Ο Mick Schumacher δε θα έχει στη διάθεσή του τις αναβαθμίσεις της Haas για την Ουγγαρία, με τον Guenther Steiner να το αποδίδει στις καταστροφικές για το μονοθέσιό του εξόδους νωρίτερα στη σεζόν.
Ο Schumacher είχε δύο σοβαρά ατυχήματα στο πρώτο μισό του πρωταθλήματος, με τον οδηγό της Haas να καταστρέφει τη VF-22 του στις κατατακτήριες της Jeddah και ξανά κατά τη διάρκεια του αγώνα στο Μονακό.
Ο λογαριασμός για αυτά τα δύο συμβάντα εικάζεται ότι κυμαίνεται γύρω στα $2 εκατομμύρια.
Οι ομάδες της F1 λειτουργούν με όριο budget το οποίο έχει μακροπρόθεσμες συνέπειες, συνέπειες που θα νιώσει ο Schumacher στον επόμενο αγώνα στην Ουγγαρία.
Η Haas αποκάλυψε ότι μόνο ο Kevin Magnussen θα έχει την αναβαθμισμένη VF-22 στη διάθεσή του καθώς τα ατυχήματα του Schumacher έχουν κοστίσει στην ομάδα χρόνο και χρήμα.
«Με το ζόρι θα έχουμε ανταλλακτικά ακόμα και για ένα αυτοκίνητο,» δήλωσε ο αγωνιστικός διεθυντής της ομάδας Steiner στο F1-Insider. «Είχαμε πολλά ατυχήματα αυτήν τη χρονιά, οπότε έχουμε χρησιμοποιήσει όλο το υλικό μας.»
Ο 23χρονος οδηγός πάντως δε φαίνεται να πτοείται.
«Είναι εντάξει με εμένα,» είπε. «Η Βουδαπέστη είναι πίστα που θα πρέπει να μας ταιριάζει. Οπότε, ακόμα και χωρίς το νέο πακέτο, μπορεί να είναι καλά εκεί.»
Αλλά, αν και η Haas θα μπορούσε να έχει αφήσει την αναβάθμιση του μονοθεσίου για μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα, δίνοντας στην ομάδα χρόνο να ετοιμάσει αρκετά μέρη, ο Steiner δηλώνει ότι είναι μείζονος σημασίας να το κάνουν πριν τις διακοπές.
«Αρχικά έλεγαν ότι δεν μπορούμε να το κάνουμε πλέον μέχρι το Spa, και όλοι πιέστηκαν και δούλεψαν ώστε να έχουμε τουλάχιστον ένα πακέτο για τη Βουδαπέστη, ώστε να μπορέσουμε να συλλέξουμε κάποια δεδομένα και να τα αναλύσουμε όταν ξεκινήσουμε πάλι μετά το διάλειμμα,» εξήγησε.
«Και αν δε δουλέψει τότε μπορούμε πάντα να επιστρέψουμε σε αυτό που είχαμε, έχουμε καλό πλάνο, σωστά οργανωμένο.»
Υπάρχει επίσης πιθανότητα ο Schumacher να δεχτεί ποινή για αλλαγή κινητήρα στην Ουγγαρία, καθώς χρησιμοποιεί την τρίτη και τελευταία μονάδα ισχύος που δικαιούται.
Αλλά ο Steiner ελπίζει ότι αυτό θα αναβληθεί.
«Χρωστά επίσης και μια αλλαγή κινητήρα. Και δεν ξέρω πότε ακριβώς θα το κάνουμε αυτό,» ανέφερε ο αγωνιστικός διευθυντής.
«Πρέπει να ελέγξουμε μερικά πράγματα, αλλά ελπίζω να το αποφύγουμε στη Βουδαπέστη. Αν δεν αναγκαστούμε, δε θα το κάνουμε στη Βουδαπέστη.
Δεν μπορώ να το πω με 100% σιγουριά, επειδή πρέπει να ρίξουν μια ματιά στον κινητήρα, πως φαίνεται. Θα δούμε όταν το ξέρουμε, αλλά το σχέδιο προς το παρόν είναι να το κάνουμε στο Spa,» ολοκλήρωσε.
Το σερί βαθμολογήσεων της Haas έληξε την Κυριακή στο Grand Prix Γαλλίας, με τον Kevin Magnussen να εγκαταλείπει ύστερα από σύγκρουση με τον Nicholas Latifi, ενώ ο Schumacher εξαναγκάστηκε σε τετ-α-κε από τον Zhou Guanyu και δεν μπόρεσε να επαναφέρει το μονοθέσιό του
Εκκινώντας 17ος ύστερα από διαγραφή του χρόνου του στις κατατακτήριες, ο Γερμανός είπε ότι ήταν απρόσμενα δύσκολο να προσπεράσει την Κυριακή.
«Η διαχείριση των ελαστικών σήμερα ήταν πιο προβληματική από το αναμενόμενο και το Σαββατοκύριακο ήταν γενικά αρκετά δύσκολο,» δήλωσε ο Schumacher. «Ωστόσο, το τελευταίο stint δεν ήταν τόσο κακό.
Αν είχαμε εκκινήσει από υψηλότερη θέση, μπορεί να ήταν αρκετό, αλλά δεν ήταν πλέον δυνατό να ακολουθήσουμε γιατί τα προσπεράσματα ήταν δύσκολα.»
Πηγή: planetf1.com
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!