Ο Toto Wolff περιέγραψε τη σωρεία των αναβαθμίσεων που αναμένεται να εφαρμοστούν στην “δηλητηριώδη” W14 για τον επόμενο αγώνα στην Ίμολα ως κάτι που μοιάζει με μια μεγάλη χειρουργική επέμβαση στο μονοθέσιο!
Παρά το γεγονός ότι ο Γερμανός ουσιαστικά σχεδόν διέγραψε τη σεζόν μετά τις πρώτες κατατακτήριες δοκιμές στο Μπαχρέιν τον Μάρτιο, η Mercedes ανακάλυψε έκτοτε μια αναπτυξιακή κατεύθυνση με το μονοθέσιο που ελπίζει ότι θα αποτελέσει τουλάχιστον μια βάση για πρόσθετα στοιχεία.
Για το Grand Prix της Emilia Romagna, η W14 θα διαθέτει νέα μπροστινή ανάρτηση και σχετικό αμάξωμα, μαζί με νέο πάτωμα, οδηγώντας σε αυτό που ο επτά φορές πρωταθλητής της F1 Lewis Hamilton πρότεινε ως “ένα νέο μονοπάτι” για την ομάδα, δεδομένων των προηγούμενων παραστρατημάτων της…
Ο Wolff δεν έχει καμία αμφιβολία ότι το μονοθέσιο, το οποίο το Σαββατοκύριακο στο Μαϊάμι αποκάλεσε “ένα άσχημο έργο”, θα είναι βελτιωμένο, αλλά είναι φυσικά προσεκτικός για να διασφαλίσει ότι οι ελπίδες για μια σημαντική αναζωογόνηση της ομάδας δεν θα αυξηθούν σε απλησίαστα επίπεδα.
“Πρέπει να διαχειριστούμε τις δικές μας προσδοκίες, επειδή φέρνουμε ένα πακέτο αναβάθμισης που θα αποτελείται από νέα μέρη ανάρτησης, αμάξωμα και κάποια άλλα πράγματα,” δήλωσε ο Wolff.
“Αλλά ποτέ στα 15 χρόνια που είμαι στη Formula 1 δεν έχω δει να εισάγεται “ένα μαγικό φίλτρο” όπου ξαφνικά ξεκλειδώνεις μισό δευτερόλεπτο σε απόδοση, οπότε αμφιβάλλω πολύ ότι αυτό θα συμβεί εδώ. Αυτό που προσβλέπω είναι να βγάλουμε ορισμένες μεταβλητές από το τραπέζι και να πάμε περισσότερο σε, ας πούμε, μια σταθερή βάση,” πρόσθεσε ο Toto.
“Και μετά θα δούμε πού είναι η βασική γραμμή και τι μπορούμε να κάνουμε από εκεί και πέρα,” πρόσθεσε.
Όσον αφορά την ακριβή φύση αυτών των μεταβλητών που θα αφαιρεθούν και τι ακριβώς επιδιώκει από την αναβάθμιση, ο Wolff πρόσθεσε: “Κυνηγάμε την κάθετη δύναμη και προσπαθούμε να κάνουμε την καλύτερη δυνατή δουλειά όσον αφορά τη μηχανική βάση,” ανέφερε.
“Έτσι, αυτό που κάνουμε είναι ότι εισάγουμε ένα νέο αμάξωμα, νέο πάτωμα, νέα μπροστινή ανάρτηση. Αυτό είναι μια μεγάλη επιχείρηση, μια μεγάλη “χειρουργική επέμβαση”. Θα χρειαστεί να μάθουμε πολλά. Στον εικονικό κόσμο, δίνει καλό χρόνο στο γύρο,” ανέφερε το αφεντικό της Mercedes.
Ο Wolff ελπίζει ότι η αναβάθμιση θα κάνει τουλάχιστον παρεμβάσεις στο τεράστιο πλεονέκτημα ρυθμού της Red Bull πο υπάρχει ατή τη στιγμή, το οποίο είναι εμφανές σε κάθε αγώνα που έχουμε παρακολουθήσει μέχρι τώρα στην φετινή σεζόν.
Κρίσιμες είναι αυτές οι αναβαθμίσεις, καθώς αναπόφευκτα θα κατευθύνουν επίσης την πορεία του μονοθεσίου, την εξέλιξη δηλαδή της W15 του επόμενου έτους.
“Γι’ αυτό η αναβάθμιση που φέρνουμε θα μας βοηθήσει να καθορίσουμε την κατεύθυνση, να κατανοήσουμε τους διάφορους τομείς που πιστεύουμε ότι παίζουν ρόλο, ως προς το γιατί το μονοθέσιο είναι τόσο “δηλητηριώδες” στην οδήγηση ή όχι”, εξήγησε ο Wolff.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!