Το πρώτο Balance of Performance (BoP) για την κατηγορία Le Mans Hypercar έχει καθιερωθεί ενόψει της ερχόμενης εβδομάδας στο Prologue (Δοκιμές εξέλιξης) και στον εναρκτήριο γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής της FIA για τον αγώνα του Spa-Francorchamps.
Όπως ανακοινώθηκε την Παρασκευή από την FIA, το ελάχιστο βάρος, η μέγιστη ενέργεια ανά stint και τα επίπεδα δύναμης έχουν καθοριστεί για τις δύο Toyota GR010 Hybrid και τα “ξαδέρφια” της Alpine A480 Gibson LMP1, καθώς είναι τα μόνα αυτοκίνητα της κατηγορίας LMH για τον Βέλγικο εναρκτήριο αγώνα.
Ζυγίζοντας στα 1040 kg, η Toyota θα έχει μέγιστη ενέργεια ανά stint 964 MJ και το σημείο μέγιστης δύναμης θα είναι στα 520 kW (697 hp).
Αυτό συγκριτικά με την ORECA της Alpine, θα είναι 110 kg ελαφρύτερο στα 930 kg αλλά μειώνεται η ενέργεια ανά stint στα (920 MJ) και το το σημείο μέγιστης δύναμης στα 450 kW (603 hp).
Το σύστημα BoP έχει αντικαταστήσει το προηγούμενο Equivalence of Technology (EoT) για την κορυφαία κατηγορία του πρωταθλήματος στην εποχή LMH.
Το ξεκίνημα του BoP στα αυτοκίνητα παραγωγής των κατηγοριών GTE-Pro και GTE-Am έχει ολοκληρωθεί ενόψει της δράσης για το πρωινό της Δευτέρας.
Και οι δύο Ferrari 488 GTE Evo και Porsche 911 RSR-19 θα έχουν σχεδόν πανομοιότυπο ελάχιστο βάρος στα 1260 kg και 1259 kg, ενώ η Chevrolet Corvette C8.R θα έχει ελάχιστο βάρος στα 1235 kg.
Η μέγιστη απόδοση για τον κινητήρα turbo της Ferrari και τον κινητήρα φυσικής αναρρόφησης των Porsche και Corvettes έχουν καθοριστεί επίσης.
Στην κατηγορία GTE-Am, όπου θα δούμε την ανανεωμένη Porsche του 2019 για πρώτη φορά, βλέπουμε ελαφρά μειωμένη απόδοση στην κατηγορία Pro, όπως συνέβη τις προηγούμενες σεζόν.
Η Porsche, για παράδειγμα, θα λειτουργεί με 30.3 mm (x2) περιοριστή αέρα στην GTE-Am συγκριτικά με την μεγαλύτερη διάμετρο 30.8 mm στην GTE-Pro.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!