Ο Nico Hulkenberg μίλησε για την κλήση του από τη Racing Point τελευταία στιγμή στο GP του Eifel η οποία ήταν “πιο άγρια και πιο τρελή” από όταν αντικατέστησε στο Silverstone τον Sergio Perez νωρίτερα μέσα στη χρονιά.
Ο Hulkenberg κλήθηκε από την ομάδα το πρωί του Σαββάτου, μετά και την αδιαθεσία που ένιωσε ο οδηγός της ομάδας, Lance Stroll.
Ο Γερμανός ήρθε βιαστικά στην πίστα αλλά δεν κατάφερε να συμμετάσχει στο FP3.
Δεχόμενος την έγκριση της FIA να τρέξει, ο Hulkenberg μπήκε στην RP20 για τις κατατακτήριες. Με προφανείς δυσκολίες προσαρμογής σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα, είχε κλειδώματα στα φρένα του πολλές φορές.
Εν τέλει, ο Hulk συμβιβάστηκε με την 20η θέση στο grid για τον σημερινό αγώνα, ωστόσο ήταν μόλις δύο δέκατα πίσω από τη Williams του Nicholas Latifi και την Alfa Romeo του Kimi Raikkonen.
Ο Hulkenberg είχε αντικαταστήσει, νωρίτερα μέσα στη χρονιά, και τον Sergio Perez, όταν ο Μεξικάνος βρέθηκε θετικός στο COVID-19. Αυτό έγινε για τα δύο Grand Prix στο Silverstone. Αν και στο πρώτο δεν κατάφερε να αγωνιστεί λόγω προβλήματος στο μονοθέσιο, στο δεύτερο, ο Γερμανός είχε εκπληκτικές κατατακτήριες, καταλαμβάνοντας την 3η θέση.
“Αυτή τη φορά τα πράγματα ήταν ακόμα πιο άγρια και τρελά από την προηγούμενη”, δήλωσε στο Sky F1. “Ήμουν στην Κολωνία, η οποία είναι περίπου μια ώρα απόσταση από εδώ. Θα ερχόμουν έτσι κι αλλιώς το μεσημέρι εδώ, καθώς θα έκανα κάποια πράγματα για το RTL αύριο”.
“Βρισκόμουν με έναν φίλο πίνοντας καφέ στις 11 π.μ. όταν είδα πως με καλεί ο Otmar (Szafnauer) και μου λέει ‘Hulkenberg βιάσου, σε χρειαζόμαστε εδώ’. Έτσι, μπήκα στο αυτοκίνητο και ήρθα κατευθείαν.
Ο Hulkenberg στάθηκε στο γεγονός πως η RP20 άλλαξε απ’ την τελευταία φορά που την οδήγησε στο Grand Prix της 70ης Επετείου της Formula 1.
“Είχε αρκετά διαφορετική αίσθηση σε σχέση με το Silverstone, βέβαια οι πίστες είναι εντελώς διαφορετικές. Το μονοθέσιο έχει εξελιχθεί επίσης, υπάρχουν μερικά τεχνικά σημεία που είναι πολύ διαφορετικά και δίνουν στον οδηγό καλύτερη αίσθηση”.
“Έτσι, έπρεπε κάπως να προσαρμοστώ γύρω απ’ όλο αυτό και να βρω τα πατήματά μου και πάλι. Και προφανώς, σε τέσσερις γύρους, αυτό δεν είναι εύκολο. Αλλά εν τέλει, ακόμα και εάν βρέθηκα τελευταίος, είμαι αρκετά ικανοποιημένος με τους γύρους που κάναμε μόλις τώρα”.
“Ακόμα σημαίνει πως αύριο τα πράγματα θα είναι πολύ δύσκολα και θα είναι μια τεράστια πρόκληση. Αλλά θα κάνουμε ό,τι μπορούμε. Προφανώς έχω την εμπειρία, τους τέσσερις γύρους στο τσεπάκι μου πλέον. Αυτοί θα αφομοιωθούν και αύριο απλά θα τρέξουμε και θα δούμε τί μπορούμε να καταφέρουμε”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!