Η Red Bull έμεινε με μια «ξινή γεύση» στο στόμα της για τους χαμένους αγώνες της Formula 1 του 2019 ως αποτέλεσμα του παράνομου κινητήρα της Ferrari, όπως λέει το αφεντικό της ομάδας Christian Horner.
Η Ferrari μπήκε στη σεζόν του 2020 ως φαβορί αφού κέρδισε τρεις από τους εννέα τελευταίους αγώνες την προηγούμενη σεζόν, αλλά στην πραγματικότητα η ομάδα υπέστη τεράστια πτώση στην απόδοση και βρέθηκε να δυσκολεύεται στη μεσαία γραμμή.
Ο λόγος για αυτό έχει επισημανθεί σε μια συμφωνία που έκανε η ομάδα με την FIA κατά τη διάρκεια του χειμώνα, στην οποία η Ferrari έφτασε σε έναν ιδιωτικό διακανονισμό και έκανε αλλαγές στον κινητήρα της, ευθυγραμμίζοντας τον με τους τεχνικούς κανονισμούς.
Αν και δεδομένου του απορρήτου που παρέχει η Ferrari από τη FIA, είναι ευρέως αποδεκτό ότι ο κινητήρας της Ferrari του ‘19 δεν ήταν νόμιμος και αυτό δεν είχε μόνο σημαντικό αντίκτυπο στη ίδια την ομάδα, αλλά και στις πελατιακές της.
Ο Horner, μιλώντας μετά το Βελγικό Grand Prix όπου η Ferrari ήταν απολύτως στο πουθενά και τερμάτισε 13η και 14η, παραδέχτηκε ότι άφησε μια «ξινή γεύση» καθώς υπαινίχθηκε τη νομιμότητα του αυτοκινήτου τους.
«Το όλο πράγμα άφησε μια πολύ ξινή γεύση», απάντησε ο Horner όταν ρωτήθηκε αν η κατάσταση ήταν απογοητευτική.
«Εννοώ προφανώς ότι μπορείτε να εξαγάγετε τα δικά σας συμπεράσματα από την τρέχουσα απόδοση της Ferrari, αλλά, ναι, υπάρχουν αγώνες που θα έπρεπε να έχουμε κερδίσει πέρυσι αναμφισβήτητα αν είχαν τρέξει με έναν κινητήρα που φαίνεται να είναι πολύ διαφορετικός από την απόδοση που είχαν πέρυσι.”
Η Ferrari τερμάτισε 87 βαθμούς μπροστά από τη Red Bull και κατέλαβε τη δεύτερη θέση στην κατάταξη, και παρόλο που η Mercedes πιθανότατα θα ήταν άπιαστη και πάλι, η Red Bull θα είχε σχεδόν σίγουρα τερματιστεί πάνω από τη Ferrari, το οποίο θα είχε διαφορά δεκάδων εκατομμυρίων σε χρηματικά έπαθλα.
Ο Horner πρόσθεσε ότι η Ferrari, η οποία πέρυσι ήταν η αναφορά στην μονάδα ισχύος, έχει πλέον πέσει στο πίσω μέρος της σειράς ιεραρχίας.
«Είναι προφανώς πολύ δύσκολο για αυτούς, αλλά νομίζω ότι η εστίασή τους ήταν προφανώς σε λάθος τομείς τα προηγούμενα χρόνια, και γι ‘αυτό προφανώς δυσκολεύονται λίγο με ό, τι ήταν σε αυτήν τη συμφωνία.
«Νομίζω ότι έχετε τη Mercedes ως ξεκάθαρο ηγέτη, μετά νομίζω ότι η Honda και η Renault είναι αρκετά κοντά, ανάλογα με τις πίστες και τις συνθήκες. Και μετέπειτα έχετε τη Ferrari προφανώς στο πίσω μέρος της ουράς.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!