Φέτος το Le Mans, ο κορυφαίος αγώνα αντοχής στον κόσμο, θα έχει κάποιες αλλαγές στην πίστα χάριν της ασφάλειας. Μεγαλύτερες εξόδους στην τελευταία δεξιά στροφή των Porsche Curves μαζί με άλλες μικρότερες αλλαγές, έχουν αγείρει ανησυχίες στους οδηγούς πως η πίστα θα χάσει τον χαρακτήρα της.
Ο 3 φορές νικητής του εικοσιτετράωρου αγώνα Andre Lotterer είπε πως «Είναι πιο ασφαλές, αλλά αν αυτή η μόδα συνεχίσει θα είναι σαν να οδηγούμε σε ένα πάρκινγκ, γύρο σου δεν θα υπάρχει τίποτα [παρά μόνο τσιμέντο].»
«Οι στροφές Prosche ήταν πάντα ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα σημεία του Le Mans, και φέτος θα είναι λιγότερο δραματικό. Πιστεύω πως πρέπει να είμαστε προσεκτικοί τι κάνουμε στην πίστα.»
Στο ίδιο μοτίβο κινήθηκε και ο jan Magnussen, που το 2015 δεν αγωνίστηκε ύστερα από ένα τρακάρισμα σε αυτό ακριβώς το σημείο.
«Δεν είναι οπαδός του να μεταφέρεις τον τοίχο και τις μπαριέρες μακριά. Αν τις μεταφέρεις χιλιόμετρα μακριά η πίστα θα γίνει σαν οποιοδήποτε σύγχρονο σιρκουί της F1 και ο καθένας θα μπορεί να είναι γρήγορος.»
Ο τοίχος έχει κινηθεί αισθητά, και μια μεγάλη περιοχή με άσφαλτο στρώθηκε, σαν δικλίδα ασφαλείας στις εξόδους, κάτι που δημιούργησε το περιθώριο να κόψεις στην στροφή Corvette. Οι αγωνοδίκες επέμειναν πως τα όρια της πίστας θα είναι πολύ σκληρά περιορισμένα και αστυνομευμένα, και οι οδηγοί είπαν πως το κόψιμο της στροφής θα είναι δύσκολο λόγο του ύφους της στροφής. Η κλίση του τοίχου αριστερά που φτάνει στην μικρή ευθεία πριν το chicane Ford επίσης άλλαξε.
Αυτό έγινε ύστερα από το ατύχημα του 2015 όπου Aston Martin του Roald Goethe τράκαρε με την 919 Porsche του Nico Hulkenberg και το αποτέλεσμα ήταν ένας τραυματισμός στην πλάτη του πρώτου.
Τέλος, η πίστα του Le Mans έχει καινούργια άσφαλτο για το 2017, κάτι που θα επηρεάσει και τους χρόνους και την στρατηγική ελαστικών από τις ομάδες.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!