Η ομάδα Formula 1 της Ferrari περνά αναταραχές στον τεχνικό τομέα ύστερα από την ξαφνική αποχώρηση του David Sanchez.
O Sanchez, ο οποίος ουσιαστικά ήταν υπεύθυνος του σχεδιασμού και της εξέλιξης των μονοθεσίων της Ferrari για τις προηγούμενες δύο σεζόν, είχε περισσότερο από δέκα χρόνια υπηρεσίας στο Maranello.
Υπήρξε μεταγραφή από τη McLaren το 2012 και αντικατέστησε τον Dirk de Beer στη θέση του επικεφαλής αεροδυναμιστή το 2016.
Στη συνέχεια, ο Sanchez προήχθη σε επικεφαλής ολόκληρου του τμήματος αεροδυναμικής το 2019 και αργότερα σε επικεφαλής μηχανικό και υπεύθυνο του μονοθεσίου (vehicle concept).
Ως εκ τούτου, ήταν υπεύθυνος για τη δουλειά πάνω στην περσινή F1-75 αλλά και τη φετινή SF-23.
Ο Γάλλος ήταν από τα σημαντικότερα πρόσωπα στη Ferrari του Mattia Binotto και είχε λάβει εύσημα για τον καθοριστικό ρόλο του στην επιστροφή της ομάδας στη διεκδίκηση τίτλων το 2017, με την SF-70H τότε να οφείλει πολλά σε αυτόν και στον Simone Resta.
Η αποχώρηση αυτή σε καμία περίπτωση δεν είναι ιδανική για τη Scuderia, η οποία στην πρεμιέρα του 2023 στο Μπαχρέιν είδε τη διαφορά της από τη Red Bull να έχει αυξηθεί κατά τη διάρκεια του χειμώνα και την Aston Martin να πλησιάζει απειλητικά.
Καθώς ηγετικά τεχνικά στελέχη περνούν τυπικά μια περίοδο αποχής από το άθλημα πριν μεταβούν σε νέα ομάδα, προκειμένου να αποφευχθεί μεταφορά πρόσφατων μηχανικών και σχεδιαστικών πληροφοριών, είναι απίθανο να μπορέσει η Ferrari να αντικαταστήσει σύντομα τον Sanchez. Τουλάχιστον βραχυπρόθεσμα, η ομάδα μάλλον θα χρειαστεί να πραγματοποιήσει ανακατατάξεις στην ιεραρχία της και τον καταμερισμό ευθυνών.
Ο ίδιος ο Sanchez πιθανότατα θα απέχει επίσης από τη Formula 1 για ένα διάστημα λόγω των προαναφερθέντων αιτιών και προς το παρόν δεν έχει γίνει γνωστό που θα κατευθυνθεί στη συνέχεια. Φήμες τον συνδέουν με αγγλική ομάδα, πιθανότατα με τη McLaren, αλλά τίποτα δεν έχει επιβεβαιωθεί.
Μένει να φανεί σε τι βαθμό θα επηρεάσει αυτή η αποχώρηση την εξέλιξη της φετινής Ferrari, με τον Frederic Vasseur να έχει ήδη προαναγγείλει εις βάθος ανάλυση προβλημάτων ύστερα από τα συμβάντα της Κυριακής.
«Δεν είναι ποτέ καλό να ξεκινάς με εγκατάλειψη και θα προτιμούσα να είχαμε τερματίσει προφανώς,» είπε μετά τον αγώνα και την εγκατάλειψη του Charles Leclerc ο αγωνιστικός διευθυντής.
«Αλλά θέλω να παραμείνω σταθερός στην άποψή μου. Είπα στην ομάδα πριν τις χειμερινές δοκιμές στο Μπαχρέιν πριν από δύο εβδομάδες ότι το το πρωτάθλημα δε θα τελειώσει στο Μπαχρέιν. Δεν έχει σημασία το αποτέλεσμα σε καμία περίπτωση και αυτό ίσχυε και στις χειμερινές δοκιμές και σήμερα.
Το πιο σημαντικό πράγμα τώρα είναι να μπορέσουμε να έχουμε μια ξεκάθαρη εικόνα της κατάστασης για το που αποτυγχάνουμε και να κάνουμε μια σωστή ανάλυση πάνω σε αυτό και να έχουμε μια καλύτερη απάντηση,» ολοκλήρωσε ο Vasseur.
Αν το μηχανικό πρόβλημα της Ferrari πάντως είναι άσχετο με το σχεδιασμό της, η ιταλική ομάδα φαίνεται να απέχει από τη Red Bull ακόμα και σε επίπεδο αεροδυναμικής. Το πρωτάθλημα μπορεί να μην κρίνεται στο Μπαχρέιν, αλλά η διαφορά κάθε άλλο παρά αμελητέα δείχνει.
Πηγή: motorsport.com
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!