Ο σύμβουλος της Red Bull, Helmut Marko, αποκάλυψε τη διαδικασία που θα ακολουθήσει η ομάδα του για να αξιολογήσει τις επιλογές της για τον δεύτερο οδηγό το 2026, εν μέσω και του αβέβαιου μέλλοντος που περιβάλλει τον Yuki Tsunoda στο Milton Keynes.
Η Red Bull κατάφερε να διασφαλίσει και για του χρόνου τις υπηρεσίες του Max Verstappen, μετά από ένα μεγάλο διάστημα φημών περί συζητήσεων του οδηγού με τη Mercedes.
Ωστόσο, τα προβλήματα γύρω απ’ το δεύτερο μονοθέσιο εξακολουθούν να επιμένουν, με τον Tsunoda να τρέχει αυτή τη στιγμή ένα ιδιαίτερα αρνητικό ρεκόρ, καθώς είναι ο οδηγός με το μεγαλύτερο σερί μακριά από βαθμολογήσεις στην ιστορία των Κόκκινων Ταύρων!
Αναπόφευκτα, λοιπόν, αρκετές φήμες περιτριγυρίζουν το μέλλον του Ιάπωνα, ο οποίος μάλιστα κλήθηκε να αντικαταστήσει κακήν κακώς τον Liam Lawson από το Κινεζικό GP κι έπειτα, στις αρχές της τρέχουσας σεζόν.
Μιλώντας στο F1-insider, ο Marko εξήγησε την τυπική διαδικασία της ομάδας του γύρω απ’ την αξιολόγηση του μέλλοντος του δεύτερου οδηγού της, επιβεβαιώνοντας πως, αυτή τη στιγμή, όλες οι εναλλακτικές είναι διαθέσιμες στο τραπέζι.
“Οι οδηγοί μας, παραδοσιακά αξιολογούνται μετά την καλοκαιρινή διακοπή”, σχολίασε ο Αυστριακός. “Αυτή τη στιγμή, τα πάντα είναι ανοιχτά. Κοιτάμε τις εμφανίσεις, τόσο τις θετικές όσο και τις αρνητικές”.
Out of office 🔛🔕 pic.twitter.com/4mYMvU3pA2
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) August 11, 2025
Στη F1, το κλασσικό ρητό είναι πως ο πρώτος οδηγός που πρέπει κάποιον να στοχεύει να κερδίσει είναι ο ίδιος ο teammate του. Στη Red Bull, ωστόσο, αυτό το επίτευγμα φαντάζει αρκετά δυσθεώρητο προς το παρόν. Ο Tsunoda είναι ο 6ος διαφορετικός teammate που συγκρίνεται στον οργανισμό με τον Max Verstappen. Με την ομάδα να έχει στηθεί εν πολλοίς γύρω απ’ τον Ολλανδό, ο Marko έριξε προειδοποιητικές βολές, τόσο στον Ιάπωνα όσο και σε όποιον άλλο πιθανό οδηγό θέλει να πάρει τη θέση του.
“Οποιοσδήποτε οδηγός καθίσει δίπλα στον Max θα πρέπει να σταματήσει να προσπαθεί να τον κερδίσει”, επεξήγησε ο Marko. “Θα πρέπει να φέρει μπροστά τον καλύτερο εαυτό του, για τον ίδιο και την ομάδα. Αυτή τη στιγμή είναι αδύνατο να κερδίσει κάποιος τον Max”.
Ανεξάρτητα απ’ τον αρκετά σκληρό τρόπο με τον οποίο η ομάδα δείχνει να αξιολογεί (και να αλλάζει) τους δεύτερους οδηγούς της, είναι βέβαιο πως εξακολουθεί να διατηρεί μια πολιτική συνεχών αλλαγών στις μικρές κατηγορίες, στο κυνήγι της εύρεσης κορυφαίου ταλέντου.
Η αδερφή ομάδα, Racing Bulls, φέρεται να έχει βρει έναν αρκετά υποσχόμενο οδηγό στο πρόσωπο του Isack Hadjar, ο οποίος, προβλέψιμα, έχει αποτελέσει αντικείμενο αρκετών φημών για το κατά πόσο θα μπορούσε να είναι η αντικατάσταση του Tsunoda.
Επιπλέον, ο οδηγός της Formula 2 και υποστηριζόμενος απ’ τη Red Bull, Arvid Lindblad, πήρε κατ’ εξαίρεση αγωνιστική άδεια νωρίτερα μέσα στο 2025, επίσης συμβάν που δημιούργησε ψιθύρους για το κατά πόσο προαλείφεται άμεσα για το επίπεδο της F1.
Επιπλέον εμπόδιο στη μακροημέρευση του Tsunoda δημιουργεί το ότι πρόκειτια για έναν οδηγό με δεσμούς με τη Honda, η οποία φέρεται να έχει συνεισφέρει στο να επιλεγεί ο Ιάπωνας για τη δεύτερη θέση, δίπλα στον Verstappen. Ωστόσο, οι Ιάπωνες τερματίζουν τη συνεργασία τους με τη Red Bull αυτή τη σεζόν, αποτελώντας απ’ το 2026 τον αποκλειστικό τεχνολογικό συνεργάτη της Aston Martin.
Αυτό, προφανώς και είναι ένας παράγοντας που ο Marko λαμβάνει υπόψη του, δηλώνοντας σχετικά στη Krone Zeitung: “Ο Yuki ήταν πάντα προστατευόμενος της Honda, και είμαστε σε συζητήσεις μαζί τους. Θα δούμε προς ποια κατεύθυνση θα πάει το πράγμα”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!