Ο διευθύνων σύμβουλος της McLaren Zak Brown υποστηρίζει τις απόψεις του Carlos Sainz και άλλων σχετικά με το ενδεχόμενο ποινών για οδηγούς που προκαλούν κόκκινες σημαίες στις κατατακτήριες και καταστρέφουν τους γύρους των υπολοίπων.
Το θέμα, που προκύπτει τακτικά και ιδίως σε σιρκουί πόλης, έγινε τελευταία φορά επίκαιρο μετά το Grand Prix της Βραζιλίας, όταν η άρνηση του Max Verstappen να δώσει τη θέση του στον Sergio Perez συνδέθηκε από μερικούς με την έξοδο του Μεξικανού στο Q3 του Μονακό, που είχε τότε εμποδίσει τον παγκόσμιο πρωταθλητή από το να διεκδικήσει την pole position.
Ο Sainz, ο οποίος ήταν και αυτός μέρος των συμβάντων του Μονακό καθώς είχε συγκρουστεί με τον ακινητοποιημένο σε κακό σημείο Perez, δήλωσε πρόσφατα ότι οι οδηγοί θα ήθελαν να δουν ποινές γι’αυτούς που εμποδίζουν τις προσπάθειες των αντιπάλων τους αναγκάζοντάς τους να τις εγκαταλείψουν και φέρνοντας σε πρόωρο τέλος τις κατατακτήριες.
Ο Brown ανέφερε το ζήτημα σε συνάντηση της Επιτροπής F1 στο Abu Dhabi, με τους συμμετέχοντες να συμφωνούν ότι θα πρέπει να συζητηθεί από το αρμόδιο σώμα της FIA που αποφασίζει για τους κανονισμούς, και μίλησε σχετικά και στον τύπο.
«Το κάνουν αυτό σε άλλες μορφές μηχανοκίνητου αθλητισμού, τις ποινές, απλά χάνεις τον ταχύτερο γύρο σου από τη διαδικασία και όλοι οι οδηγοί τείνουν να κάνουν μόνο ένα γύρο οπότε κάτι τέτοιο θα τιμωρούσε τον οδηγό είτε το προκάλεσε από λάθος είτε επίτηδες,» δήλωσε στο motorsport.com.
«Νομίζω ότι είναι μια εύκολη λύση, μπορεί να εφαρμοστεί αμέσως. Αναγκάζεις έναν οδηγό να επιβραδύνει, χάνεις το γύρο σου, πρέπει να τον ξανακάνεις και ίσως δεν έχεις την ευκαιρία.
Ίσως τη χάσεις ή ίσως χρειαστεί να χρησιμοποιήσεις άλλο ένα σετ ελαστικών. Πιστεύω ότι αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος να το λύσουμε.»
Με τον Brown συμφώνησαν και άλλοι υπεύθυνοι ομάδων, όπως ο Toto Wolff.
«Συμφωνώ και εγώ με τον Zak ότι αυτό είναι μια καλή ιδέα,» δήλωσε ο ισχυρός άντρας της Mercedes.
«Νομίζω ότι υπάρχει στη Formula E, αν δεν κάνω λάθος, ότι ο ταχύτερος γύρος σου διαγράφεται. Οπότε αυτό είναι κάτι που μπορούμε να εφαρμόσουμε.»
Δεν υπάρχει ομοφωνία επί του θέματος βέβαια, με τον Mike Krack της Aston Martin να είναι ανάμεσα σε αυτούς που εξέφρασαν ενδοιασμούς.
«Νομίζω ότι πρέπει να το κοιτάξουμε από περίπτωση σε περίπτωση, να το πάμε σε αθλητικό συμβούλιο και να ρίξουμε μια ματιά στα τελευταία δέκα χρόνια όταν είχαμε τέτοιες καταστάσεις, επειδή είναι εύκολο να καταδικάσεις κάποιον από πριν.
Πιστεύω ότι θα είναι εύκολο να πούμε ναι, πρέπει να είναι έτσι, αλλά νομίζω ότι θα είναι δύσκολο να το κάνουμε.»
Να σημειωθεί ότι το Μονακό είναι από τους πλέον συνήθεις υπόπτους του προβλήματος. Εκτός από τον Perez φέτος, ζήτημα είχε προκύψει και την προηγούμενη χρονιά με την pole position του Charles Leclerc και η πίστα έχει υπάρξει το σκηνικό για δύο από τις πιο διαβόητες σχετικές περιπτώσεις, την έξοδο του Nico Rosberg το 2014 και το περίφημο Rascassegate με υπαίτιο τον Michael Schumacher το 2006.
Πηγή: motorsport.com
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!