Υποχρεωτικά θα είναι τα επιπλέον pit stops στο Grand Prix του Μονακό φέτος, σε μια προσπάθεια να γίνει θεαματικότερος ο αγώνας.
Η συνέλευση των υπευθύνων της FIA είχε ως πρωταρχικό σκοπό την αποσαφήνιση και βελτίωση κανονισμών, αλλά το τριήμερο στο πριγκιπάτο έπαιξε και αυτό το ρόλο του, σε μια απόφαση που ομολογουμένως δεν ακούγεται ιδανική.
Η συνέλευση κατέληξε στο ότι το Μονακό θα έχει περισσότερες υποχρεωτικές αλλαγές ελαστικών, χωρίς να δοθεί συγκεκριμένος αριθμός στη δημοσιότητα. Αυτή θεωρήθηκε ως η καλύτερη λύση για να αντιμετωπιστούν οι συχνές «παρελάσεις» στην πίστα, ελέω στενών δρόμων, χαμηλών ταχυτήτων και ογκωδών μονοθεσίων. Σημειώνεται ότι γενικά, το Μονακό είναι αγώνας όπου οι περισσότεροι στοχεύουν σε ένα pit stop, καθώς η φθορά των ελαστικών είναι χαμηλή και η διατήρηση της θέσης στη πίστα υψίστης σημασίας λόγω των λίγων και δύσκολων προσπερασμάτων.
Στα των κανονισμών, η συνέλευση επικύρωσε τις δοκιμές ευκαμψίας των πτερύγων, όπως είχε ανακοινωθεί νωρίτερα φέτος και ορίστηκαν οι παράμετροι για το σύστημα κλιματισμού που θα χρησιμοποιείται σε περίπτωση υψηλών θερμοκρασιών.
Επίσης, αφαιρέθηκε ο περιορισμός στη χρήση κιβωτίων, με τις ομάδες πλέον να έχουν στη διάθεσή τους όσα θέλουν, καθώς θεωρούνται πολύ αξιόπιστα και δε συντρέχει αιτία παρακολούθησης της χρήσης τους.
Αναμένονται περαιτέρω αποσαφηνίσεις στους κανονισμούς που διέπουν τις διαδικασίες εκκίνησης, προκειμένου να αποφευχθούν προβλήματα και σύγχυση όπως στη Βραζιλία πέρυσι, καθώς και ενημέρωση των κανονισμών του 2026 όσον αφορά την αεροδυναμική απόδοση και τα συστήματα διαχείρισης ενέργειας. Περισσότερες λεπτομέρειες γύρω από αυτά δεν έγιναν ωστόσο γνωστές.
Πηγή: motorsport.com
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!