Ο επικεφαλής σχεδιασμού της Red Bull, Adrian Newey, δεν δείχνει και πολύ ενθουσιασμένος με τους κανονισμούς του 2022, χαρακτηρίζοντας τους ως μια «χαμένη ευκαιρία».
Αρχικά, η σεζόν του 2021 ήταν έτοιμη να σηματοδοτήσει μια νέα εποχή στην Formula 1, με νέους τεχνικούς, αθλητικούς και οικονομικούς κανονισμούς που θα έδιναν στη σειρά μια αλλαγή που είναι πολύ απαραίτητη στα μάτια πολλών.
Αυτές οι αλλαγές θα συμβούν, αλλά η πανδημία ανάγκασε τη νέα γενιά των μονοθεσίων της Formula 1 να περιμένει μέχρι το 2022, αν και οι οικονομικοί κανονισμοί του ανώτατου ορίου προϋπολογισμού 145 εκατομμυρίων δολαρίων ανά σεζόν, ο οποίος θα μειωθεί περαιτέρω τα επόμενα χρόνια, έχουν εισαχθεί για το 2021.
Η εστίαση για τα νέα μονοθέσια είναι στο να γίνονται καλύτεροι αγώνες, πρώτον διευκολύνοντας τους οδηγούς να ακολουθούν ο ένας τον άλλον και επίσης να μειώσουν τις διαφορές μεταξύ των ομάδων με πιο περιοριστικούς κανονισμούς σχετικά με το σχεδιασμό των μονοθεσίων.
Ίσως δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι ο Adrian Newey, ο οποίος έχει πάρει τίτλους με τις Williams, McLaren και Red Bull στο πρωτάθλημα, δεν νιώθει αγάπη γι’ αυτή την νέα πρόκληση.
“Νομίζω ότι είναι τόσο ατυχής και χαμένη ευκαιρία. Εάν καταλήξεις σε έναν εντελώς νέο κανονισμό, πρέπει να βεβαιωθείς ότι είναι εντάξει. Αλλά αυτοί οι κανονισμοί δεν είναι, “είπε σε συνέντευξη του στο περιοδικό FORMULE 1.
Ο Newey είπε ότι η Formula 1 γενικά τον κρατά ακόμα αφοσιωμένο, αλλά οι κανονισμοί του 2022 δεν αποτελούν πηγή ενθουσιασμού.
“Ναι, αν και πρέπει να ομολογήσω ότι πρέπει να βρω κάτι για να κάνω αυτούς τους κανονισμούς συναρπαστικούς για τον εαυτό μου”, είπε.
“Απλώς δεν νομίζω ότι είναι ένας καλός νέος κανονισμός.”
Ίσως τότε είναι η δέσμευση και η αγάπη του Newey για την ομάδα της Red Bull που τον παρακινεί να εφαρμόσει τους νέους κανονισμούς;
Ήταν το αστέρι που υπέγραψε το 2005 όταν η ομάδα βρισκόταν σε μεγάλο βαθμό στην φάση εκκίνησης.
“Είδα την Red Bull ως ομάδα εκκίνησης, η οποία πραγματικά μου έκανε κλικ”, είπε.
“Κανείς δεν ήξερε πού θα πάει η Red Bull, αλλά ο πρώτος στόχος ήταν να βρεθεί σε θέση να κερδίσει αγώνες και από εκεί βλέπαμε. Η επιτυχία που είχαμε όλα αυτά τα χρόνια μου έδωσε μια υπέροχη, πολύ ικανοποιητική εμπειρία.”
“Η Williams και η McLaren είναι υπέροχες ομάδες, αλλά ένιωθα εκεί, κατά κάποιο τρόπο, πάντα εργαζόμενος. Στη Red Bull, από την άλλη πλευρά, αισθάνομαι πολύ μεγαλύτερη ευθύνη. Έχω ακόμη και ένα πατρικό συναίσθημα για την ομάδα.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!