Ο πρόεδρος της Team Penske Tim Cindric δήλωσε ότι το πρόγραμμα της Porsche στην LMDh αντιμετωπίζει μία “δύσκολη μάχη” για να είναι έτοιμο εγκαίρως ενόψει του προγραμματισμένου ντεμπούτου στον αγώνα 24 ωρών της Daytona το 2023.
Η Penske Porsche Motorsport ξεκίνησε τις δοκιμές του προγράμματος για το LMDh το οποίο δεν έχει ονομαστεί ακόμη στον περιβάλλοντα χώρο του Weissach τον Ιανουάριο, όπου καθυστέρησε ένα μήνα λόγο έλλειψη εξαρτημάτων. Στη συνέχεια ολοκλήρωσε πάνω από 2000 αγωνιστικά χιλιόμετρα στην πίστα της Βαρκελώνης τον προηγούμενο μήνα.
“Οι δοκιμές στην Βαρκελώνη ήταν 5 ημέρες,” δήλωσε ο Cindric. “Βάλαμε αρκετούς οδηγούς μέσα σε αυτό, καταγράψαμε αρκετά χιλιόμετρα. Ναι, υπήρξαν μερικά βασικά προβλήματα, είναι ένα περίπλοκο μονοθέσιο.
“Δεν μπορούσα να φανταστώ ότι θα ξεκινήσουμε πιο αργά από ότι είχαμε πει. Όταν τα δείτε όλα αυτά, είμασταν στην κυριολεξία οι πρώτοι στην πίστα και εξετάζαμε σκεπτόμενοι το ενδεχόμενο για να είμαστε έτοιμοι για του χρόνου στην Daytona, είναι μία δύσκολη μάχη για να φτάσουμε εκεί.
“Εμείς είχαμε την δυνατότητα να τρέξουμε στο Weissach και να κάνουμε μερικούς γύρους, για να δούμε μόνο τι λειτουργεί και τι όχι. Καταφέραμε να δουλέψουμε μέσα από αυτά τα συστήματα ενώ περιμένουμε τα υπόλοιπα κομμάτια και εξαρτήματα με το υβριδικό σύστημα και όλα αυτά τα πράγματα. Είναι ένα πολύ μεγάλο πρόγραμμα.”
Το μονοθέσιο αυτό θα φέρει τον Γερμανό κατασκευαστή ξανά πίσω στην κορυφαία κατηγορία των αγωνιστικών αυτοκινήτων στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA και στο πρωτάθλημα WeatherTech SportsCar της IMSA.
Το πρόγραμμα συνδέει το προσωπικό από τις Porsche, Penske και τον κατασκευαστή σασί Multimatic – καθώς και τον προμηθευτή ελαστικών Michelin, οι οποίοι ήταν όλοι παρών στις δοκιμές της Βαρκελώνης.
“Συλλογικά, ήταν μαζί,” είπε ο Cindric για την σύνθεση της ομάδας. “Με ειλικρίνεια, είναι πολύ διαφορετικό, είναι μία ομάδα. Αυτό δεν είναι μόνο στις κουβέντες. Αυτό (το πρόγραμμα) είναι στην Γερμανία αλλά οι άνθρωποι μας είναι εκεί, χέρι με χέρι με την Porsche.
“Αυτοί δεν έβαλαν ποτέ το όνομα τους δίπλα σε κανέναν άλλον, σε οποιαδήποτε ομάδα, αλλά στην πραγματικότητα είναι η Porsche Penske Motorsport – δεν υπάρχουν ποια δύο πλευρές στο ίδιο δωμάτιο. Επομένως δεν κοιτάμε καν σε ποιανού τα χέρια βρίσκονται, αυτό ήταν αξιοσημείωτο από αυτή την άποψη.”
Αυτή την στιγμή προγραμματίζονται δοκιμές τόσο στην Ευρώπη όσο και στην Βόρεια Αμερική, καθώς ο στόχος είναι το homologation το Φθινόπωρο ενόψει της σεζόν 2023 του WEC και του IMSA.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!