Στην επίσημη συνέντευξη Τύπου της FIA την Παρασκευή με τους αγωνιστικούς διευθυντές των ομάδων όπου συμμετείχαν οι Toto Wolff (Mercedes), Eric Boullier (McLaren), Maurizio Arrivabene (Ferrari), Christian Horner (Red Bull Racing) και Paddy Lowe (Williams), τους ρωτήσαμε σχετικά με την πρώτες σκέψεις των νέων ιδιοκτητών της Formula1 σχετικά με τη απόρριψη του Ιστορικού status που μπορεί να έχει κάποια ομάδα και το οικονομικό μπόνους που αυτό επιφέρει.
Ερ: (Leon Alepidis – F1fan) Όσον αφορά τη νέα εμπορική συμφωνία και τις συζητήσεις που θα λάβουν χώρα σύντομα, έχουμε ήδη ακούσει από τους νέους ιδιοκτήτες πως σχεδιάζουν να καταργήσουν το Ιστορικό status για μια ομάδα και τα χρήματα που αυτό φέρνει (σε μια ομάδα). Θα συμφωνούσατε με αυτό για να υπάρχει μια πιο δίκαιη κατανομή των χρηματικών επάθλων και ένα πιο ανταγωνιστικό άθλημα ή όχι και γιατί;
Maurizio Arrivabene: «Αυτό το είδος της συζήτησης το έχεις με τους ανθρώπους που έχουν το συμβόλαιο μαζί σου και όχι με το κοινό.»
Eric Boullier: «Υποθέτω ότι αν τους ζητηθεί να δώσουν περισσότερα χρήματα θα είναι εναντίον και αν τους ζητηθεί να δώσουν λιγότερα χρήματα θα είναι υπέρ, αλλά αυτή είναι μια συζήτηση για πίσω από τις σκηνές, δεν θα πρέπει να γίνει σε δημόσιο χώρο.»
Christian Horner: «Καλά, δεν υπάρχει πιθανώς κανένας αγωνιστικός διευθυντής στο paddock που θα έλεγε ότι είναι στην ευχάριστη θέση να λάβει λιγότερα χρήματα. Αν το πει, θα είναι τρελός, ως εκ τούτου νομίζω ότι είναι ένα θέμα του να φέρεις το κάτω (μέρος του grid, σε οικονομικές απολαβές) προς τα πάνω και όχι από το ανώτερο προς τα κάτω, και ελπίζω ότι μπορεί να είναι εφικτό.»
Paddy Lowe: «Ακούγεται σαν μια καλή ιδέα, θα την υποστηρίξουμε αυτήν, ναι.»
Να ενημερώσουμε πως με το Ιστορικό status που έχει η Ferrari, καθώς συμμετέχει στη Formula1 από το 1950, λαμβάνει περίπου 100 εκ. δολάρια ως μπόνους κάθε χρονιά ανεξαρτήτως κατάταξης στους κατασκευαστές.
Το αντίγραφο σε κείμενο ολόκληρης της συνέντευξης τύπου μπορείτε να το βρείτε στη σελίδα της FIA (τελευταίο ερώτημα).
Q: (Leon Alepidis – F1fan) Regarding the new commercial deal and the discussions that will be taking place soon, we have already heard from the new owners that they are planning to scrap the historical status for a team and the money that that brings. Would you agree that in order to have a more fair distribution of the prize money and a more competitive sport or not and why?
MA: This kind of discussion you do it with the people who have the contract with you and not in public.
EB: I guess if you ask the people for more money they will be against and you ask less money they will be in favour but this is a discussion behind the scenes, not to be done in public.
CH: Well, there’s probably not a team principal in the paddock that would say they are happy to take less money. If they are, they’re mad so therefore I think it’s a question of bringing the bottom up rather than the top down and hopefully that may well be achievable.
PL: Sounds like a good idea, we’ll support that one, yeah.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!