Ο οδηγός της Red Bull, Alex Albon, λέει ότι η Formula 1 ήταν «τυχερή που δεν είχε μεγάλo ατύχημα» σε μια βρεγμένη και ολισθηρή πίστα για τις κατατακτήριες του τουρκικού Grand Prix.
Ο Albon ήταν γρήγορος καθ’ όλη τη διάρκεια της απρόβλεπτης περιόδου κατατακτήριων, και παραδέχτηκε ότι ένιωσε ότι θα μπορούσε να τα έχει πάει καλύτερα από την τελική του τέταρτη θέση πίσω από τους δύο οδηγούς της Racing Point και τον teammate του Max Verstappen.
Αν και οι οδηγοί της Red Bull ήταν σαφώς καλύτεροι στις δύσκολες συνθήκες από κάποιους από τους αντιπάλους τους, ο Albon είπε ότι ήταν ένα αγχωτικό απόγευμα.
«Μπορώ να καταλάβω γιατί το απολαμβάνουν οι άνθρωποι», είπε όταν ρωτήθηκε από το Motorsport.com. «Θα το απολάμβανα αν δεν οδηγούσα».
«Θα μπορούσα να σας πω ότι δεν είναι τόσο διασκεδαστικό στο μονοθέσιο όσο στην τηλεόραση. Όταν βάζεις έκτη ταχύτητα, ακόμη και στην έβδομη ταχύτητα στο βρεγμένο, και το μονοθέσιο κάνει υδρολίσθηση στη πίστα, αυτό δεν είναι πολύ διασκεδαστικό».
«Είναι πιο πολύ για τον κίνδυνο, περισσότερο από οτιδήποτε άλλο. Νομίζω ότι ήμασταν τυχεροί που δεν είχαμε ένα μεγάλο ατύχημα σήμερα. Προφανώς είχαμε κάποιες παραλίγο στιγμές, μπαίνοντας στη στροφή 3».
«Μου αρέσει ο δύσκολος καιρός, απολαμβάνω τις δύσκολες συνθήκες, μου αρέσει όταν υπάρχει κάτι περισσότερο από ένα κανονικό Σαββατοκύριακο. Αλλά ταυτόχρονα, αυτό είναι πιθανότατα ένα βήμα προς υπερβολικά επικίνδυνο».
Ο Albon τόνισε επίσης μια αμφιλεγόμενη στιγμή στο Q2, όταν ξεκίνησε η περίοδος, ενώ οι κίτρινες σημαίες κυμάτιζαν ακόμη καθώς ο γερανός εξακολουθούσε να ανακτά την Williams του Nicholas Latifi μετά από ένα συμβάν στο Q1.
«Αυτό δεν ήταν πολύ καλό», είπε. «Φαντάστηκα ότι προσπαθούσαμε να προλάβουμε το ηλιοβασίλεμα. Και σπεύσαμε τα πάντα. Αλλά αυτό ήταν ανόητο. Και είμαι βέβαιος ότι θα μπορούσαμε να περιμένουμε άλλα πέντε λεπτά για να απομακρυνθεί ο γερανός».
«Νομίζω ότι πρέπει να υπήρχε κάποια ασυνεννοησία μεταξύ τους, γιατί δεν υπάρχει περίπτωση να το έκαναν σκόπιμα».
«Θέλω να πω, ήταν απλώς δύσκολο να καταλάβουμε από πού ήρθε η απόφαση, γιατί ο γερανός ήταν ακόμα στη πίστα, σηκώνοντας το μονοθέσιο του Latifi και πήραμε την εντολή να βγούμε στην πίστα και να περιμένουμε στο τέλος του pit lane».
«Περίμενα κάτι σαν σήμα πέντε λεπτών. Αλλά ήθελε ένα λεπτό για να γίνει πράσινο. Και ήμουν, εντάξει, πρέπει να έχουν μετακινήσει αυτό τον γερανό αρκετά γρήγορα. Αλλά προφανώς, δεν είχε αρκετό χρόνο».
Όσον αφορά τη δική του απόδοση, ο Albon αισθάνθηκε ότι όλα πήγαν καλά μέχρι τη μετάβαση του στα ενδιάμεσα ελαστικά της Pirelli στο τέλος του Q3.
«Ένιωθα καλά μέχρι το Q3, δυσκολεύτηκα να κάνω τα ελαστικά να δουλέψουν, νομίζω σε σύγκριση με τα άλλα μονοθέσια εκεί έξω, ειδικά στα βρόχινα. Και ήταν πολύ ωραίο να οδηγείς, προφανώς ακολουθώντας άλλα μονοθέσια, μπορείς να δεις πόσο δύσκολο ήταν για ορισμένες ομάδες».
«Στη συνέχεια, μόλις φτάσαμε στο Q3 βάλαμε τα ενδιάμεσα. Στην πραγματικότητα, για να είμαστε δίκαιοι, νομίζω ότι πιθανότατα το είδαμε να έρχεται λίγο αυτό στο Q1, μερικά μονοθέσια και θα έλεγα πραγματικά οι δύο Racing Point και ίσως ο Lando, ήταν οι μόνοι που θα μπορούσαν να κάνουν χρόνο με τα ενδιάμεσα. Εμείς έπρεπε να μπούμε στα pits αμέσως και να βάλουμε τα βρόχινα».
«Και ήταν το ίδιο πράγμα όταν βγήκα στο Q3, ήταν το ίδιο πρόβλημα όπου απλά δεν μπορούσα να τα κάνω να δουλέψουν. Και είναι κάτι τέτοιο, κυριολεκτικά από τον ένα γύρο στον άλλο αισθάνεστε μια κατακόρυφη αύξηση της πρόσφυσης».
«Αλλά δεν έγινε ποτέ αυτό. Λίγο απογοητευτικό, γιατί προφανώς ολόκληρο το Σαββατοκύριακο φαινόμασταν αρκετά δυνατοί. Και ήμουν ευχαριστημένος με το πώς πηγαίνουμε. Το να είμαι λοιπόν τέταρτος είναι από μία άποψη χειρότερο από ό,τι θα έπρεπε».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!