Παρά το γεγονός πως έχει κάνει ορισμένες εξαιρετικές εμφανίσεις, που τον φέρνουν στη θέση να διεκδικεί τον φετινό τίτλο, ο Ott Tanak δεν έχει βρει ακόμα την οικειότητα που θα ήθελε με το Ford Puma του.
Έχοντας στο φετινό του παλμαρέ μια νίκη στη Σουηδία και μια δεύτερη θέση στην Κροατία, ο Tanak βρίσκεται στην 4η θέση του Πρωταθλήματος Οδηγών στο WRC, ωστόσο απέχει μόλις 4 βαθμούς από την κορυφή.
Ο Εσθονός, έχει δώσει μέχρι στιγμής κάποιες εξαιρετικές εμφανίσεις, οι οποίες έχουν περιοριστεί εν μέρει από την πληγωμένη αξιοπιστία του Puma σε σχέση με τα Yaris και i20 N.
Έτσι, λοιπόν, ο Tanak θεωρεί πως σίγουρα υπάρχει περιθώριο για βελτίωση του Puma, τόσο από αξιοπιστία, όσο και από επίδοση.
“Χωρίς αμφιβολία, θα πρέπει να γίνουν κάποιες βελτιώσεις, όπως είδαμε και με βάση ό,τι έγινε την Παρασκευή και το Σάββατο”, εξήγησε ο Tanak μετά και το Rally Κροατίας. “Υπήρξαν ειδικές που η οδήγηση ήταν σχεδόν εκεί που ήθελα, νιώθοντας πως μπορούμε να αγωνιστούμε. Πάντα όμως ερχόταν κάτι να μας ρίξει”.
Το απόγευμα του Σαββάτου, ο Tanak ήταν σε θέση να ροκανίσει σημαντικά τη διαφορά του από τον πρωτοπόρο Evans. Ωστόσο, ένα θέμα στο σύστημα μετάδοσης, από κοινού με άλλο πρόβλημα στα υδραυλικά, λίγο αργότερα, τον απέτρεψε από το να συνεχίσει το κυνήγι της πρωτιάς, συμβιβαζόμενος με τη 2η θέση και τους 18 βαθμούς της.
“Υπήρξαν αρκετά βράδια με πολλή δουλειά στο service, αλλά υπάρχουν και ορισμένα υποσχόμενα πράγματα”, συνέχισε ο οδηγός της M-Sport. “Σίγουρα, έχουμε πολλή δουλειά ώστε να στήσουμε το πακέτο όπως πρέπει και να σιγουρευτούμε πως είμαστε σταθεροί και αξιόπιστοι καθ’ όλο το τριήμερο”.
“Είμαι σίγουρος πως τα παιδιά πίσω στο Dovenby (την έδρα της M-Sport) αλλά και εδώ, οι μηχανικοί αγώνα, έχουν ξεκάθαρα κίνητρο για να το πετύχουν. Τουλάχιστον, θα το προσπαθήσουμε αρκετά”.
After a long weekend on @croatia_rally, @OttTanak brings home 🥈 overall, and his second podium result of the 2023 season.
— M-Sport (@MSportLtd) April 23, 2023
Γνωρίζοντας πως, αυτή τη στιγμή, έχει στα χέρια του ένα ιδιότροπο αγωνιστικό, εξηγείται και η διακύμανση που έχει υπάρξει στις εμφανίσεις του Tanak μέχρι στιγμής, όχι μόνο ανά Rally και επιφάνεια, αλλά ακόμα και ανά ειδική.
Όταν το Puma του βρίσκεται στο σωστό παράθυρο λειτουργίας, δεν υπάρχει αμφιβολία πως θα είναι ένας από τους ταχύτερους στα χρονόμετρα. Ίσως και ο ταχύτερος όλων. Ζητούμενο όμως είναι η σταθερότητα.
Πλέον, ο Tanak κοιτά μπροστά, και στο Rally Πορτογαλίας, έναν ακόμα αγώνα σε χωμάτινο οδόστρωμα. Η έδρα του Rally είναι στην περιοχή Matosinhos και θα λάβει χώρα το τετραήμερο 11-14 Μαΐου.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!