Ο Max Verstappen δήλωσε πως η 2η θέση στις χθεσινές κατατακτήριες δεν τον αφήνει δυσαρεστημένο, καθώς θεωρεί πως το στήσιμο της πίσω πτέρυγας της RB19 του θα αποδώσει αυτά που πρέπει στον αγώνα της Κυριακής.
Για 13 χιλιοστά έχασε στις χθεσινές κατατακτήριες ο Verstappen την pole από τη Ferrari και τον Carlos Sainz, με την 3η θέση του Charles Leclerc να δείχνει πως η SF23 είχε καλό ρυθμό, τουλάχιστον σε trim κατατακτηρίων. Για τον Ισπανό της Ferrari ήταν η πρώτη του pole στην έδρα της ομάδας του και συνολικά η 4η της καριέρας του.
Η ιταλική ομάδα έφερε συγκεκριμένου spec πίσω πτέρυγα, χαμηλής αεροδυναμικής αντίστασης, θέλοντας να δώσει μια ξεχωριστή εμφάνιση μπροστά στο κοινό της. Την ίδια στιγμή, η Red Bull πήρε διαφορετική οδό, επιλέγοντας απλά να κάνει κάποιες ρυθμίσεις στο ήδη υπάρχον της πακέτο, ενόψει των χαρακτηριστικών της Monza. Οι ρυθμίσεις αυτές, ωστόσο, προτεραιοποιούν τον ρυθμό της Κυριακής και όχι αυτόν του Σαββάτου.
Βάσει των δοκιμών της Παρασκευής, και με την κατάλληλη προσαρμογή σε φορτία καυσίμου και φθορά ελαστικών, η Red Bull ήταν αυτή που έδειχνε το ανώτερο μονοθέσιο σε συνθήκες αγώνα, με τον Verstappen να νιώθει αισιοδοξία πως βρίσκεται σε καλό δρόμο ώστε να πετύχει τη 10η νίκη της καριέρας του, και να γίνει ο απόλυτος ρέκορντμαν στη σχετική στατιστική.
“Δεν μου προκάλεσε ιδιαίτερη έκπληξη, ήταν και πέρυσι πολύ γρήγοροι εδώ (η Ferrari)”, δήλωσε ο Ολλανδός σχετικά με τον ρυθμό της SF23 στον ένα γύρο.
“Επίσης, εάν δείτε τις πίσω πτέρυγές τους είναι σα να έχουν βελτιστοποιηθεί για τη Monza, την ώρα που η δική μας πτέρυγα, ειδικά στον ένα γύρο, δεν είναι ίσως και το βέλτιστο που θα μπορούσαμε να κάνουμε. Αλλά υπό φυσιολογικές συνθήκες στον αγώνα θα είμαστε καλύτερα, δεν με προβληματίζει ιδιαίτερα κάτι, για να είμαι ειλικρινής”.
“Μπορούσατε να δείτε σε Q1, Q2, Q3…σε κάθε προσπάθεια ήμασταν πολύ κοντά. Από την πλευρά μου, η Παρασκευή ήταν λίγο πιο δύσκολη για μένα, αλλά θεωρώ πως δεν μπορούμε να παραπονεθούμε με το αποτέλεσμα”.
Δίνοντας περισσότερες λεπτομέρειες στο γιατί ο ρυθμός της Παρασκευής δεν ήταν στο σημείο που θα ήθελε, ο Verstappen εξήγησε πως η εύρεση της σωστής σχέσης ανάμεσα σε τελική ταχύτητα και κάθετη δύναμη ήταν πρόκληση για τους μηχανικούς του μέχρι στιγμής.
“Εδώ, ήταν λίγο πιο δύσκολο να βρούμε το σωστό πάρε-δώσε με την κάθετη δύναμη”, πρόσθεσε ο Ολλανδός. “Αλλά σήμερα το πρωί (του Σαββάτου) ήμουν πολύ ικανοποιημένος. Θεωρώ πως το μονοθέσιο αποδίδει σωστά στον ένα γύρο και στα μεγάλα stint επίσης”.
“Είμαι ικανοποιημένος, λοιπόν, με τη δεύτερη θέση. Όπως ξέρετε, στη Monza πάντα οι διαφορές είναι μικρές. Μερικές φορές βγαίνεις μπροστά, άλλες φορές είσαι λίγο πίσω. Για τον αγώνα όμως είμαι αισιόδοξος”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!