Και οι δύο Toyota αποκλείστηκαν από το αποτέλεσμα του αγώνα για τις 6 Ώρες του Silverstone στο WEC, παραχωρώντας την τελική νίκη στην Rebellion Racing.
Οι #8 και #7 Toyota TS050 κυριάρχησαν στον αγώνα, τερματίζοντας τέσσερις γύρους χωρίς μπροστά από την τρίτη θέση της #3 Rebellion R-13 Gibson καθώς οι Fernando Alonso, Sebastien Buemi και Kazuki Nakajima πήραν την τρίτη σερί νίκη τους στο WEC.
Αλλά στον τεχνικό έλεγχο μετά τον αγώνα, τα δύο ιαπωνικά αυτοκίνητα απέτυχαν να περάσουν τους ελέγχους του μπλοκ ολίσθησης.
Το εμπρόσθιο μέρος του μπλοκ ολίσθησης του νικητήριου αυτοκινήτου #8 αναφέρθηκε ότι έχει “απόκλιση κατά 6mm στη δεξιά πλευρά και 8mm στην αριστερή πλευρά κάτω από το καθορισμένο φορτίο 2500N στο μπροστινό μέρος του μπλοκ ολίσθησης”.
Η παράβαση της δεύτερης Toyota, στη δεύτερη θέση, ήταν ελαφρώς διαφορετική, καθώς “το εμπρόσθιο μέρος του μπλοκ ολίσθησης είχε απόκλιση 9mm κάτω από το καθορισμένο φορτίο 2500 N και στις δύο πλευρές του μπλοκ ολίσθησης”.
Αυτό σημαίνει ότι οι οδηγοί της Rebellion, Gustavo Menezes, Thomas Laurent και Mathias Beche κληρονομούν τη νίκη, μπροστά από το έτερο αυτοκίνητο της ομάδας την #1 του Neel Jani και του Andre Lotterer.
Το ζεύγος της SMP Racing, Stephane Sarrazin και Egor Orudzhev ανεβαίνουν στην τελική θέση στο βάθρο.
Τα δελτία των αγωνοδίκων σχετικά με τον αποκλεισμό και των δύο Toyota ανέφεραν ότι η ομάδα είχε εξηγήσει ότι και τα δύο αυτοκίνητά της υπέστησαν ζημιά στα μπλοκ ολίσθησης μέσα στον αγώνα, αλλά αυτό δεν θεωρήθηκε έγκυρη δικαιολογία.
Αναφέρεται: «Παρόλο που δεν υπάρχουν αναφορές για το αυτοκίνητο να εμπλέκεται σε κάποιο συγκεκριμένο περιστατικό, ο ανταγωνιστής δήλωσε ότι η μόνη εξήγησή του για τη μη συμμόρφωση οφείλεται στο γεγονός ότι το αυτοκίνητο βγήκε εκτός δρόμου και υπέστη κάποια ζημιά στα εσωτερικά σημεία αναφοράς που καθορίζουν το τμήμα του αυτοκινήτου.
“Οι αγωνοδίκες εξέτασαν αυτή την πιθανότητα, αλλά κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι ο σχεδιασμός του αυτοκινήτου πρέπει να είναι σε θέση να αντέξει τις κανονικές δυσκαμψίες ενός αγώνα αντοχής 6 ωρών”.
Η #3 Rebellion κληρονόμησε τη νίκη ως αποτέλεσμα του ότι το #1 αυτοκίνητο χρειάστηκε αλλαγή του πίσω αμαξώματος στην τελευταία ώρα, προκειμένου να διορθωθεί ένα ελαττωματικό φανάρι στο πίσω μέρος του μονοθεσίου.
Η απάντηση της Toyota:
Μετά από τις ειδήσεις για τον αποκλεισμό και των δύο αυτοκινήτων, μια δήλωση από την Toyota αναφέρει: «Και τα δύο αυτοκίνητα υπέστησαν ζημιά στα δάπεδά τους κατά τη διάρκεια του αγώνα λόγω των επιπτώσεων από τα νέα kerbs στο Silverstone. Δυστυχώς αυτό οδήγησε και στα δύο μονοθέσια στο να μη περάσουν τον τεχνικό έλεγχο μετά τον αγώνα. Ως αποτέλεσμα, οι αγωνοδίκες απέκλεισαν και τα δύο αυτοκίνητα.
“Ο σχεδιασμός και η κατασκευή του εν λόγω τμήματος δεν έχει αλλάξει από την εισαγωγή του στην αρχή της χρονιάς του 2017. Από τότε έχει περάσει με επιτυχία παρόμοιες δοκιμές, πιο πρόσφατα στο Spa αυτή τη σεζόν.
“Η ομάδα αξιολογεί τώρα την επόμενη πορεία δράσης της”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!