Το ρίσκο έπιασε και η Haas κατάφερε να πάρει βαθμό στην Ουγγαρία, βαθμό που υπό άλλες συνθήκες δεν θα έπαιρνε αφού είναι ένα από το πιο αδύναμα μονοθέσια του 2020.
Romain Grosjean
«Ήταν μια καλή κίνηση από την ομάδα. Στην ενδοεπικοινωνία μου είπαν ότι ήταν πολύ στεγνά για τα inters, οπότε πήραμε το ρίσκο. Οι πρώτοι γύροι ήταν λίγο δύσκολοι αλλά μετά από αυτό τα πράγματα λειτούργησαν πολύ καλά. Ο ρυθμός ήταν καλός. Άρχισα να φθείρω στο μπροστινό αριστερό ελαστικό, δεν το είχαμε προστατεύσει αρκετά. Εν πάση περιπτώσει, όλα πήγαιναν καλά μέχρι που ο Albon έκανε μια αρκετά αργά κίνηση στη στροφή 1, χτύπησε η μπροστινή μου πτέρυγα και της προκάλεσε βλάβη. Έπειτα έπεσε η απόδοση.Προσπαθήσαμε αλλά τα πράγματα πήγαν εκτός συγχρονισμού μετά από αυτό, απλά δεν μπορούσαμε να μείνουμε στους βαθμούς. ”
Kevin Magnussen
“Είμαι τόσο χαρούμενος. Η ομάδα έκανε μια καταπληκτική κίνηση πριν από την έναρξη του αγώνα – στον γύρο σχηματισμού, για να βάλουμε τα slicks. Ήταν πραγματικά σημαντικό να μου δώσουν αυτή την εμπιστοσύνη, να μας βάλουν σε στεγνά ελαστικά και σε συνθήκες που δεν ήταν τόσο εύκολο. Ήταν αρκετά επικίνδυνο, αλλά λειτούργησε. Ο ρυθμός ήταν εκεί και έχοντας ξεκινήσει από το pit lane, μετά από μερικούς γύρους ήμουν στο 3ος . Ήξερα ότι δεν θα ήταν η τελική μας θέση, αλλά ήταν καταπληκτικό να είμαι εκεί στον αγώνα. Προσπάθησα απλώς να παραμείνω όσο μπορούσα. Συνέχισα να δουλεύω με την ομάδα σχετικά με το πού θα βρισκόμασταν ρεαλιστικά. Στο τέλος ήταν η 9η – το κράτησα και είχαμε ανοίξει τη διαφορά Ferrari και μετά κρατήσαμε και τη McLaren. Δείχνει πόσο καλό ήταν το αυτοκίνητο στον αγώνα. Έχει αποδειχθεί ότι η ομάδα έχει κάνει καταπληκτική δουλειά παρόλο που δυσκολευόμασταν λίγο στις κατατακτήριες. “
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!