Ο Ross Brawn δεν απέκλεισε το DRS από το πακέτο των κανονισμών για τη Formula 1 του 2021, παρά το γεγονός ότι προηγουμένως εξέφραζε τη δυσαρέσκεια του για τη συσκευή ελπίζοντας ότι δεν θα χρειαζόταν.
Υπό την καθοδήγηση του Pat Symonds, η ομάδα των μηχανικών της F1 συνεργάζεται επί του παρόντος με την FIA και τις ομάδες για την βελτίωση των κανονισμών του 2021, με έμφαση στο να επιτρέψουν στα μονοθέσια να αγωνίζονται και ταυτόχρονα να φαίνονται συναρπαστικά.
Τρεις απόψεις για το 2021 αποκαλύφθηκαν επίσημα στο Grand Prix της Σιγκαπούρης την Παρασκευή και ο Brawn αναφέρει ότι η έρευνα δείχνει πως τα μονοθέσια θα μπορούν να τρέχουν πιο κοντά, αλλά αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι η F1 θα είναι σε θέση να διαθέτει το DRS.
«Νομίζω ότι μπορούμε να το κρατήσουμε στις δυνατότητες μας», είπε. «Θα ήθελα να πιστεύω ότι μπορούμε να φτάσουμε σε μια φάση όπου το DRS δεν θα είναι τόσο κρίσιμο.
«Αλλά είναι πολύ εύκολο να το έχουμε ή να μην το έχουμε αν τα μονοθέσια είναι σε θέση να μάχονται μεταξύ τους.
«Οι προσπεράσεις είναι φυσικά ο κύριος στόχος, αλλά οι μεγάλες μάχες είναι κρίσιμες και όταν έχεις αυτοκίνητα όπου δεν μπορούν να ακολουθήσουν μόνιμα το ένα το άλλο λόγω της φθοράς των ελαστικών και της απώλειας των επιδόσεων, τότε δεν έχεις τέτοιες μεγάλες μάχες.
«Μπορεί να έχουμε μια ωραία μάχη όπου αυτός που προηγείται εξακολουθεί να προηγείται στο τέλος, αλλά να είχαμε μια ωραία μάχη.
«Έχουμε καταβάλει προσπάθειες για να διασφαλίσουμε ότι έχουμε διακρίνει τη διαφορά μεταξύ προσπέρασης και αγώνα.
«Συχνά οι μάχες θα καταλήγουν σε προσπέραση. Στη Monza είδα μερικά στατιστικά την άλλη μέρα και περίπου οι μισές προσπεράσεις ήταν με το DRS και οι άλλες μισές όχι.
«Έτσι, υπήρχε πολλή δράση στη Monza, αλλά είναι μία μοναδική πίστα από αυτή την άποψη. Χρειαζόμαστε περισσότερες πίστες όπου τα μονοθέσια μπορούν να μάχονται.»
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!