Έκπληκτος με το πόσο καλά παρέμενε μπροστά του η McLaren στον αγώνα ήταν ο Lewis Hamilton, βλέποντας στο μεγαλύτερο μέρος των 70 γύρων σήμερα στο Hungaroring τους Norris και Piastri να παραμένουν μπροστά του.
Μετά τις ελπίδες της χθεσινής pole όπου αναδείχτηκε ταχύτερος με διαφορά τριών χιλιοστών από τον Max Verstappen, ο σημερινός αγώνας είχε αρκετό προβληματισμό, με τον Βρετανό να τερματίζει εκτός βάθρου, βλέποντας την καρό σημαία από την 4η θέση.
Μέσα στον αγώνα, ο Βρετανός έβλεπε τη McLaren να διατηρείται με άνεση μπροστά του, ειδικά στο πρώτο stint, όπου Norris και Piastri άνοιγαν τη διαφορά από τη W14.
Μετά και τα πρώτα pitstop, η διαφορά του Hamilton από τον Piastri έφτασε στα 9 δευτερόλεπτα, με τον οδηγό της Mercedes να εκφράζει στο radio τον προβληματισμό του.
“Πώς βρήκαν (οι McLaren) 9 δευτερόλεπτα τόσο ξαφνικά; Αυτό είναι τρελό νούμερο”, δήλωσε ο Hamilton εν ώρα αγώνα.
Με τη διαφορά στον γύρο 29 να έχει φτάσει τα 10 δευτερόλεπτα, ο Hamilton προσπαθούσε να βρει πού χάνει σε σχέση με τα μονοθέσια μπροστά του, γι’ αυτό και έκανε την αντίστοιχη ερώτηση στον μηχανικό αγώνα του, Peter Bonnington, ο οποίος του απάντησε: “Πολύ χρόνο στις ευθείες. Ύστερα στις Στροφές 11 και 14”.
Μετά την απάντηση αυτή, ο Hamilton ρώτησε την ομάδα του εάν είχε επιλέξει να κατεβάσει την ισχύ του κινητήρα, με τον Bonnington να ανταπαντά: “Αρνητικό. Κάνουμε αλλαγές ώστε να βελτιώσουμε το κομμάτι της θερμοκρασίας”.
📻 Lewis: “Tough day today guys. Wasn’t meant for us but thank you so much for your hard work.
“Let’s keep pushing. We’ve got a lot of changes and improvements we need to make to this car so let’s get them ASAP.”
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) July 23, 2023
Δεχόμενος στη συνέχεια το undercut από τον Sergio Perez, ο Hamilton έπεσε 5ος, ωστόσο στα τελευταία στάδια του αγώνα κατάφερε να βρει το κάτι παραπάνω, βελτιώθηκε σημαντικά και έκλεισε τη διαφορά από τον Piastri, τον οποίο και πέρασε λίγο πριν την καρό σημαία για να τερματίσει τελικά 4ος.
Προσπάθησε να φτάσει και να παλέψει ξανά με τον Perez, ωστόσο παρά τον καλύτερο ρυθμό που έδειχνε να έχει, η καρό σημαία ήρθε πριν μπει σε ζώνη DRS από την RB19 του Μεξικανού, κάτι που σήμαινε πως ο επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής θα έπρεπε να βολευτεί με τους 12 βαθμούς.
Σε μια πίστα που έχει πετύχει στην καριέρα του 8 νίκες, ο Βρετανός δεν κατάφερε να μετουσιώσει τη χθεσινή pole σε νίκη, κάτι που θα του έδινε ένα μοναδικό ρεκόρ: θα ήταν ο μοναδικός οδηγός στην ιστορία της F1 με 9 φορές νίκη σε μια πίστα.
Ίσως του χρόνου να ανοιχτεί ξανά η ευκαιρία αυτή για τον οδηγό της Mercedes.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!