Στη συνέντευξη Τύπου μετά το τέλος του αγώνα ρωτήσαμε τον Maverick Viñales για το πόσο πίεσε με το πίσω ελαστικό του και την διαχείριση που έκανε καθώς είναι ένα σημαντικό θέμα που ενώ στη περίπτωση του Valentino Rossi άντεξε μόλις 15 γύρους, ο Ισπανός φάνηκε να είχε καλύτερη διαχείριση μέχρι τα τελευταία στάδια έχοντας ένα άνετο πλεονέκτημα πάνω από 4δ, το οποίο στους τελευταίους πέντε γύρους έπεσε στο 1,543δ.
«Στο MotoGP είναι πάντα δύσκολο να ελέγχεις τον αγώνα, να ελέγχεις τη διαφορά, είναι τόσο καλοί αναβάτες (δείχνοντας δίπλα του, τους Iannone και Dovizioso) και είναι πραγματικά δύσκολο. Ήταν τόσο γρήγοροι στο τέλος, και εγώ δυσκολευόμουν, σκεφτόμουν ‘κουνήσου! ίσως να με πιάσουν’. Στον τελευταίο γύρο το πίσω ελαστικό μου ήταν πραγματικά τελειωμένο, και ευτυχώς μπορούσα να πιέσω στην αρχή.»
«Δεν περίμενα να είμαι τόσο γρήγορος στην αρχή, αλλά στο τέλος κατάφερα να ανοίξω μία αρκετή διαφορά έτσι ώστε αν τελείωνε το ελαστικό, να μπορούσα να τερματίσω μπροστά.»
Έχοντας γιορτινή διάθεση όλη η Yamaha, ρωτήσαμε τον Ισπανό αν αυτή η νίκη που τελείωσε το αρνητικό μη νικηφόρο σερί της ομάδας, πλέον έχουν αλλάξει τις προσδοκίες του για το 2019.
«Για την επόμενη σεζόν, δε γνωρίζω ακόμα, θα ήθελα να επικεντρωθώ στη Μαλαισία και ας δούμε, αφότου τελειώσουμε με τη Βαλένθια θα αρχίσω να σκέφτομαι (για του χρόνου).
Ο Viñales παραμένει στην τέταρτη θέση της βαθμολογίας και χάρη στην έξοχη νίκη του έχει σήμερα μία διαφορά 15 βαθμών με τον teammate του.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!