Η FIA έχει σφραγίσει και κατασχέσει τις ηλεκτρονικές μονάδες ελέγχου και των δύο μονοθεσίων της Renault και τα τιμόνια, ώστε να μπορέσει να προχωρήσει στη διαδικασία μετά από μια διαμαρτυρία εναντίον της ομάδας.
Η Racing Point διαμαρτυρήθηκε για τη Renault μετά το Grand Prix της Ιαπωνίας σε σχέση με ένα φερόμενο προκαθορισμένο σύστημα ρύθμισης κατανομής πέδησης σύμφωνα με τους γύρους του αγώνα, στα δύο αυτοκίνητα.
Εκπρόσωποι των δύο ομάδων και ένας από το τεχνικό τμήμα της FIA συγκλήθηκαν με τους αγωνοδίκες το βράδυ της Κυριακής και οι αγωνοδίκες διαπίστωσαν ότι η διαμαρτυρία ικανοποίησε όλα τα σχετικά σημεία του Διεθνούς Αθλητικού Κώδικα και είναι αποδεκτή.
Η Renault συμφώνησε σε αυτό το σημείο, αλλά το επόμενο βήμα θα χρειαστεί λίγο χρόνο για να καταρτιστεί.
Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι οι αγωνοδίκες έχουν καλέσει τον εκπρόσωπο της τεχνικής υπηρεσίας της FIA να σφραγίσει και να κατασχέσει την ECU και των δύο οχημάτων, καθώς και τα τιμόνια τους, για να διεξάγει “λεπτομερή ανάλυση αυτών των τεμαχίων” καθώς και του “hardware, λογισμικού και δεδομένων που σχετίζονται με αυτά”.
Μπορεί να απευθυνθεί σε “εξωτερική τεχνική βοήθεια”, συμπεριλαμβανομένων των μελών της ομάδας Renault και της Racing Point, ενώ πραγματοποιούν την ανάλυση.
Όταν ολοκληρωθεί η ανάλυση, ο εκπρόσωπος πρέπει να παράσχει γραπτή αναφορά στους αγωνοδίκες με το εύρημα του.
Τα συμπεράσματα αυτά πρέπει να συμφωνούν με τις “ενδεχόμενες τεχνικές παραβάσεις που περιγράφονται λεπτομερώς στη διαμαρτυρία”.
Ο πρόεδρος των αγωνοδίκων θα ειδοποιηθεί όταν μπορεί να καθοριστεί η πιθανή ημερομηνία υποβολής της αξιολόγησης, “ώστε να μπορεί να προγραμματιστεί ο επόμενος χρόνος συνεδρίασης για την αξιολόγηση των ισχυρισμών που διατυπώθηκαν στη διαμαρτυρία”.
Το έγγραφο της FIA σχετικά με την πρωτότυπη διαμαρτυρία αναφέρεται μόνο σε υποτιθέμενους τεχνικούς και αθλητικούς κανονισμούς, χωρίς να αναφέρει συγκεκριμένα τι η παραβίαση θα μπορούσε να είναι.
Η Renault δεν έχασε τον διπλό τερματισμό στους βαθμούς στο Ιαπωνικό GP, στο οποίο ο Daniel Ricciardo τερμάτισε έβδομος και ο Nico Hulkenberg 10ος.
Ωστόσο, τα αποτελέσματά τους είναι προσωρινά εν αναμονή οποιασδήποτε απόφασης σχετικά με τη διαμαρτυρία.
Η Renault δήλωσε ότι “αναγνωρίζει” τη διαμαρτυρία της Racing Point σχετικά με το σύστημα κατανομής των φρένων.
Ισχυρίστηκε ότι η Racing Point είχε ετοιμάσει έναν φάκελο 12 σελίδων και η “πολυπλοκότητα” αυτού ήταν ο λόγος για τον οποίο απαιτήθηκε άλλη συνάντηση σε μια ημερομηνία που θα οριστεί μέχρι στιγμής.
“Η Renault F1 Team σκοπεύει να χρησιμοποιήσει αυτή την ενδιάμεση περίοδο για να προετοιμάσει μια εξίσου λεπτομερή περίπτωση για να υπερασπιστεί αυστηρά τη θέση της”, αναφέρεται στη δήλωση.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!