τι έχει γίνει ποτέ πριν στην ιστορία της Formula 1.
Χιλιόμετρα που έγιναν από όλες τις συνθέσεις P Zero σε όλο το 2016 (συμπεριλαμβανομένων των δοκιμών, δοκιμαστικών, προκριματικών και αγώνων): 384.705 χιλιόμετρα (με εξαίρεση των πρωτότυπων ελαστικών)
Ανα σύνθεση: Σκληρό 14.236, Μεσαίο 99.447, Μαλακό 133.988, Supersoft 86.014, Ultrasoft 31.647, Ενδιάμεσο 8278, Βρόχινο 11095.
Απόσταση που καλύφθηκε σε δοκιμές κατά τη διάρκεια του 2016 (εκτός GP): 61.772 χιλιόμετρα, εκ των οποίων πάνω από 12.000 χιλιόμετρα με τα φαρδύτερα ελαστικά του 2017.
Απόσταση που καλύφθηκε στους αγώνες το 2016: 123.534 χιλιόμετρα
Πώς υπολογίζονται οι προσπεράσεις:
Μια προσπέραση υπολογίζεται ως μία που λαμβάνει χώρα κατά τη διάρκεια ενός πλήρους γρήγορου γύρου (έτσι δεν λαμβάνεται υπόψην ο πρώτος γύρος) και στη συνέχεια διατηρείται η θέση σε όλη τη διαδρομή προς τη γραμμή του τερματισμού σε εκείνο το γύρο. Αλλαγές θέσεις που οφείλονται σε σημαντικά μηχανικά προβλήματα ή ένος γύρος πίσω (backmarkers) δεν υπολογίζονται.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!