Η πρόσφατη επίσκεψη του Daniel Ricciardo στη Faenza, την έδρα της AlphaTauri, για κατασκευή καθίσματος, έριξε αρκετό νερό στον μύλο των φημών της Formula 1, με τον Nyck de Vries να μπαίνει στο στόχαστρο.
Αν και ο Ολλανδός αντιμετωπίζει δυσκολίες στην πρώτη του full-time σεζόν στη F1, η παρουσία του Ricciardo στο εργοστάσιο της AlphaTauri δεν σημαίνει απαραίτητα πως ο Αυστραλός προαλείφεται για αντικαταστάτης του.
Η παρουσία του Ricciardo εκεί ενδεχομένως να ήταν κάτι απλά προγραμματισμένο, εντός των καθηκόντων του ρόλου του. Ως μέρος της συμφωνίας που έχει κάνει φέτος με τη Red Bull, θα είναι εφεδρικός οδηγός όχι μόνο για τη μεγάλη εταιρεία, αλλά και για την αδελφή ομάδα της AlphaTauri. Για τον λόγο αυτό, η κατασκευή καθίσματος στα μέτρα του είναι κάτι που θα έπρεπε να γίνει έτσι κι αλλιώς.
Ο Ricciardo ακόμα δεν έχει οδηγήσει κάποιο μονοθέσιο για το 2023, με την πρώτη του προσπάθεια πίσω από το τιμόνι της RB19 να γίνεται στο Silverstone, στο τεστ ελαστικών μετά τον αντίστοιχο αγώνα.
Με τους Κόκκινους Ταύρους, ωστόσο, να παραδέχονται πως ο honey badger βρήκε τον χαμένο του εαυτό μέσα από τις δοκιμές στον προσομοιωτή, σίγουρα θα αποτελούσε μια δελεαστική εναλλακτική για την AlphaTauri εάν επιλεγεί ο δρόμος της αλλαγής οδηγού από την ομάδα.
Ο de Vries περνάει δύσκολα στους πρώτους αγώνες του, έχοντας ακόμα να πετύχει βαθμό, ενώ έχει εμπλακεί και σε αρκετά συμβάντα μέχρι στιγμής, γεγονός που κοστίζει στην εποχή του cost cap. Μέχρι στιγμής, το καλύτερο αποτέλεσμά του είναι η 14η θέση σε Μπαχρέιν και Σαουδική Αραβία. Σε Μπακού και Αυστραλία, είχε επαφές, ενώ στο Miami τερμάτισε 18ος, έχοντας επίσης επαφή με τον Lando Norris κατά την εκκίνηση.
Για την ώρα, η AlphaTauri δείχνει να πιστεύει στον de Vries, με τον Franz Tost, επικεφαλής της ιταλικής ομάδας, να δηλώνει στο Grand Prix του Αζερμπαϊτζάν πως θα ήταν λάθος το να υπάρχουν προσδοκίες πως ένας rookie δεν θα βρισκόταν σε ατυχήματα.
“Όπως λέω πάντα, υπάρχει μια διαδικασία μάθησης και μια περίοδος ατυχημάτων, επειδή, εάν οι οδηγοί δεν τρακάρουν, τότε δεν μαθαίνουν το όριο”.
“Πρόκειται για ένα πράγμα που πρέπει να το δεχτείς, αλλιώς δεν πρόκειται να δουλέψει η συνεργασία. Και δεν υπάρχει οδηγός που δεν τρακάρει. Θυμάμαι στους πρώτους αγώνες με τον Sebastian (Vettel), μετά τον πρώτο γύρο σχεδόν πάντα ερχόταν στα pit χωρίς εμπρός πτέρυγα. Είναι μέρος του παιχνιδιού”.
things get a bit chaotic when @yukitsunoda07 and @nyckdevries try and play games blindfolded 😂
tap below to watch! 👇
— Scuderia AlphaTauri (@AlphaTauriF1) May 11, 2023
Ακόμα και εάν εν τέλει ο de Vries δεν αποδώσει συστηματικά, με τη Red Bull να επιλέγει να τον αντικαταστήσει, φαίνεται πως υπάρχουν και άλλες εναλλακτικές πέραν του Ricciardo για να πάρουν τη θέση του Ολλανδού.
Ο Liam Lawson, που εντυπωσιάζει φέτος στη Super Formula έχοντας κερδίσει στον πρώτο του αγώνα στην κατηγορία, αποτελεί μια αρκετά λογική εναλλακτική. Επίσης, θα μπορούσε να δοθεί ευκαιρία και σε κάποιο project της ομάδας στη F2, όπως στον Ayumu Iwasa, ο οποίος έχει δύο νίκες φέτος σε αγώνες και βρίσκεται τρίτος στη βαθμολογία.
Με τρεις σερί αγώνες να έρχονται σύντομα, η προσαρμογή του de Vries σίγουρα θα βρεθεί επί τάπητος και τα τεστ σε Imola, Monaco και Βαρκελώνη θα δείξουν αρκετά για τις προοπτικές του.
Ο de Vries έχει δηλώσει πως περιμένει πώς και πώς το Grand Prix στην Emilia Romagna, επειδή θεωρεί πως είναι μια καλή ευκαιρία ώστε να κριθούν τα οδηγικά του ταλέντα, μιας και η ομάδα φέρνει πακέτο αναβάθμισης στο μονοθέσιο, το οποίο, κακά τα ψέματα, ίσως είναι και το τελευταίο σε ρυθμό στο φετινό grid.
“Θα φέρουμε μια μεγάλη αναβάθμιση”, σχολίασε επί του θέματος ο de Vries. “Ναι λοιπόν, είμαστε λίγο ενθουσιασμένοι για το τριήμερο αυτό, ώστε να δούμε εάν μπορούμε να βελτιωθούμε σημαντικά. Και επίσης πρόκειται για κανονικό format τριημέρου, το οποίο και μας βολεύει”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!