Ο Carlos Sainz βρέθηκε στην κορυφή των χρονομέτρων σήμερα στο Bahrain, σε μια διαδικασία με αρκετή ώρα διακοπής λόγω προβλήματος σε καπάκι αποχέτευσης.
Με τον teammate του Ισπανού οδηγού της Ferrari, Charles Leclerc, να είναι ταχύτερος στο πρωινό σκέλος, η διαδικασία είχε αρκετή ώρα διακοπή. 1 ώρα και 38 λεπτά ήταν ο χρόνος που απέμενε στο χρονόμετρο για το τέλος του πρώτου μισού όταν η δράση διεκόπη λόγω καπακιού αποχέτευσης που ξεκόλλησε, προκάλεσε ζημιά στην SF-24 του Μονεγάσκου και ανάγκασε την ομάδα να αλλάξει πάτωμα ενόψει της αλλαγής σκυτάλης στον Sainz.
Μπορεί η διαδικασία να μην πρόλαβε να επανεκκινήσει, ωστόσο το απογευματινό σκέλος ξεκίνησε μια ώρα αργότερα, ώστε να υπάρξει αρκετός χρόνος για να κάνουν τα μονοθέσια γύρους στο Sakhir.
Αυτή η τροποποίηση στο πρόγραμμα σήμαινε πως υπήρξαν ομάδες που αναγκάστηκαν να αλλάξουν το πρόγραμμά τους αναφορικά με τον οδηγό που θα βρισκόταν πίσω από το τιμόνι του μονοθεσίου.
Έτσι, στη Red Bull για παράδειγμα, ο Sergio Perez συνέχισε για όλη τη μέρα, αν και το αρχικό πλάνο ήταν στη μεσημεριανή διακοπή να αλλάξει θέσεις με τον Max Verstappen, έχοντας ήδη χάσει χρόνο το πρωί λόγω προβλήματος στα φρένα που του επέτρεψε να κάνει μόλις 20 γύρους.
Στην έξτρα ώρα που δόθηκε, ελάχιστα πράγματα συνέβησαν, όπως η βελτίωση του Lance Stroll στην 4η θέση των χρονομέτρων, ενώ λίγο αργότερα ήρθε και ο δεύτερος χρόνος στη διαδικασία από τον Lewis Hamilton, στην πρώτη του ημέρα πίσω από το τιμόνι της W15.
Ο Sainz έκανε τον πρώτο του γρήγορο γύρο το απόγευμα, όταν με χρόνο στο 1:31.856 ανέβηκε αρχικά δεύτερος, πίσω μόνο από τον Leclerc. Βρίσκοντας, στη συνέχεια, όμως άλλο μισό σχεδόν δευτερόλεπτο, ο Ισπανός ανέβηκε στην κορυφή των χρονομέτρων, απ’ όπου και κανείς μέσα στον εναπομείναντα χρόνο δεν κατάφερε να τον κατεβάσει.
Μάλιστα, ο Sainz, φορώντας και τα C4 της Pirelli έπεσε αρκετά πιο κάτω, φτάνοντας στο 1:30.424, με διαφορά ταχύτερος του δεύτερου στο σημείο εκείνο, Lando Norris. Εν τέλει, ο οδηγός της Ferrari θα γινόταν και ο μόνος σήμερα που θα κατέβαινε κάτω από το 1:30, όταν έγραψε γύρο στο 1:29.921, με την ίδια C4 που είχε κάνει τον προηγούμενο γρήγορο γύρο του.
Πίσω του, στο τέλος της ημέρας, βρέθηκε ο Sergio Perez. Ο Μεξικανός, εν τέλει, είχε μια αρκετά παραγωγική μέρα, αν και υπήρξε μια στιγμή δύσκολη όταν η RB20 του σταμάτησε στην πίστα, στο τέλος ενός μεγάλου stint με τα σκληρά ελαστικά. Τελικά, το μονοθέσιο γύρισε στα garage της ομάδας χωρίς βοήθεια.
Τρίτος, πίσω από τον Μεξικανό και μπροστά από τον Lando Norris, κατέληξε για την Πέμπτη ο Lewis Hamilton, με τον Βρετανό να τρέχει μόνο με τη C3 γόμα και να γράφει 123 γύρους.
5ο χρόνο έκανε ο Daniel Ricciardo, με τη C4 γόμα, μπροστά από τον Leclerc που εν τέλει διατήρησε την 6η θέση στην κατάταξη. Τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Stroll, Ocon, Bottas και Piastri.
Μαζί με τους Hamilton και Perez, ο Sargeant ήταν ακόμα ένας οδηγός που έτρεξε όλη την ημέρα, με τον Αμερικάνο να γράφει τον 11ο γύρο.
📻 K-MAG: “They’re actually racing each other, ****** hell!” 😆
Unreal scenes to end our second day of testing 🤯#F1Testing #F1 pic.twitter.com/Ef4tswxki6
— Formula 1 (@F1) February 22, 2024
Οι Fernando Alonso, Zhou Guanyu και Pierre Gasly έκαναν λιγότερους από 40 γύρους το πρωί που συμμετείχαν στη διαδικασία, ενώ την κατάταξη συμπλήρωσαν οι Kevin Magnussen, Nico Hulkenberg και Yuki Tsunoda.
Εν αντιθέσει με τη διακοπή του πρωινού, το απογευματινό σκέλος κύλησε απροβλημάτιστα, με τις μοναδικές κόκκινες σημαίες να βγαίνουν για λίγο προς το τέλος, ως μέρος των ελέγχων λειτουργίας που δοκίμαζε το Race Control.
Αύριο, Παρασκευή, θα έχουμε την τρίτη και τελευταία ημέρα των χειμερινών δοκιμών του Bahrain. Μία εβδομάδα μετά, στην ίδια πίστα, αναμένουμε τον πρώτο αγώνα του 2024, όπου ο ρυθμός της κάθε ομάδας θα φανεί χωρίς “κρυφτούλι”.
Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερα, μόνο στο F1fan.gr!
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!