Ο Daniel Ricciardo της Red Bull Racing δήλωσε ότι ο αγώνας του που επηρεάστηκε από πρόβλημα που σχετίζεται με την MGU-K.
Ο Ricciardo κέρδισε την κούρσα στο Μονακό την Κυριακή, παρά το γεγονός ότι πήγαινε αργά για τα τελευταία 2/3 του αγώνα. Αυτό ήταν μετά από ένα ζήτημα του συστήματος ανάκτησης ενέργειας στη Red Bull του μετά το pitstop του, με τον Ricciardo αμέσως να βρίσκει πίσω του τον Sebastian Vettel της Ferrari. Ωστόσο, παρά το γεγονός ότι η Red Bull τον προειδοποίησε ότι το θέμα του δεν θα βελτιωθεί, ο Ricciardo έμοιαζε ξανά να βρίσκει λίγο από το ρυθμό του και κράτησε τον Vettel πίσω του σε όλη τη διάρκεια του αγώνα.
Μετά τον αγώνα, ο Ricciardo επιβεβαίωσε ότι ήταν ένα πρόβλημα στην MGU-K, το τμήμα ERS που αξιοποιεί την ενέργεια που ανακτάται από την κινητική ενέργεια του αυτοκινήτου. Αυτό μεταφράζεται σχεδόν σε μια απώλεια ισχύος περίπου 180 ίππων, όπως εξήγησε ο Ricciardo: “Ήταν μια πολύ μεγάλη απώλεια ισχύος, και νομίζω ότι αυτό το αποτέλεσμα αναδεικνύει το πόσο καλό είναι το σασί μας. Η πίστα μας βοήθησε εδώ, λόγω της φύσης της, αλλά αυτό δείχνει ότι είναι ένα πολύ καλό σασί. Υπήρχαν στιγμές σήμερα που πήγαινα πραγματικά χαλαρά, και η πίστα εδώ σου επιτρέπει να το κάνεις αυτό. Υπήρχε λίγη τύχη εδώ και εκεί, αν είχαμε τρέξει με κανονικούς ρυθμούς, θα ήμασταν πιθανότατα σε δύο στάσεις.”
Ερωτηθείς πώς είχε αντιμετωπίσει τα αποτελέσματα των προβλημάτων, εξήγησε τις διαφορετικές τεχνικές οδήγησης που έπρεπε να χρησιμοποιήσει για να εξασφαλίσει ότι δεν έσπασε το αυτοκίνητό του:
“Τα πίσω φρένα ήταν πολύ ζεστά. Μετατόπισα το κατανομή πέδησης 6 ή 7% προς τα εμπρός για να ελέγξω τις θερμοκρασίες, κάτι που είναι πολύ – είναι συνήθως μόνο περίπου 1 ή 2%. Αυτό σήμαινε ότι άφηνα γκάζι και έπρεπε να σιγουρευτώ ότι με την πέδηση δεν κατέστρεφα τα συστήματα. Όλα έπρεπε να γίνουν αργά, και έτσι καταφέραμε να τερματίσουμε.”
Η νίκη αυτή επέτρεψε στον Ricciardo να κλείσει τη διαφορά στους πρωταθλητές Lewis Hamilton & Sebastian Vettel, και υπάρχει μια μικρή πιθανότητα ότι η Red Bull Racing μπορεί ακόμα να πάει για μια πρόκληση τίτλου, αν και ο Daniel δήλωσε ότι η ομάδα δεν είναι ακόμα εκεί: «Έχουν ακόμα ένα καλό πλεονέκτημα. Δεν πρόκειται να αλλάξω τον τρόπο που οδηγώ ή τον τρόπο που επιτίθομαι. Το σχέδιο είναι να πάρουμε κάποια περισσότερα βάθρα πάντως. Αν μπορέσουμε να κερδίσουμε άλλη μια νίκη σε μία άλλη πίστα πριν από το καλοκαιρινό διάλειμμα, ίσως να μπορέσουμε να έχουμε κάποια μικρή πιθανότητα.”
“Η φθορά ελαστικών φαινόταν πολύ καλή για εμάς σήμερα και το σασί μας είναι ισχυρό, ώστε να μπορούμε να είμαστε σε θέση να πάρουμε ένα άλλο καλό αποτέλεσμα στον Καναδά”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!