Ο Guenther Steiner δήλωσε ότι περίπου 20% περισσότεροι εργαζόμενοι από το φυσιολογικό αποχώρησαν από τη Haas καθώς δεν πίστευαν ότι η ομάδα είχε την ικανότητα να κάνει μια επιστροφή.Η Haas θυσίασε ουσιαστικά τη σεζόν του 2021 με την ελπίδα ότι ο περισσότερος χρόνος που αφιερώθηκε στο φετινό μονοθέσιο, το οποίο ήρθε με ένα εντελώς νέο σύνολο κανονισμών, θα ήταν ένα σοφό στοίχημα. Εξαιτίας αυτού, τερμάτισαν τελευταίοι το 2021 στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών και ήταν η μόνη ομάδα που δεν κατέγραψε βαθμό. Με δύο rookies στις θέσεις των οδηγών, τον Mick Schumacher και τον Nikita Mazepin συν τις αιώνιες αμφιβολίες για την οικονομική τους επιβίωση, το μέλλον φαινόταν ζοφερό για τη Haas και χρειάζονταν πραγματικά τη σεζόν του 2022 για να είναι επιτυχημένη. Αποδείχτηκε ότι η επιτυχία θα ερχόταν στον πρώτο κιόλας αγώνα. Ο Kevin Magnussen, ο οποίος είχε έρθει στην ομάδα για να αντικαταστήσει τον Mazepin, κέρδισε μία P5 στον αγώνα επιστροφής του και σημείωσε περισσότερους βαθμούς για την ομάδα σε έναν αγώνα από ό,τι είχαν πετύχει τις δύο τελευταίες πλήρεις σεζόν μαζί.
Ενώ αυτό το υψηλό επίπεδο επιτυχίας έχει πέσει λίγο, η ομάδα εξακολουθεί να διεκδικεί τακτικά βαθμούς και η VF-22 έχει αποδειχθεί ως ένα γρήγορο αυτοκίνητο, ειδικά σε βρόχινες συνθήκες. Ο διευθυντής της ομάδας Haas, Steiner, αποκάλυψε ότι 20% περισσότερο προσωπικό από το φυσιολογικό αποχώρησε από την ομάδα όταν ήταν σε λήθαργο, αλλά δεν κρατά κακία.
«Κάποιοι έφυγαν. Θα έλεγα 20% περισσότερο από το προβλεπόμενο», είπε ο Steiner. «Υπήρχαν περισσότεροι από ένας λόγοι, αλλά σίγουρα κάποιοι δεν πίστευαν ότι θα επιστρέψουμε.
«Ήταν κυρίως άνθρωποι που δεν ήταν εκεί για πολύ καιρό – οι περισσότεροι από τους ανθρώπους που ήταν εκεί για μεγάλο χρονικό διάστημα, έμειναν, γιατί πιστεύω ότι πιστεύουν στην ομάδα και τους αρέσει αυτή η ομάδα και η ατμόσφαιρα, αυτό που κάνουμε. Οι περισσότεροι από αυτούς.
«Έχουμε αρκετά καλά άτομα που είναι ακόμα εδώ από την πρώτη ή τη δεύτερη μέρα. Νομίζω ότι αυτό δείχνει ότι ο κόσμος πίστευε σε αυτό, αλλά δεν θα έλεγα ότι ήταν δύσκολο γιατί είμαι πάντα της άποψης ότι αν κάποιος δεν θέλει να μείνει, δεν έχει νόημα να τον κρατάμε.
«Μπορείς να τους πεις, μπορείς να εξηγήσεις τι θέλουμε να κάνουμε, αλλά δεν θα τους πρόσφερα χρήματα για να μείνουν αν κάποιος δεν το πιστεύει πια. Και δεν στενοχωριέμαι, απλά πρέπει να κάνεις την κίνηση, γιατί κάποιοι έφυγαν και κάποιοι τώρα μας τηλεφώνησαν για να ρωτήσουν αν μπορούν να επιστρέψουν επειδή κατάλαβαν ότι το γρασίδι του γείτονα δεν είναι στην πραγματικότητα πιο πράσινο.
«Έτσι πήγαν σε άλλες ομάδες και μετά μου τηλεφώνησαν λέγοντας «Α, αν υπάρχει μία θέση, θα με σκεφτόσασταν;». «Σίγουρα!» Αν υπάρχει μία θέση, δεν είμαι τύπος που κρατά κακία. Αν έφυγες επειδή νόμιζες ότι κάπου ήταν καλύτερα ή έκανες μια βελτίωση στην καριέρα σου που δεν μπορούμε να σου δώσουμε, είναι μια χαρά για εμένα».
Αν έχετε περάσει ποτέ χρόνο στο Twitter, αναμφίβολα θα έχετε συναντήσει μια φωτογραφία του Guenther Steiner που απεικονίζεται δίπλα σε ένα όλο και μεγαλύτερο σκάφος.
Η προέλευση της εικόνας χρονολογείται από την τελευταία σεζόν της σειράς του Netflix, ”Drive to Survive” όπου ο Steiner, στη φαινομενικά αιώνια προσπάθειά του να εξασφαλίσει χρηματοδότηση, ποζάρει δίπλα σε ένα παιδικό καράβι για το γερμανικό σούπερ μάρκετ Aldi. Η εικόνα έγινε viral και σύντομα η ίδια η ομάδα της Haas το είχε βαφτίσει πλοίο Steiner και έκανε photoshop ένα μεγαλύτερο σκάφος κάθε φορά που η ομάδα τα πήγαινε καλά.
Το γεγονός ότι η τελευταία εικόνα του Steiner είναι δίπλα σε ένα διώροφο ιστιοπλοϊκό είναι μια φυσική αναπαράσταση του πόσο καλά πηγαίνει η σεζόν.
The Steiner Ship is now ready to welcome you, all aboard! #HaasF1 #AustrianGP pic.twitter.com/Go0QPWMXT5
— Haas F1 Team (@HaasF1Team) July 10, 2022
Μετά από την P5 του Magnussen, η ομάδα συγκέντρωσε μικρές αλλά αρκετά σταθερές βαθμολογίες, αλλά άρχισε να μένει πίσω καθώς άλλες ομάδες έφεραν αναβαθμίσεις, κάτι που η Haas δεν ήθελε να κάνει.
Αλλά, παράλληλα με τη φόρμα του Schumacher, η ομάδα έκανε μια στροφή στο Βρετανικό Grand Prix. Έχοντας κάνει τρεις αγώνες χωρίς και τα δύο αυτοκίνητα να περάσουν τη γραμμή του τερματισμού, ξαφνικά όχι μόνο τερμάτισαν και τα δύο, αλλά το έκαναν μέσα στους βαθμούς, τους πρώτους βαθμούς της καριέρας του Schumacher.
Μετά από αυτό ακολούθησαν οι P8 και P6 στην Αυστρία και απέδειξαν την ταχύτητα του αυτοκινήτου στην ευθεία μέσω του Schumacher που ήταν σε θέση να συγκρατήσει τη Mercedes του Lewis Hamilton για ένα σημαντικό μέρος του sprint αγώνα.
Το πακέτο αναβάθμισης εισήχθη τελικά για το Grand Prix της Ουγγαρίας και ενώ δεν κατάφεραν να κερδίσουν βαθμούς στον τελευταίο αγώνα πριν από τις καλοκαιρινές διακοπές, ο Magnussen είναι σίγουρος δηλώνοντας ότι πιστεύει ότι «χτύπησαν το στόχο».
Η ομάδα αυτή τη στιγμή είναι έβδομη στη βαθμολογία των κατασκευαστών έχοντας εξασφαλίσει 34 περισσότερους βαθμούς από ό,τι είχε σε ολόκληρη τη σεζόν του 2021. Ενώ η προσοχή θα στραφεί τώρα στο 2023, δεν υπάρχει κανένας λόγος να πιστεύουμε ότι δεν θα μπορούσαν να τερματίσουν ακόμη πιο ψηλά στο τέλος της χρονιάς.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!