Ένα μέτριο Σαββατοκύριακο είχε η Red Bull στο Paul Ricard, με την αυστριακή ομάδα να μην είναι σε θέση να κυνηγήσει κάποιο βάθρο, όντας εμφανώς λιγότερο ανταγωνιστική από τις Mercedes και Ferrari.
Το καλύτερο που μπορούσαν να καταφέρουν οι κόκκινοι ταύροι ήταν μια 4η θέση του Max Verstappen, ο οποίος εκμεταλλευόμενος την εκκίνηση του Vettel από την 7η θέση και την καθυστέρηση που είχε στους πρώτους γύρους όταν έπρεπε να προσπεράσει τις 2 McLaren για να μπει στο γκρουπ των πρώτων, κατάφερε με σχετική άνεση να διατηρήσει τη θέση του από τον Γερμανό.Δύσκολο αγώνα είχε και ο έτερος οδηγός της ομάδας, Pierre Gasly, ο οποίος εκκίνησε με τη μαλακή γόμα, την οποία κατάφερε να διαχειριστεί για 18 γύρους, ωστόσο μετά τον χορό των pistop δέχτηκε προσπεράσματα από τις δυο Renault και έμεινε εγκλωβισμένος πίσω από υποδεέστερα μονοθέσια στις τελευταίες θέσεις του grid. To καλύτερο που κατάφερε ο νεαρός Γάλλος ήταν να τερματίσει 10ος ύστερα και από την ποινή που δέχτηκε ο Daniel Ricciardo λόγω του συμβάντος στον τελευταίο γύρο με τους Norris και Raikkonen.
Ας δούμε όμως τι σχόλια είχαν να κάνουν για το γαλλικό GP οι δύο οδηγοί της ομάδας, καθώς και ο επικεφαλής, Christian Horner.
Max Verstappen, 4ος
“Ο αγώνας ήταν σε κάποιες στιγμές πολύ μοναχικός, ωστόσο δεν ήταν τόσο βαρετός όσο είχα οπτική επαφή με τον Charles, κάτι το οποίο ήταν καλό κίνητρο προκειμένου να συνεχίσω να προσπαθώ να κάνω εφάμιλλους χρόνους με αυτόν. Πρέπει να πιέζεις τον εαυτό σου ακόμα και εάν δεν υπάρχουν μονοθέσια με τα οποία μάχεσαι άμεσα. Πάντα θέλω να δω πόσο γρήγορα μπορούμε να πάμε και να πιέσω όσο περισσότερο γίνεται. Στο δεύτερο stint μου, τα πράγματα έδειχναν αρκετά καλά, όμως με 6 ή 7 γύρους να απομένουν έχασα αρκετή πρόσφυση στο πίσω μέρος και δε μπορούσα πλέον να βασιστώ στα πίσω ελαστικά. Νομίζω πως το να προσπαθήσω να συμβαδίσω με τον Charles νωρίς μέσα στον αγώνα έκανε ζημιά στα ελαστικά μου, όμως είμαι χαρούμενος που τερμάτισα μπροστά από τη μία έστω Ferrari και να τερματίσω 4ος σε μια πίστα που δεν μας ταιριάζει αρκετά. Ο στόχος είναι πάντα η νίκη αλλά αυτό δεν ήταν δυνατό εδώ σήμερα και αποκόμισα το καλύτερο που θα μπορούσα από το πακέτο του μονοθεσίου μας. Κάναμε ένα μικρό βήμα αυτό το Σαββατοκύριακο όμως ακόμα πρέπει να δουλέψουμε πάνω σε όλα τα στοιχεία για να παλέψουμε για νίκες”.
Pierre Gasly, 10ος
“Ήταν μια μεγάλη, δύσκολη μέρα και είμαι απογοητευμένος, ειδικά επειδή βρίσκομαι εδώ στη Γαλλία. Από τις κατατακτήριες δυσκολευόμουν να βρω πρόσφυση και ήταν ίδια τα πράγματα και τώρα στον αγώνα. Αυτή τη στιγμή δεν έχω την απάντηση πάνω σε αυτό, ωστόσο είμαι σίγουρος πως θα αναλύσουμε τα πάντα για να κατανοήσουμε ακριβώς γιατί δεν είχαμε ρυθμό. Προσπάθησα να κάνω ό,τι μπορούσα μέσα από το cockpit μου, όμως δε μπορούσα να πιέσω το μονοθέσιο γιατί γλιστρούσε πολύ. Δεν έχω νιώσει πραγματικά ποτέ έτσι το μονοθέσιο και με την Αυστρία να έρχεται, θα πρέπει να δουλέψουμε γρήγορα και σκληρά με τα παιδιά ώστε να επανέλθουμε και να βάλουμε τα πράγματα σε τάξη στον επόμενο αγώνα. Η Honda πιέζει σκληρά και σίγουρα αναπτύσσουν τη μηχανή τους, κάτι που είναι θετικό”.
Christian Horner, Επικεφαλής της ομάδας
Ήταν μια καλή οδήγηση από τον Max και τον να χωρίσουμε τις δύο Ferrari ήταν το καλύτερο που θα μπορούσαμε να κάνουμε σήμα. Με τη ζέστη, τα ελαστικά ήταν πάντα προδιαγεγραμμένο να ταιριάζουν οριακά για αγώνα ενός pitstop, έτσι ο Max χειρίστηκε πολύ καλά την κατάσταση για να τερματίσει 4ος, η πέμπτη του τέταρτη θέση για φέτος. Ο Pierre έκανε ένα πολύ καλό πρώτο stint με τα μαλακά ελαστικά και κράτησε την 8η θέση με σχετική ευκολία, καταφέρνοντας να μείνει περισσότερο από το αναμενόμενο στην πίστα. Οι μηχανικοί μας έκαναν ένα απίστευτα γρήγορο pitstop το οποίο τον έφερε πίσω στην πίστα μπροστά από τον Daniel (Ricciardo) ο οποίος προσπαθούσε να πάει για το undercut. Δυστυχώς, με τη σκληρή γόμα, ο Pierre δεν είχε καθόλου ρυθμό και έπεσε πολύ στην κατάταξη. Το να τερματίζεις τον αγώνα 11ος, μένοντας έξω από τους βαθμούς, είναι εκνευριστικό, γι’ αυτό και θα ελέγξουμε τα πάντα στο μονοθέσιό του για να σιγουρευτούμε πως δεν υπάρχουν κάποια κρυμμένα θέματα”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!