Σε λίγες ώρες θα εκκινήσει ο κλασσικός αγώνας αντοχής 24 ωρών του Nürburgring, με 122 πληρώματα και 24 διαφορετικές υποκατηγορίες με κατασκευαστές από όλο τον κόσμο και κορυφαίους οδηγούς από τα πρωταθλήματα GT και TC.
Όπως είδαμε και τα προηγούμενα χρόνια, στον 24ωρο αγώνα στην πίστα του Nordschleife, μπορούν να συμμετέχουν τόσο οι εργοστασιακές ομάδες όσο και οι ιδιωτικές ομάδες. Από τα πρωταθλήματα τουρισμού μέχρι τους πρωταθλητές στους αγώνες GT.
Ωστόσο ξεχωρίζει η κατηγορία SP9 με 34 αυτοκίνητα GT3, όπου συμμετέχουν οι εργοστασιακές ομάδες των Porsch, BMW, Audi, Mercedes, Ferrari και Lamborghini.
6 διαφορετικό κατασκευαστές θα παλέψουν για την νίκη το σαββατοκύριακο όπου η δράση ξεκίνησε από την Πέμπτη με τις ελεύθερες δοκιμές και τις κατατακτήριες του Σαββάτου.
Να σημειωθεί πως οι καιρικές συνθήκες εχθές όσο και σήμερα ήταν αρκετά επιβαρυμένες λόγο της έντονης βροχής στην πίστα και των χθεσινών καταιγίδων.
Δείτε τι έγινε στις περιόδους πριν τον αγώνα
*O αγώνας θα εκκινήσει το Σάββατο 5 Ιουνίου στις 16:30 και θα ολοκληρωθεί στις 6 Ιουνίου στις 16:30
*Μπορείτε να παρακολουθήσετε τον αγώνα δωρεάν από το επίσημο κανάλι στο YouTube – ADAC TOTAL 24h-Rennen Nürburgring σε Αγγλική και Γερμανική περιγραφή.
Δείτε αναλυτικά τις συμμετοχές των ομάδων και τις κατηγορίες
Όλες οι συμμετοχές στον 24ωρο αγώνα
Mercedes-AMG, Audi, Porsche, BMW
Κατηγορία Specials
Η κατηγορία ‘Specials’ περιλαμβάνει αυτοκίνητα GT3 και GT4:
SP3 – πάνω από 2.000 κυβικά
SP3T – πάνω από 2.000 κυβικά με κινητήρα Turbo
SP4 – πάνω από 2.500 κυβικά
SP4T – πάνω από 2.600 κυβικά με κινητήρα Turbo
SP5 – πάνω από 3.000 κυβικά
SP6* – πάνω από 3.500 κυβικά
SP7* – πάνω από 4.000 κυβικά
SP8* – πάνω από 4.000 κυβικά
SP8T – πάνω από 4.000 κυβικά με κινητήρα Turbo
SP9 τα αυτοκίνητα GT3 της FIA
SPPro – πάνω από 3.000 κυβικά
SP10 – τα αυτοκίνητα GT4 της SRO
SPX – τα αυτοκίνητα με διαφορετικούς κινητήρες (συμπεριλαμβανομένης της Glickenhaus
VLN – αυτοκίνητα AT με διαφορετικά καύσιμα
Αυτοκίνητα παραγωγής
Στην παρακάτω κατηγορία είναι τα αυτοκίνητα με πιο λίγες απαιτήσεις τόσο σε θέματα ασφαλείας αλλά και σε τροποποιήσεις όπως κινητήρες και θέματα σχεδιασμού.
Τα αυτοκίνητα μπορούν να έχουν ισορροπία μέσω της χωρητικότητας και της δεξαμενής καυσίμου.
V4 – πάνω από 2.500 κυβικά
V5 – πάνω από 3.000 κυβικά
V6 – πάνω από 3.500 κυβικά
V2T – πάνω από 2.000 κυβικά με κινητήρα Turbo
V3T – πάνω από 3.000 κυβικά με κινητήρα Turbo
CUP CLASSES
3 κατηγορίες Cup θα είναι στην εκκίνηση με τα αυτοκίνητα BMW, Porsche και KTM.
Cup 3 – όπου θα συμμετέχουν με την Cayman GT4 Trophy
Cup 5 – όπου θα συμμετέχουν με την BMW M240i Racing Cup
Cup X – όπου θα συμμετέχουν με την KTM X-BOW Cup
TCR – όπου θα συμμετέχουν τα αυτοκίνητα TCR Touring
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!