Ο Francesco Bagnaia της Ducati Lenovo Team μίλησε στο F1fan.gr σήμερα μετά τα δοκιμαστικά στο Phillip Island όπου κατετάγη 5ος και πέρασε στο Q2.
Ερωτηθείς για τις κακές καιρικές συνθήκες το πρωί που ματαίωσαν την περίοδο ελεύθερων δοκιμαστικών, αλλά και για τη βελτίωση τους το απόγευμα που επέτρεψε στους αναβάτες να μάθουν τα νέα στοιχεία της πίστας που έχει εκ νέου ασφαλτοστρωθεί, απάντησε:
“Ήδη σήμερα από το πρωί που βγήκα από το ξενοδοχείο, κατάλαβα ότι θα ήταν δύσκολο να οδηγήσουμε το πρωί. Αλλά μετέπειτα, το απόγευμα ήταν ίσως η καλύτερες συνθήκες που προσωπικά έχω δει ποτέ στο Philip Island. Είχε λιακάδα, χωρίς αέρα. Το κράτημα ήταν πολύ υψηλό. Έτσι, η νέα άσφαλτος είναι πολύ καλή εκτός από τις αναπηδήσεις, είναι πολύ ανώμαλη επιφάνεια, αλλά το κράτημα είναι καλό.”
Αρκετοί αναβάτες είχαν θεματάκια τις πρώτες στιγμές στην πίστα, όπως ο Jorge Martin που έπεσε, αλλά ήταν σε θέση να συνεχίσει.
“Είχα ένα μικρό πρόβλημα με τη πρώτη μοτοσυκλέτα, οπότε έπρεπε να αλλάξω και να προσπαθήσω να οδηγήσω με την άλλη, αλλά εκτός από αυτό ήταν όλα καλά. Καταλάβαμε πολύ γρήγορα τι να κάνουμε στη μοτοσυκλέτα, και έξοδο με την έξοδο στροφών, βελτιωνόμουν και βελτιωνόμουν. Και στο τελευταίο τεστ που χρησιμοποιήσαμε το μαλακό ήταν πολύ καλό, και μετά, με το νέο μαλακό, ήμουν άτυχος με τις κίτρινες σημαίες γιατί στην πρώτη έξοδο, ο πρώτος γύρος ήταν πολύ γρήγορος, 1:28:0 αλλά κανονικά , εδώ με το δεύτερο γύρο, μπορείς να βελτιωθείς πολύ γιατί το πίσω ελαστικό είναι πιο έτοιμο. Αρκούσε όμως το να είμαι στο top 10, οπότε είμαι χαρούμενος. Και ξέρουμε ήδη τι να κάνουμε για αύριο.”
Όσον αφορά για το αν θα είναι εντάξει το να πάει στον Sprint αγώνα με το μαλακό;
“Δεν ξέρω. Νομίζω πως ναι. Νομίζω ότι το μαλακό είναι ένα καλό ελαστικό για το Sprint. Αλλά, αύριο το πρωί, θα ήθελα να κάνω περισσότερους γύρους σε αυτό. Αν αποφασίσουμε να πάμε με το μεσαίο, θα προσπαθήσουμε να δοκιμάσουμε περισσότερους γύρους στο μεσαίο γιατί σήμερα, μόλις 3 αναβάτες προσπάθησαν. Κοιτάζοντας τους χρόνους γύρου, ήταν γρήγοροι με αυτό, αλλά είναι δύσκολο να γνωρίζουμε αν είναι καλύτερο ή όχι από τα άλλα ελαστικά.”
Τέλος για την άποψή του για το τι πρέπει να βελτιωθεί στη μοτοσυκλέτα για αύριο, είπε:
“Πρέπει να πούμε ότι αυτή η μοτοσυκλέτα έχει λιγότερη πρόσφυση από του ‘23 και μεγαλύτερο βάρος μπροστά. Έπρεπε, λοιπόν, να προσαρμοστούμε λίγο γιατί ξεκινήσαμε με τις ίδιες ρυθμίσεις της περσινής χρονιάς και έπρεπε να τις αλλάξουμε λίγο για να μετακινήσουμε λίγο την ισορροπία. Αυτό που κάναμε σήμερα ήταν ήδη καλό, αλλά χρειαζότανε να κάνομε κάτι παραπάνω που χρειαζόταν περισσότερο χρόνο για να επιτευχθεί. Έτσι, για σήμερα, ήταν δύσκολο να γίνει, αλλά για αύριο δεν θα είναι πρόβλημα.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!